litex 4 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 w PACZKOMAT Dzisiaj poszla pierwsza paczka z paczkomata. mam taka uwagę. bo nie pokazuje sie TERMIN WAZNOSC ETYKIETY ? jesli pobierze sie ze strony ich to okey jest.. przez sello juz nie ma. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 w PACZKOMAT U mnie się drukuje termin ważności. Przez sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 w PACZKOMAT Czy w parametrach synchronizacji z paczkomatami została wybrana opcja nadania w paczkomacie? Cytuj Link to postu
litex 4 Napisano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 w PACZKOMAT hm czy cos ominalem gdzie to jest Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 w PACZKOMAT hm czy cos ominalem gdzie to jest Administracja > Słowniki > Wysyłka towarów - sposoby wysyłki > Paczkomat (albo jak tam ich nazwałeś) > synchronizacja z zewnętrznym systemem > PRZYCISK Konfiguracja. Cytuj Link to postu
litex 4 Napisano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 w PACZKOMAT ale tam jest email haslo i nr paczkoamta. to maialem ustawione. i Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 w PACZKOMAT ale tam jest email haslo i nr paczkoamta. to maialem ustawione. i A 'ptaszek' przy 'nadanie w paczkomacie' widnieje? Cytuj Link to postu
litex 4 Napisano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 w PACZKOMAT jest Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 w PACZKOMAT Proszę o podesłanie zrzutu ekranu tej etykiety ( z podglądu) na sello@insert.com.pl Cytuj Link to postu
litex 4 Napisano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 w PACZKOMAT wieczorem zrobie bo mam kopie jej.. a dzisiaj pojawial sie blad == Tworzenie paczki ??: pl.positiveadvisory.szop.common.exception.SzopClientException: [18] Paczkomat nadawcy nieokreślony === Paczkomat WAW021 Rodowicza Anody/Jastrzębowskiego 02-786 Warszawa paczkomat istnieje. w systemie tez jest. i nie wiem co zrobic ? Cytuj Link to postu
pozy 4 Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 w PACZKOMAT a dzisiaj pojawial sie blad == Tworzenie paczki ??: pl.positiveadvisory.szop.common.exception.SzopClientException: [18] Paczkomat nadawcy nieokreślony === Paczkomat WAW021 Rodowicza Anody/Jastrzębowskiego 02-786 Warszawa paczkomat istnieje. w systemie tez jest. i nie wiem co zrobic ? Zainstaluj najnowszą wersję Sello (1.9.0). Mocno zmieniliśmy tam okno konfiguracji sposobu wysyłki. Teraz paczkomat nadawcy wybiera się podobnie jak ten odbiorcy, co powinno wyeliminować literówki i inne dziwne błędy tego typu. Cytuj Link to postu
stanko91 0 Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 w PACZKOMAT Zainstaluj najnowszą wersję Sello (1.9.0). Mocno zmieniliśmy tam okno konfiguracji sposobu wysyłki. Teraz paczkomat nadawcy wybiera się podobnie jak ten odbiorcy, co powinno wyeliminować literówki i inne dziwne błędy tego typu. czyli za chwilkę gdzieś się pojawi ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 w PACZKOMAT http://forum.sello.pl/index.php?topic=5106 Cytuj Link to postu
krzyzanowski 10 Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 w PACZKOMAT witam odnośnie paczkomatu miałem taką sytuację: 19-03-2012 utworzyłem paczkę, odznaczyłem do zapłaty i próbowałem wysłać paczkę do "dostawcy paczek", był problem z połączeniem z web Api Inpostu, zamknąłem Sello, po uruchomieniu spróbowałem ponownie, bez rezultatu. Problem leżał chyba po stronie Inpostu, bo po zalogowaniu do menadżera tabelka była rozjechana. W końcu paczkę wysłałem (przygotowanie, opłacenie, wydruk) przez menadżera, w Sello oznaczyłem jako wysłane i po sprawie. Jakie było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia, po przygotowaniu nowej przesyłki w Sello, przesłaniu danych do Inpostu, zauważyłem że paczka z poprzedniego dnia, w menadżerze jest w zakładce "Nadaj paczki: -> "Zapłać". Gdybym tego nie zauważył, Inpost pobrałby kasę za tę paczkę. Może by zrobić zabezpieczenie, aby paczki do Inpostu wysyłać tylko z zakładki do paczek. pozdrawiam Sello 1.9beta Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 22 Marca 2012 Udostępnij Napisano 22 Marca 2012 w PACZKOMAT Dołożymy blokadę przed synchronizacją z paczkomatami jeśli paczki są oznaczone jako wysłane. Cytuj Link to postu
krzyzanowski 10 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 w PACZKOMAT witam 1. W zakładce "Do wysłania" mam kilka paczek do paczkomatu, dlaczego po zaznaczeniu kilku paczek nie mogę grupowo wybrać opcji "oznacz do zapłaty", jeśli w sezonie będzie sporo paczek to będzie spora strata czasu aby klikać na każdą. 2. Od 22-03-2012 (chyba od momentu instalki 1.9) przy każdej paczce mam taki błąd: "Tworzenie paczki ??: [17] Numer telefonu podany przy tworzeniu paczki jest niepoprawny!: null" Jeśli klient ma wpisany tel. z nawiasami czy myślnikami to OK., ale są paczki gdzie nr tel. jest poprawny, a wyskakuje błąd. Rozwiązuję to w ten sposób że nr tel. Crtl-x Crtl-v zatwierdzam i paczki są wysyłane bez błędu. Jest to strasznie upierdliwe. Cytuj Link to postu
Bartosz Głowacki 4 Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 w PACZKOMAT Witam Ja mam ten sam problem i właściwie nie idzie tego obejść. Wprowadzam paczki sam, ręcznie na stronie Paczkomaty. Da się to jakoś naprawić? Pozdrawiam Bartek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 w PACZKOMAT 1. Będzie w 1.10 jeszcze w tym miesiącu 2. Rozumiem, że numer telefonu jest ctrl+x,ctrl+v w tym samym polu? Cytuj Link to postu
Bartosz Głowacki 4 Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 w PACZKOMAT U mnie nie działa nawet CTRL+x CTRL + V. Poprostu nie da się dego przejść,aczkolwiek na początku jak wprowadziliście wersje 1.9 to poszły mi dwie paczki przez paczkomat bez problemu. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 w PACZKOMAT A czy wpisanie ręcznie numeru telefonu w adresie w transakcji/paczce również nie pomaga? Cytuj Link to postu
Bartosz Głowacki 4 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 w PACZKOMAT Witam Niestety nic nie pomaga. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 w PACZKOMAT Prosimy o zrzuty ekranu aby ukazywały ten problem, m.in. okno adresu paczkomatu na adres sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Cytuj Link to postu
Bartosz Głowacki 4 Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 w PACZKOMAT Witam Nie mam zrzutu ekranu bo usunałem tą transakcje i wysłałem to ze strony www.paczkomaty.pl Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.