Skocz do zawartości

Nie pobiera statusów paczek

Polecane posty

37 minut temu, Leszek M napisał:

To co jest na stronie, a to co zwraca APi, to mogą być dwie różne sytuacje. Proponuje wysłać zapytanie do Inposta podając kilka przykładów.

Jak wysłać to zapytanie? Nie mam dostępu do API inpostu. Korzystam z sello więc powinno mi powiedzieć co jest nie tak. Podejrzewam, że to po stronie inpostu coś jest nie tak ale chce mieć pewność i diagnozę InsERT

Link to postu

@MARCIN e-kupowanie.pl tak dokładnie tak,
@Leszek M już to robiliśmy. Początkowo myśleliśmy, że to wina starszego sello bo nie aktualizowaliśmy do 1.36. Pracowaliśmy na 1.34.1 i zaczęło to się dziać tak z dnia na dzień. Zaktualizowaliśmy sello do 1.36 oczywiście wszystko z restartami serwera itp. Dzieje się tak nadal.

Link to postu

Sprawdziłem u siebie. U mnie statusy są OK do 27 sierpnia. Od 28-go misz-masz... Część jest ok, a inne błędne. Może serwery inpostu mają opóźnienia albo czekają tydzień na wysyłkę statusów...  A jak jest u Ciebie @Johnny Johnny? Może po prostu trzeba się na nie doczekać, bo inpost nie nadąża?

PS

Ciekawe, że pierwszy raz znalazłem status Zareklamowane w paczkomacie, ale oficjalnie nic nie wiem... Ani od InPostu ani do klienta. Trzeba by sobie statusy inne niż doręczone zaciągać do excela dla lepszego wglądu co tam się dzieje...

Link to postu

@MARCIN e-kupowanie.pl Dokładnie, u nas to samo, do 27.08 jest wszystko ok. Potem zaczynają się psuć. Możliwe, że nie nadążają aczkolwiek sprawdzam przesyłkę z 28 sierpnia i nadal mamy status przygotowana przez nadawcę a wg strony inpost została dostarczona 1 września także niezłe mają opóźnienia. Musiałby InsERT zareagować u nich, że mają buble na serwerze i muszą wyłączyć i włączyć na nowo ?

  • Haha 1
Link to postu

Ewidentnie coś po stronie serwerów Inposta. Proszę włączyć logowanie. Opis umieścił Bartek  wątku:
 


Po włączeniu logowania proszę uruchomić Sello opcją "Uruchom jako administrator" i pobrać statusy. Powinien wygenerować się plik SelloInPostLog.txt w folderze z aplikacją po wykonaniu synchronizacji. Plik prosze wysłać na adres : sello@insert.com.pl  z linkiem do wątku  i podać przykładowe numery paczek które mają nieprawidłowe statusy.
 

Edytowane przez Leszek M
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...