MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji 1 Proszę o opinię czy to błąd programu, czy tak ma być: nie stworzyło się ZK w subiekcie gdy przyjąłem transakcję, wystawiłem paragon ale nie zdążyło się zsynchronizować sello - zamieszczam zrzut ekranu. Błąd czy jest OK? W zasadzie mi nie przeszkadza, ale czy taki stan nie wygeneruje błędów w raporcie? 2 W innej sprawie: jak usunąć błąd z raportu: "Błąd przy tworzeniu/aktualizacji dokumentu do transakcji K1 POLSKIE KLOCKI 16mm 1kg +400 szt MEGA ZABAWA! (1290353296): Nie znaleziono dokumentu w programie sprzedaży" gdy na danej aukcji jest 15 zakupów a sello w zakładce Transakcje > Wszystkie pokazuje tylko 11? Gdzie pozostałe 4? Może są w zgrupowanych ale jak je odnaleźć i usunąć pojawiający się błąd? Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji Z nieutworzeniem ZK już się kilkakrotnie spotkałem, ale nie wiem kiedy i jak to się dzieje. W każdym bądź razie w transakcji w Typ dokumentu widnieje (Nie twórz dokumentu czy jakoś tak) Do punktu 2 też się dołączam, mam komunikat "Błąd przy tworzeniu/aktualizacji dokumentu do transakcji Grupa transakcji: Nie znaleziono dokumentu w programie sprzedaży" co mogę zrobić ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji 1. Mamy takie zgłoszenie, czeka na weryfikację. 2. Czy ten problem występuje dla transakcji o których mowa w punkcie 1? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji 1. Mamy takie zgłoszenie, czeka na weryfikację. 2. Czy ten problem występuje dla transakcji o których mowa w punkcie 1? ad 1 OK ad 2 Nie wiem. Nie mogę znaleźć tej transakcji, która generuje błąd. Może podpowiedz jak się do tego zabrać? Czyli jak wyszukać transakcje wśród zgrupowanych i czy trzeba ręcznie porównywać z Subiektem, czy jakoś to będzie widoczne? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji Będą to pewnie transakcje, które w kolumnie z numerem zamówienia nie mają tego numeru. Cytuj Link to postu
Darek 0 Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji Także mam nagminnie taki problem. "Błąd przy tworzeniu/aktualizacji dokumentu do transakcji (........): Nie znaleziono dokumentu w programie sprzedaży". Za cholerę nie daje się tego pozbyć.W tym momencie nie mogę sobie uświadomić w którym momencie to powstało. Być może , że w jakimś momencie nie stworzyło Sello zamówienia w Subiekcie, więc pracownik ręcznie je stworzył , wygenerował potem dokument sprzedaży, a kiedy po jakimś czasie Sello jednak zdołało wygenerować ów dokument ZK, został on potem np. skasowany jako niepotrzebny. I od tego czasu jest wieczny błąd. Gdzie to wyłączyć/skasować ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji Będą to pewnie transakcje, które w kolumnie z numerem zamówienia nie mają tego numeru. Niestety, po usunięciu takich przypadków (było ZK a nie było nr, więc ustawiłem "nie twórz dokumentu") dalej generuje błędy. Szkoda, że sello zgłasza tylko nr aukcji (a nie nick) i że nie da się odnaleźć wszystkich transakcji z tej aukcji, bo nie wyszukuje w zgrupowanych... Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji U mnie błąd "Błąd przy tworzeniu/aktualizacji dokumentu do transakcji Grupa transakcji: Nie znaleziono dokumentu w programie sprzedaży" generowała grupa transakcji, z której wcześniej usunąłem dokument ZK, a następnie ustawiłem "Nie twórz dokumentu" po czym anulowałem tą transakcję. Rozwiązaniem było utworzenie ZK i ponowne jego usunięcie...i błąd już nie występuje Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji Wiem, w czym jest problem - w tabeli tr__Transaction są m.in. pola tr_InitDocDirty i tr_DoneDocDirty - z moich obserwacji służą one do rejestrowania informacji, czy odpowiedni dokument został zmieniony w Sello i wymaga aktualizacji w Subiekcie. Niestety najwyraźniej przy usuwaniu dokumentu Sello nie zeruje wartości tego pola i jeśli zamówienie zostało zaktualizowane, a następnie usunięte zanim zmiany przeniosły się do Sub. to efekt jest taki, że chce aktualizować zamówienie (bo tr_InitDocDirty = 1 w danej transakcji), ale go nie ma (tr_InitDocId = NULL), więc wyrzuca błąd. Do Sello Team - to jest drobiazg, proponuję rzecz naprawić przy okazji kolejnej wersji Sello. Do innych - na ten moment chyba jedyne, co można zrobić to albo dodać i usunąć zamówienie (o czym pisze Alwin, osobiście nie próbowałem), albo poprawić bezpośrednio w bd. (ustawienie tr_InitDocId na zero w odpowiedniej transakcji pomaga). Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 w Brak ZK - czy to błąd? / Błąd synchronizacji przyjrzymy się temu, dzięki Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.