Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2022 w import danych Dzień dobry Proszę o pomoc. Chcę przenieść wypłaty do pliku, który mogę wgrać w banku. Po kolei generuje dyspozycje bankowe, a następnie w zakładce bank wybieram bankowość elektroniczna - wyślij do pliku. Wybrany format Windows 1250. Taki sam format wybieram też przy imporcie danych w banku. Po zaimportowaniu listy pojawiają się błędy wynikające z występowania polskich znaków. Jak to rozwiązać? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2022 w import danych Czy pomiędzy eksportem do pliku, a wczytaniem w banku, plik ten nie jest przypadkiem przesyłany e-mailem? Link to postu
Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 22 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych Nie, ale jest przenoszony z pulpitu zdalnego na zwykły - czy to może mieć jakiś wpływ? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych Proszę o więcej informacji, tj. jaki to jest bank, jakiego rodzaju rachunek, czy próbowali Państwo z innymi stronami kodowymi? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych 12 minut temu, Marta Kapica-Pawęzka napisał: Nie, ale jest przenoszony z pulpitu zdalnego na zwykły - czy to może mieć jakiś wpływ? To raczej mało prawdopodobne, ale prosze spróbować zrobić to bezpośrednio na zdalnym pulpicie. ewidentnie coś dzieje się z kodowaniem znaków. Prosze ewentualnie spróbować użyć innego kodowania po stronie nexo i banku. Albo nawet spróbować jakiś kombinacji, np. Windows 1250 -> CP852 Link to postu
Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 22 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych 10 minut temu, Przemysław Werner napisał: Proszę o więcej informacji, tj. jaki to jest bank, jakiego rodzaju rachunek, czy próbowali Państwo z innymi stronami kodowymi? Bank ING, konto ING Business - wszystko płacone w PLN. Z innymi jeszcze nie próbowałam. Link to postu
Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 22 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych 12 minut temu, Jacek Izydorczyk napisał: To raczej mało prawdopodobne, ale prosze spróbować zrobić to bezpośrednio na zdalnym pulpicie. ewidentnie coś dzieje się z kodowaniem znaków. Prosze ewentualnie spróbować użyć innego kodowania po stronie nexo i banku. Albo nawet spróbować jakiś kombinacji, np. Windows 1250 -> CP852 Dobrze, dziękuję - spr i dam znać czy to coś pomogło. Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych Podczas sprawdzania różnych wariantów proszę je zapisywać do plików o różnych nazwach. Pobieranie przez bank (w trakcie jednej sesji) zmienionego pliku o tej samej nazwie często skutkuje tym że jest pobierana poprzednia wersja z cache. W efekcie wyniki eksperymentów są absurdalne. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych Przy plikach xml, epp lub innych miedzy kopiowaniem z pulpitu zdalnego na normalny mozna plik przed kopiowaniem spakowac (np. winrar) i rozpakowac w miejscu docelowym. Czesto pomaga:) Link to postu
Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 22 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych Bardzo dziękuję za wszystkie rady 🙂 jak tylko odkopię się z bieżących zadań będę testować różne opcje Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2022 w import danych Prosze dac znac co pomoglo;) Przyda sie innym. Link to postu
Polecane posty