Agnieszka Gargas 0 Napisano 12 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2022 w luki w numeracji rewizor nexo Usunęłam fakturę sprzedaży po wprowadzeniu przez rejestr sprzedaży i zadekretowaniu. Następnie poprawiłam i ponownie zadekretowałam, niestety nadał się juz kolejny numer i mimo iż mam ustawienia uzupełniaj luku i możliwość ręcznej poprawy to system nie chce tego poprawić. Wcześniej nie miałam z tym problemu zdarzało mi się poprawiać również faktury zakupu. Dzisiaj żadnej nie mogłam poprawić. Wykonałam czynności serwisowe i dalej nic. Proszę o pomoc. Link to postu
Andrzej Kubik 1 111 Napisano 12 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2022 w luki w numeracji rewizor nexo To raczej sprawa dla serwisanta. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 13 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2022 w luki w numeracji rewizor nexo Tak... Numeracja dekretów to najczęstsze miejsce, które zdarza mi się poprawiać. Problem wystepuje też w innych miejscach - czasami po usunięciu dokumentu numer się nie zwalnia. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 13 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2022 w luki w numeracji rewizor nexo Proszę w pierwszej kolejności wykonać konserwację bazy danych, a jeżeli to nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, to proszę przesłać bazę danych przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-724667. W jaki sposób wysłać formularz kontaktowy? Link to postu
Agnieszka Gargas 0 Napisano 19 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2022 w luki w numeracji rewizor nexo Problem został naprawiony, ale na krótko. Znowu pojawia mi się ten sam komunikat co wcześniej. Niestety zdarza mi się dekretować dokument sprzedaży z pozycji rejestru VAT i nie zawsze zaznaczę odpowiednie procedury jpk, a po zadekretowaniu jest to niemożliwe ( co mnie dziwi) więc jestem zmuszona usunąć dekret uzupełnić procedury JPK i ponownie zadekretować i pojawia się problem z numeracją. Link to postu
Polecane posty