Aga Zgaga 90 Napisano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2022 w Ważność licencji Vendero Dzień dobry, po odpaleniu się synchronizatora Vendero pojawia się komunikat: "Brak dostępu do żądanego serwisu. Sprawdź ważność licencji Vendero." W Subiekcie widnieje informacja, że pozostały czas do wygaśnięcia licencji: 101 dni. Po próbie odpalenia synchronizacji pojawia się informacja na czerwono "Wstrzymana". Proszę o pomoc jak to naprawić? Subiekt Nexo Pro 38.0.1 (5125) Pozdrawiam Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2022 w Ważność licencji Vendero Dzień dobry, opisany komunikat może oznaczać, że próbują Państwo podłączyć kopię bazy danych z inną datą ostatniej synchronizacji, niż jest widoczna pod Państwa numerem NIP na naszym serwerze. Czy w ostatnim czasie były wykonywane przez Państwa operacje przywracania kopii zapasowej nexo lub też dearchiwizacji bazy danych? Do tego prosiłbym o podesłanie logów synchronizacji systemu vendero zgodnie z załączonym tematem e-Pomocy. Dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-158222. Gdzie zapisują się logi z synchronizacji w vendero? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 4 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2022 w Ważność licencji Vendero Tak, dokładnie było wykonywane przywrócenie kopii zapasowej Czy logi synchronizacji mamy przesłać, czy już się temat rozjaśnił po informacji o przywróceniu kopii zapasowej? Czy teraz można to jakoś naprawić? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2022 w Ważność licencji Vendero Proszę w takim razie wykonać poniższe zestawienie, a wynik przesłać w analogiczny sposób do wcześniej opisanego. W dniu 4.01.2022 o 09:49, Przemysław Werner napisał: Dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-158222. SELECT YEAR(DataOstatniejSynchronizacji) AS Rok, MONTH(DataOstatniejSynchronizacji) AS Miesiąc, DAY(DataOstatniejSynchronizacji) AS Dzień, DATEPART(HOUR, DataOstatniejSynchronizacji) AS Godzina, DATEPART(minute, DataOstatniejSynchronizacji) AS Minuta, DATEPART(second, DataOstatniejSynchronizacji) AS Sekunda, DATEPART(millisecond, DataOstatniejSynchronizacji) AS Milisekunda FROM ModelDanychContainer.Vendero_UstawieniaSynchronizacji InsERT nexo – Jak dodać własny raport SQL do systemu? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 4 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2022 w Ważność licencji Vendero Raport wysłany Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2022 w Ważność licencji Vendero Proszę zrestartować synchronizację, powinno być już w porządku. Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 4 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2022 w Ważność licencji Vendero Tak, jest ok. Dziękuje Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 15 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Ważność licencji Vendero Cześć, niestety znów mamy ten sam problem po dearchiwizacji Subiekta Nexo Pro. Dzisiaj w nocy mieliśmy awarię prądu, po prostu była przerwa w dostawie prądu i niestety nie wiemy jak to się stało, ale rano nie było bazy danych Subiekta, nie wiemy co się stało Sprawdzaliśmy w programie serwisowym SQL Server Management Studio i przy bazie danych widniał komunikat (Suspect), nie można rozwinąć plusika, który zawsze w tym miejscu jest. Poradziliśmy sobie na tyle, że dearchiwizowaliśmy bazę z dnia wczorajszego, ale zawsze podczas tego procesu szwankuje synchronizator Vendero, nie można uruchomić. Pojawia się komunikat "Brak dostępu do żądanego serwisu. Sprawdź ważność licencji Vendero". To już, któryś raz, taka sytuacja ma miejsce po dearchiwizacji Nexo, czy jesteśmy w stanie na przyszłość uniknąć podobnych problemów z synchronizatorem i licencją Vendero, czy za każdym razem musimy to zgłaszać? Prosimy o pilną pomoc w naprawieniu synchronizatora. Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 15 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Ważność licencji Vendero 1 minutę temu, Daniel Kozłowski napisał: Niestety najwyraźniej nie są Państwu znane podstawy bezpieczeństwa danych, komputer pełniące rolę serwera powinien być zabezpieczony przed zanikiem zasilania zasilaczem awaryjnym UPS, nieoczekiwane wyłączenie komputera może doprowadzić do fizycznego uszkodzenia bazy danych, co właśnie miało miejsce... Co by było gdyby to się stało pod koniec dnia pracy ? Niestety nie jest to odpowiedź na nasze pytanie. Najwyraźniej nie jest Panu znane czytanie ze zrozumieniem Po za tym ma Pan rację, że UPS jak najbardziej jest potrzebny. Jest tylko jedno ale... mały UPS nie pomoże przy długotrwałym zaniku prądu, a duży... no cóż każdy ma inne priorytety Link to postu
