Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 Witam, Czy może ktoś podpowiedzieć mi jak skonfigurować obsługę terminala płatniczego? Mowa o nowej funkcji w wersji 12. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 Pytanie czy program obsługuje terminal i Twojego dostawcę usług ? Link to postu
Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 23 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 A wiesz gdzie można to sprawdzić? W serwisie urządzeń zewnętrznych? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 W aplikacji administracyjnej SUZ na zakładce Modele widać wszystkie obsługiwane urządzenia, w tym terminale płatnicze. Z terminali obecnie są dwa: iCT220 + Polskie ePłatności (połączenie przez RS), VX 520 + FirstData (połączenie przez USB). Link to postu
Łukasz Czarnowski 17 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 Jeżeli można się dowiedzieć - jakie terminale macie w planach? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 W planach mamy wszystkie, które są w zakresie zainteresowania naszych użytkowników. Będziemy je wprowadzać stopniowo. Jakie, Państwa zdaniem, są najbardziej potrzebne w pierwszej kolejności? Link to postu
Łukasz Czarnowski 17 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 vx520 + eService Link to postu
Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 Ingenico +Revo Link to postu
Łukasz Czarnowski 17 Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 Jak to wygląda w przypadku VX 520, czy zawracać głowę eService jako klient? Czy ten sam model jest różnie oprogramowany w zależności od usługodawcy? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 19 minut temu, Łukasz Czarnowski napisał: Jak to wygląda w przypadku VX 520, czy zawracać głowę eService jako klient? Czy ten sam model jest różnie oprogramowany w zależności od usługodawcy? Na tym samym modelu terminala może pracować aplikacja różnych usługodawców. Komunikacja jest de facto z aplikacją płatniczą, a nie z terminalem, więc wymagany jest sterownik dla konkretnej aplikacji (usługodawcy). Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 2 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 VX 520 Kolporter Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 3 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2016 w Terminal płatniczy w wersji 12 Ja też, ja też Ingenico ICT250 operator Paysquare Link to postu
Jan Kuśmierski 0 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 w Terminal płatniczy w wersji 12 Podepnę się pod temat: Czy można tak skonigurować terminal płatniczy (Verifone VX 520 - FirstData), żeby do wydruku potwierdzenia transakcji wykorzystywał drukarkę fiskalną? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 24 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 w Terminal płatniczy w wersji 12 Dnia 21.07.2017 at 18:36, Jan Kuśmierski napisał: Czy można tak skonigurować terminal płatniczy (Verifone VX 520 - FirstData), żeby do wydruku potwierdzenia transakcji wykorzystywał drukarkę fiskalną? Domyślne działanie obsługi każdego terminala płatniczego z Subiekcie nexo: po zakończeniu transakcji płatniczej paragon drukuje się na drukarce fiskalnej. Terminal miałby wykorzystywać drukarkę fiskalną? Pewnie chodzi o coś innego, proszę sprecyzować. Link to postu
Jan Kuśmierski 0 Napisano 24 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 w Terminal płatniczy w wersji 12 5 godzin temu, Mariusz N. napisał: Domyślne działanie obsługi każdego terminala płatniczego z Subiekcie nexo: po zakończeniu transakcji płatniczej paragon drukuje się na drukarce fiskalnej. Terminal miałby wykorzystywać drukarkę fiskalną? Pewnie chodzi o coś innego, proszę sprecyzować. Wydawało mi się, że jest możliwość, żeby terminal nie korzystał ze swojej drukarki przy wydrukach, tylko z drukarki fiskalnej. Tak jak to ma miejsce w wielu sklepach spożywczych. Jedna drukarka drukuje jednocześnie paragon fiskalny i potwierdzenie płatności z terminala. Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 24 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 w Terminal płatniczy w wersji 12 1 godzinę temu, Jan Kuśmierski napisał: Wydawało mi się, że jest możliwość, żeby terminal nie korzystał ze swojej drukarki przy wydrukach, tylko z drukarki fiskalnej. Tak jak to ma miejsce w wielu sklepach spożywczych. Jedna drukarka drukuje jednocześnie paragon fiskalny i potwierdzenie płatności z terminala. Pyta Pan o terminal VX520, czyli urządzenie z własną drukarką. Takie terminale, żeby zachować się zgodnie z Pana oczekiwaniem, musiałyby mieć odpowiednie oprogramowanie dostawcy płatności, które umożliwiłoby ominięcie własnej drukarki i skorzystanie z zewnętrznej. Takiego trybu obsługi terminali "pełnych" nie przewidujemy. Innym rodzajem terminali, do których prawdopodobnie Pan się odniósł wskazując sklepy spożywcze, są pinpady - urządzenia uproszczone, bez własnej drukarki, które z definicji nie potrafią obsłużyć wydruku samodzielnie i muszą korzystać z innej drukarki, najczęściej drukarki fiskalnej. Ten rodzaj urządzeń jest w naszych planach, ale na razie bliżej nieokreślonych. Link to postu
Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 w Terminal płatniczy w wersji 12 Drogi Święty Mikołaju (firmo Insert), w tym roku byliśmy wyjątkowo grzeczni. Czy w związku z tym moglibyśmy liczyć o możliwość dodania do obsługiwanych rozwiązań zestawu terminala ict220 + Evo Payments? Prooooooosimy. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2017 w Terminal płatniczy w wersji 12 Niestety w najbliższym czasie nie planujemy dodania tych urządzeń, choć oczywiście nie wykluczamy możliwości dodania ich w przyszłości. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 w Terminal płatniczy w wersji 12 a VX 520 i Polskie ePłatności ? Link to postu
Witold Ochał 0 Napisano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 w Terminal płatniczy w wersji 12 ingenico ict220 - Firstdata Polcard Link to postu
Witold Ochał 0 Napisano 23 Marca 2018 Udostępnij Napisano 23 Marca 2018 w Terminal płatniczy w wersji 12 ingenico ict220 - Firstdata Polcard - doczekamy się??? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 w Terminal płatniczy w wersji 12 Dnia 3/23/2018 o 16:45, Witold Ochał napisał: ingenico ict220 - Firstdata Polcard - doczekamy się??? Tak. Jesteśmy na etapie ustalania spraw technicznych, wkrótce będziemy mogli przejść do realizacji. Powstanie gotowego sterownika możemy szacować na czerwiec/lipiec. Link to postu
Aleksandra Bobkowska 0 Napisano 9 Października 2018 Udostępnij Napisano 9 Października 2018 w Terminal płatniczy w wersji 12 Dnia 24.10.2016 o 07:20, Mariusz N. napisał: W aplikacji administracyjnej SUZ na zakładce Modele widać wszystkie obsługiwane urządzenia, w tym terminale płatnicze. Z terminali obecnie są dwa: iCT220 + Polskie ePłatności (połączenie przez RS), VX 520 + FirstData (połączenie przez USB). Mam pytanie dot. zakończenia płatności elektronicznej - połączyłam Subiekta z terminalem eService iCT 220. Subiekt po zaznaczeniu w paragonie formy płatności "Karta Płatnicza" wysyła kwotę na terminal, klient przykłada kartę, płatność przechodzi i tu powstaje problem, bo pojawia się komunikat: w oknie Subiekta: Czy wydrukować kopię? i nie ma gdzie potwierdzić lub odmówić wydruku kopii. Terminal nie reaguje po przyciśnięciu czerwonego lub zielonego klawisza - tam gdzie zazwyczaj przy ręcznej obsłudze terminala można potwierdzić wydruk kopii lub anulować wydruk kopii. Na Subiekcie wyświetla się ono z rejestracją Autoryzacji Płatności Elektronicznej z paskiem postępu czasu. Po upływie 60s. okno zamyka się i drukuje się paragon fiskalny na drukarce. Na terminalu wyświetla się kwota transakcji, ale po zaakceptowaniu płatności nie pojawia się pytanie o Kopię. Wersja SUZ została zaktualizowana do 15.0 Czy ktoś miał taki problem? Będę wdzięczna za pomoc... Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 w Terminal płatniczy w wersji 12 10 godzin temu, Aleksandra Bobkowska napisał: Terminal nie reaguje po przyciśnięciu czerwonego lub zielonego klawisza - tam gdzie zazwyczaj przy ręcznej obsłudze terminala można potwierdzić wydruk kopii lub anulować wydruk kopii. To jest objaw nieprawidłowej konfiguracji terminala. Proszę o kontakt z serwisem firmy eService i przekazanie prośby o prawidłowe skonfigurowanie terminala, bo tylko po stronie eService jest to możliwe. Link to postu
Polecane posty