Dorota Klukowska 0 Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Witam, włączyliśmy wysyłanie numerów do Allegro (w środę). Od tego czasu zaczęło zamulać nam sello. Dzisiaj przestały nam się ściągać nowe transakcje - mieli pobieranie pełnych danych i nic nie chce się ściągnąć. W raporcie nie ma widzę informacji czemu tam się tak dzieje. W między czasie zaczęło wywalać nam błędy "wysyłanie informacje o przesyłce nie powiodło się". Większość tych błędów wyeliminowaliśmy opcją w starych paczkach anulowania przesyłania numerów nadawczych. Mimo to mieli nam teraz i nie chce ściągnąć transakcji od wczoraj. Jakiś pomysł co może być przyczyną. Cytuj Link to postu
Dorota Klukowska 0 Napisano 23 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Niestety transakcje nadal się nie ściągają. Wciąż jest pobieranie pełnych danych. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 23 Września 2019 Udostępnij Napisano 23 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Proszę o zrzut ekranu okna pobierania danych, w których widać jakie dane są zaznaczone do pobierania. Cytuj Link to postu
Dorota Klukowska 0 Napisano 23 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Mam 3 konta Allegro podpięte - okazało się, że na 2 pozostałych działa. Jest problem z 1 na którym jest najwięcej transakcji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Proszę wyczyścić raport a następnie spróbować na tym jednym koncie pobrać transakcje zaznaczając "Wymuś pobranie wszystkich dostępnych danych". Ewentualnie, wybrać aukcję na której była sprzedaż i z menu pod prawym klawiszem myszy wybrać funkcję Pobierz transakcje. Czy w raporcie pojawiły się jakieś błędy? Cytuj Link to postu
itbrat ☺ 12 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji 20 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Proszę wyczyścić raport a następnie spróbować na tym jednym koncie pobrać transakcje zaznaczając "Wymuś pobranie wszystkich dostępnych danych". Ewentualnie, wybrać aukcję na której była sprzedaż i z menu pod prawym klawiszem myszy wybrać funkcję Pobierz transakcje. Czy w raporcie pojawiły się jakieś błędy? U nas od wczoraj nie pobiera żadnych transakcji, jak zwykle. Masakra. Wykonaliśmy dokładnie powyżej polecenia i czekamy na rezultat. Zanim jeszcze uruchomiłem pełne pobieranie dokonałem pobrania parametrów z serwisu. Po rozpoczęciu pobierania dla 3 kategorii zwróciło 404, ale pobiera dalej i czekamy. W zasadzie w takiej sytuacji, trzeba po prostu czekać? Skoro do tej pory pobierało sello normalnie (1.31.3) a od poniedziałku już przestało. Cytuj Link to postu
Dorota Klukowska 0 Napisano 24 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji W przypadku pobierania transakcji z konta jest cały czas to samo - zatrzymuje się w pewnym momencie i nie chce iść dalej. Nawet jeśli zostawimy na całą noc czy weekend - w raporcie jest tylko o rozpoczęciu pobierania. Jeśli próbuję pobrać transakcje tylko z jednej aukcji to wyłącza się sello z błędem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Dobrze by było zdiagnozować problem. Ostatnio było tyle różnych poprawek i zmian, że w każdej kolejnej wersji programu przyczyny mogą być całkiem inne. P.S. proszę jeszcze napisać, która wersja Sello jest używana. W 1.33 informacja o wersji wraz z oznaczeniem, że nie jest aktualna będzie dostępne wprost w oknie programu. W zasadzie wszystkim powinno zależeć na tym aby mieć zawsze najnowszą wersję, bo są w nich poprawki istniejących problemów. Natomiast statystyki pokazują, że ponad 30% użytkowników (firm) nie aktualizuje wersji, przez co często napotykają już rozwiązane problemy. Ten procent się nieco poprawił po ostatnich wymuszonych aktualizacjach związanych z API, wcześniej było dużo gorzej . 4 minuty temu, Dorota Klukowska napisał: Jeśli próbuję pobrać transakcje tylko z jednej aukcji to wyłącza się sello z błędem. Proszę sprawdzić czy w folderze C:\Users\<Nazwa_konta>\AppData\Roaming\InsERT Sello\ pojawiają się pliki z dzisiejszą datą oraz rozszerzeniem DMP. Jeśli tak to proszę je podesłać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego tematu. Cytuj Link to postu
itbrat ☺ 12 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji U nas jest 1.31.3. W chwili obecnej dokonaliśmy autoryzacji ponownie konta i ustawiliśmy pobieranie szybkie. Coś sello pobiera, bo ciągnie po 1,2Mb cały czas, ale póki co w programie nie ma jeszcze nic. Cytuj Link to postu
Dorota Klukowska 0 Napisano 24 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Przesłałam plik DMP z piątku - wtedy problem już występował. Sello - wersja najnowsza. Cytuj Link to postu
itbrat ☺ 12 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji (edytowane) Obecnie Sello pokazuje, że niby coś pobiera, ale monitor zasobów nie wykazuje już ruchu z allegro. Więc na szybkim pobieraniu obecnie wisi. O 11:30 odpalę ponownie pełne pobieranie i będę czekać. Allegro nie ma obecnie jakiś problemów jak jest dużo transakcji do jednorazowego pobrania? U nas w poniedziałek pobrało tylko 3 i koniec. Kończą mi się pomysły co robić dalej... @Bartosz Rosa proszę, sprawdźcie to w miarę szybko co jest grane, nawet z tego DMP i napiszcie co jeszcze można zrobić. Edytowane 24 Września 2019 przez efiku Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji @efikuPrzeanalizuj tabelę reg_JournalDeals. W niej zapisywany jest dziennik zdarzeń na podstawie którego tworzone są transakcje (rjd_DealEventType = 1). Przetworzone wiersze (czyli te z których już powstała transakcja) mają rjd_Processed ustawiony na 1. Jakieś bardzo stare rekordy możesz stamtąd usunąć (są okresowo czyszczone), ale jesli jest ich z jakiegoś powodu bardzo dużo, to samo przetwarzanie tej tabeli może długo trwać. Możesz bez obaw ustawić też rjd_processed na 0, wtedy Sello ponownie przetworzy dany wpis - transakcja nie zostanie powielona, bo Sello sprawdza czy już taka istnieje. Cytuj Link to postu