Andrzej Kubik 1 110 Napisano 15 Marca 2023 Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Ważność licencji Vendero Oczywiście że mały UPS pomoże, bo jego zadaniem nie jest podtrzymać zasilanie bez końca, tylko podtrzymać przez krótki czas, a kiedy minie pozwolić się komputerowi poprawnie wyłączyć. Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 15 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Ważność licencji Vendero Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: Odpowiadałem na najważniejsze pytanie, które niestety nie zostało zadane Więc... jeżeli nie zostało zadane, to nikt w tym wątku nie oczekuje odpowiedzi na nie... Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: O ile Pani może nie być zainteresowana nauką na własnych błędach to być może inni użytkownicy forum będą zainteresowani nauką na Państwa błędach. To może będzie Pan zainteresowany nauką... Proszę odnaleźć na forum odpowiedni dział... w prawym górnym rogu kliknąć "Nowy temat" i tam poinstruować użytkowników o UPS-ach 👍 Zapewniam, że takim podejściem zgromadzi się więcej osób zainteresowanych, niż pisanie w tym wątku Na pewno będziemy jednymi z pierwszych, którzy bardzo chętnie się czegoś nowego dowiedzą i nie tylko o UPS-ach... Zapewniam Pana, że takim luźnym pisaniem tematów, również więcej chętnych osób znajdzie się, które będą chciały skorzystać odpłatnie z Pańskich usług... bo przecież o to tu chodzi Bez sensu jest zaśmiecanie tematów nic nie wnoszącymi, uszczypliwymi komentarzami, a czytając forum widzimy, że jest ich więcej... chyba, że... aaacha rozumiemy, one nie są uszczypliwe, tylko pisane złym językiem Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 16 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2023 w Ważność licencji Vendero Ma Pan rację... cały czas właśnie o tym mówiliśmy... Link to postu
Paweł Żółtaniecki 18 Napisano 17 Marca 2023 Udostępnij Napisano 17 Marca 2023 w Ważność licencji Vendero Problem został rozwiązany przez cofnięcie daty ostatniej synchronizacji na serwerze vendero. 1 Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 17 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2023 w Ważność licencji Vendero Super Wszystko działa Bardzo dziękujemy za pomoc Link to postu
Rafał B. 12 Napisano 12 Marca Udostępnij Napisano 12 Marca w Ważność licencji Vendero Mam taki sam problem. Po przywróceniu bazy nie działa synchronizacja. Jak to naprawić? Link to postu
Rafał B. 12 Napisano 13 Marca Udostępnij Napisano 13 Marca w Ważność licencji Vendero (edytowane) [INS-24825005] Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wysłane 12 mar 2024, 19:15 (17 godzin temu) i brak odpowiedzi. Czy ktoś z Insertu może pomóc, bo to chyba nie powinno tak wyglądać, ze po awarii i przywróceniu bazy nie można korzystać z produktu? Mamy zamówienia w sklepie internetowym i nie możemy ich wysyłać Edytowane 13 Marca przez Rafał B. Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 13 Marca Udostępnij Napisano 13 Marca w Ważność licencji Vendero Dzień dobry, zgodnie z przesłanym przez Państwa formularzem kontaktowym zgłoszenie jest już obsługiwane pod podanym przez Pana numerem. Prosimy o cierpliwość. 1 Link to postu
Rafał B. 12 Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca w Ważność licencji Vendero Niestety nadal nie jest to naprawione i po przywróceniu bazy z nadal musimy ręcznie obsługiwać zamówienia. To informacja, jak by ktoś kiedyś się zastanawiał jak wygląda wsparcie dla Vendero w Insercie. Zgłoszenia wysłane 12 mar 2024, 19:15 Link to postu
Polecane posty