Skocz do zawartości

Prawdopodobnie wcześniejszy zapis klienta nie powiódł się - sprawdź szczegóły zapisu klienta. Jest on wymagany do zapisania transakcji.


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Bartosz Rosa,

Polecane posty

Od kilku dni pojawiają się takie raporty:

 

Zapisywanie zamówienia "tutaj numer zamówienia" użytkownika "xyz" z konta "abc" na Allegro.pl (Polska): Dostawa do paczkomatu wymaga podania jego numeru.

Prawdopodobnie wcześniejszy zapis klienta nie powiódł się - sprawdź szczegóły zapisu klienta. Jest on wymagany do zapisania transakcji.

Transakcja nie jest widoczna w zakładce Klienci-transakcje. Co w takim przypadku?

Link to postu

Proszę sprawdzić jaka dostawa jest wybrana w tym zamówieniu Allegro i czy któraś dostawa Sello ma powiązaną tę dostawę Allegro i jakiego typu ona jest. Podejrzewam, że klient wybrał dostawę kurierem (niepaczkomatową) a w Sello jest ona skonfigurowana jakby była paczkomatem.

 

Link to postu
2 minuty temu, Karol Partyka napisał:

Zamówienia, w których występuje błąd to zamówienia, w których nie wybrano dostawy.

Czyli (zapewne) jest to zamówienie nie dokończone przez Kupującego w Allegro. Wówczas allegro nie przekazuje Sprzedawcy danych do wysyłki, więc nie ma w nim nr paczkomatu, ani możliwości wysłania Paczkomatu przez allegro. Kupujący musi przeklikać formularz dostawy, żeby  poszło dalej...

Edytowane przez MARCIN e-kupowanie.pl
Link to postu
30 minut temu, Karol Partyka napisał:

Czyli pewnie nie przeklika już nigdy. Czy błąd w raporcie przestanie się wyświetlać po jakimś czasie?

Jeśli ustawisz status tego zamówienia na anulowane w Sello, to program powinien o nim zapomnieć. Wcześniej warto usunąć wybór dokumentów wstępnych i końcowych, aby przypadkiem Sello nie próbowało tworzyć ich w Subiekcie.

Link to postu

Taki dokładnie zapis pokazuje się w raporcie:

 

Ponowne pobieranie zamówienia "b1c9c742-6395-11eb-9740-19582be6ecc3" użytkownika "Client:77863***" z konta xyz na Allegro.pl (Polska): Dostawa do paczkomatu wymaga podania jego numeru.

Prawdopodobnie wcześniejszy zapis klienta nie powiódł się - sprawdź szczegóły zapisu klienta. Jest on wymagany do zapisania transakcji.

 

 

Wpisując ten numer zamówienia, pokazuje się na Allegro, natomiast u Klienta w zakładce Transakcje nie ma już tego, jest pusto. Klient jest pobrany, natomiast transakcja nie. 

Link to postu
  • Rozwiązanie

Nie pojawia się w Sello, ponieważ kupujący nie wypełnił adresów, w tym nie wybrał paczkomatu, natomiast w USTAWIENIA > PARAMETRY > Parametry transakcji jako domyślna jest wybrana dostawa paczkomatowa - która wymaga do zapisania adresu paczkomatu. Trzeba ją zmienić na niepaczkomatową, wtedy transakcja się pobierze.

Niektórzy jako domyślną dostawę wybierają sobie dostawę o nazwie <nie wybrano>, którą wcześniej dodali sobie do słowników dostawców i dostaw. W ten sposób będzie widać, że dostawa (i adres) w transakcji nie jest tym co wybrał klient, tylko danymi domyślnymi.

 

Link to postu
  • 2 lata później...

Witam.
Odświeżam watek trochę.
Nie chce ściągnąć zamówienia z allegro do sello. Błąd:

Ponowne pobieranie zamówienia "9a5298f0-796b-11ee-88ad-xyzxyzxyzxyz" użytkownika "Client:4808xyzx" z konta blablalba na Allegro.pl: Dostawa do paczkomatu wymaga podania jego numeru.

Prawdopodobnie wcześniejszy zapis klienta nie powiódł się - sprawdź szczegóły zapisu klienta. Jest on wymagany do zapisania transakcji.

 

Odnośnie drugiego zdania (z tym klientem), to sprawdziłem w klientach jest on , wszystko wygląda OK , nawet go usunąłem (usuwając najpierw wiadomości), zacząłem pobierać na nowo zamówienia i pojawił sie klient ponownie tak samo jak wcześniej z zerową ilością transakcji ale tym razem juz bez wiadomości (tych 3 od alledrogo).

W allegro jest całe zamówienie i w "Dostawa" pod szczegółami zamówienia jest podane:
Allegro Paczkomaty InPost

(PaczkoPunkt POP-WAW262)

Jak usunę ze sposobów wysyłki "Allegro Paczkomaty Inpost" to jest błąd że nie ma dodanej metody wysyłki ... , tak więc sposób wysyłki jest prawidłowy i zgodny z tym co pokazuje Allegro w zamówieniu. Zakładam że jest jakiś błąd z tym numerem PaczkoPunktu którego wybrał klient i sello tego nie POPu nie zalicza jako nr paczkomatu. W allegro zmienić tego nie mogę niestety , jedynie poprzez utworzenie paczki w allegro, wtedy (oprócz tego co klient wybrał) są jakieś najbliższe paczkomaty które mogę wybrać z tego co widziałem. Jest to jakieś rozwiązanie by opracować klienta ale czy ten błąd po zrobieniu zamówienia zniknie? A jak wybiore inny (normalny) paczkomat to czy wtedy zmieni to się w zamówieniach i jako zwykły paczkomat ściągnie to zamówienie?

 

Proszę o pomoc.

Link to postu

Ktoś z Sello napisał już, że nowość PACZKO-PUNKTY spróbują ogarnąć po weekendzie. Na razie nie działa, rób przez allegro. Pewnie ktoś kto umie w Sello na długim weekendzie...

Link to postu
Użytkownik forum
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...