itbrat ☺ 12 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji (edytowane) @Bartosz Rosa Aktualnie zrobiłem tak: 1. Zatrzymałem wszystko. 2. Wyczyściłem dziennik sello (Raport -> Wyczyść raport) 3. Autoryzowałem ponownie konto 4. Pobrałem parametry z seriwisu 5. Zmieniłem opcje pobierania transakcji od na 01.09.2019 (W ustawieniach okna synchronizacji) 6. Dałem pobieranie pełnych danych. Obecnie sello ma połączenie z allegro patrząc na ruch sieciowy. W chwili gdy pisze ten post ta tabela jest pusta. Może wkrótce się zapełni po ponownym pełnym pobieraniu. (Nie, nikt nie grzebał w bazie) Pozostaje mi po prostu czekać na to czy się pobiorą z pełnego pobierania czy nie. Nic więcej nie mogę zrobić. My akurat mamy smarta, może kombinują coś przez te wdrażania tego systemu. Przy tej ilości transakcji obecnie będziemy musieli ustawić czas wysyłki na 48h... Problem może dotyczyć sklepów z dużą ilością transakcji. (Mamy tylko jedno konto na sello) Edytowane 24 Września 2019 przez efiku Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Sello 1.32.1, u nas Sello pobiera transakcje bez problemu, nawet na tym koncie gdzie jest około 600 transakcji. Cytuj Link to postu
Dorota Klukowska 0 Napisano 24 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji @Bartosz Rosa czy udało się już coś zdziałać ? Czy podesłać jeszcze jakieś informacje? Temat jest dla nas dosyć pilny. Cytuj Link to postu
Andrzej Błażewicz 4 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji U nas zaczęło mielić po włączeniu wysyłania numerów nadawczych do allegro, już ustawione wysyłanie nr paczek na 30min i dalej mieli, pobiera transakcje raz na ok 2 godziny, mimo że ustawione pobieranie na 2 min. Wersja sello jest najnowsza 1.32.1. Nie da się normalnie pracować. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji 25 minut temu, Andrzej Błażewicz napisał: mimo że ustawione pobieranie na 2 min Zmieńcie te 2 minuty. Nie dajecie mu oddechu... Dajcie może testowo 1h i włączcie pobieranie ręcznie. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji My mamy ustawione pobieranie co godzinę. Co 2 minuty pobieranie się będzie włączać, to fakt, ale czy na pewno w ciągu tych 2 minut będą nowe transakcję? Należy pamiętać, że po zakupie transakcje muszą się pojawić w dzienniku Allegro, zanim Sello je pobierze. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji 1 godzinę temu, Andrzej Błażewicz napisał: U nas zaczęło mielić po włączeniu wysyłania numerów nadawczych do allegro, już ustawione wysyłanie nr paczek na 30min i dalej mieli, pobiera transakcje raz na ok 2 godziny, mimo że ustawione pobieranie na 2 min. To nic nie da, że czas jest ustawiony na 2 minuty, jeśli pobieranie czy wysyłanie innych danych trwa dłużej. To jest minimalny czas synchronizacji. W jednym momencie Sello wykonuje jedną synchronizację, czyli jeśli wysyła numery to pobieranie transakcji oczekuje na zakończenie wysyłania numerów. 1 godzinę temu, Dorota Klukowska napisał: czy udało się już coś zdziałać ? Analizujemy... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Z dmp nic nie wynika, bo nie dotyczy on pobierania transakcji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Czy próbowaliście restartować Sello i ewentualnie cały komputer, wliczając serwer SQL? Cytuj Link to postu
Dorota Klukowska 0 Napisano 24 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Tak, oczywiście. Autoryzowaliśmy też konto Allegro. Cytuj Link to postu
itbrat ☺ 12 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji (edytowane) @Bartosz Rosa. Mam coś takiego. Treść: Ostatnia operacja nie powiodła się. Zdalny serwer zwrócił błąd: Wewnętrzny bład systemu. Co zrobiłem? Odpaliłem sello jeszcze raz i dałem pełne pobieranie bez aukcji , dokładnie jak u Pani wyżej na zdjęciu. Spróbuję za chwilę zaktualizować go do najnowszej wersji. Nie tworzą się żadne logi requestów (json) z transakcji, tylko aukcje. Edytowane 24 Września 2019 przez efiku Cytuj Link to postu
Dorota Klukowska 0 Napisano 24 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji Zatrzymuje się również jak próbuje pobrać aukcje (bez opcji pełnych opisów). Mam wrażenie, że problem leży gdzieś w komunikacji allegro i sello. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 24 Września 2019 Udostępnij Napisano 24 Września 2019 w Nie pobiera nowych transakcji (edytowane) Jaka wersja SQL, darmowa czy pełna wersja oraz konfiguracja sprzętowa komputera?Jaki system operacyjny? Czy system jest aktualizowany na bieżąco? Proszę jeszcze odświeżyć na stronie startowej (jak na obrazku), może jest błąd w bazie danych? Ewentualnie, można również zapuścić speedtesta, aby sprawdzić stan połączenia internetowego. Edytowane 24 Września 2019 przez Mariusz Kownacki Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.