Skocz do zawartości

Ważność licencji Vendero

Polecane posty

Dzień dobry,

po odpaleniu się synchronizatora Vendero pojawia się komunikat:

"Brak dostępu do żądanego serwisu. Sprawdź ważność licencji Vendero."

W Subiekcie widnieje informacja, że pozostały czas do wygaśnięcia licencji: 101 dni.

Po próbie odpalenia synchronizacji pojawia się informacja na czerwono "Wstrzymana".

Proszę o pomoc jak to naprawić?

Subiekt Nexo Pro 38.0.1 (5125)

Pozdrawiam

Link to postu

Dzień dobry,

opisany komunikat może oznaczać, że próbują Państwo podłączyć kopię bazy danych z inną datą ostatniej synchronizacji, niż jest widoczna pod Państwa numerem NIP na naszym serwerze. Czy w ostatnim czasie były wykonywane przez Państwa operacje przywracania kopii zapasowej nexo lub też dearchiwizacji bazy danych?

 

Do tego prosiłbym o podesłanie logów synchronizacji systemu vendero zgodnie z załączonym tematem e-Pomocy. Dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-158222.

Link to postu

Proszę w takim razie wykonać poniższe zestawienie, a wynik przesłać w analogiczny sposób do wcześniej opisanego.

W dniu 4.01.2022 o 09:49, Przemysław Werner napisał:

Dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-158222.

SELECT YEAR(DataOstatniejSynchronizacji) AS Rok, MONTH(DataOstatniejSynchronizacji) AS Miesiąc, DAY(DataOstatniejSynchronizacji) AS Dzień, DATEPART(HOUR, DataOstatniejSynchronizacji) AS Godzina, DATEPART(minute, DataOstatniejSynchronizacji) AS Minuta, DATEPART(second, DataOstatniejSynchronizacji) AS Sekunda, DATEPART(millisecond, DataOstatniejSynchronizacji) AS Milisekunda FROM ModelDanychContainer.Vendero_UstawieniaSynchronizacji
Link to postu
  • 1 rok później...

Cześć,

niestety znów mamy ten sam problem po dearchiwizacji Subiekta Nexo Pro.

 

Dzisiaj w nocy mieliśmy awarię prądu, po prostu była przerwa w dostawie prądu i niestety nie wiemy jak to się stało, ale rano nie było bazy danych Subiekta, nie wiemy co się stało :(

Sprawdzaliśmy w programie serwisowym SQL Server Management Studio i przy bazie danych widniał komunikat (Suspect), nie można rozwinąć plusika, który zawsze w tym miejscu jest.
Poradziliśmy sobie na tyle
, że dearchiwizowaliśmy bazę z dnia wczorajszego, ale zawsze podczas tego procesu szwankuje synchronizator Vendero, nie można uruchomić.

Pojawia się komunikat "Brak dostępu do żądanego serwisu. Sprawdź ważność licencji Vendero".

 

To już, któryś raz, taka sytuacja ma miejsce po dearchiwizacji Nexo, czy jesteśmy w stanie na przyszłość uniknąć podobnych problemów z synchronizatorem i licencją Vendero, czy za każdym razem musimy to zgłaszać?

 

Prosimy o pilną pomoc w naprawieniu synchronizatora.

Link to postu
1 minutę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Niestety najwyraźniej nie są Państwu znane podstawy bezpieczeństwa danych, komputer pełniące rolę serwera powinien być zabezpieczony przed zanikiem zasilania zasilaczem awaryjnym UPS, nieoczekiwane wyłączenie komputera może doprowadzić do fizycznego uszkodzenia bazy danych, co właśnie miało miejsce... Co by było gdyby to się stało pod koniec dnia pracy ?

Niestety nie jest to odpowiedź na nasze pytanie. Najwyraźniej nie jest Panu znane czytanie ze zrozumieniem :)

Po za tym ma Pan rację, że UPS jak najbardziej jest potrzebny. Jest tylko jedno ale... mały UPS nie pomoże przy długotrwałym zaniku prądu, a duży... no cóż każdy ma inne priorytety :)

Link to postu
Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Odpowiadałem na najważniejsze pytanie, które niestety nie zostało zadane

Więc... jeżeli nie zostało zadane, to nikt w tym wątku nie oczekuje odpowiedzi na nie...

 

Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

O ile Pani może nie być zainteresowana nauką na własnych błędach to być może inni użytkownicy forum będą zainteresowani nauką na Państwa błędach.

To może będzie Pan zainteresowany nauką... Proszę odnaleźć na forum odpowiedni dział... w prawym górnym rogu kliknąć "Nowy temat" i tam poinstruować użytkowników o UPS-ach 👍

Zapewniam, że takim podejściem zgromadzi się więcej osób zainteresowanych, niż pisanie w tym wątku :) Na pewno będziemy jednymi z pierwszych, którzy bardzo chętnie się czegoś nowego dowiedzą i nie tylko o UPS-ach...

Zapewniam Pana, że takim luźnym pisaniem tematów, również więcej chętnych osób znajdzie się, które będą chciały skorzystać odpłatnie z Pańskich usług... bo przecież o to tu chodzi ;)

 

Bez sensu jest zaśmiecanie tematów nic nie wnoszącymi, uszczypliwymi komentarzami, a czytając forum widzimy, że jest ich więcej... chyba, że... aaacha rozumiemy, one nie są uszczypliwe, tylko pisane złym językiem :)

Link to postu
  • 11 miesięcy temu...

[INS-24825005] Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wysłane 12 mar 2024, 19:15 (17 godzin temu) i brak odpowiedzi.

Czy ktoś z Insertu może pomóc, bo to chyba nie powinno tak wyglądać, ze po awarii i przywróceniu bazy nie można korzystać z produktu?

Mamy zamówienia w sklepie internetowym i nie możemy ich wysyłać

Edytowane przez Rafał B.
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...