Henryk Staszewski 1 Napisano 20 Października 2022 Udostępnij Napisano 20 Października 2022 w Zapełniona kartoteka Dzień dobry, Nie możemy nic zrobić z kartoteką klienci standardowi, ponieważ wyskakuje błąd: "Wykonanie niepoprawnej operacji: Nie ma wolnych numerów dostępnych dla mechanizmu nadawania numerów analityk. Ostatni numer analityki (99999) jest numerem analityki elementu pozostali" Przy próbie zmiany długości na więcej wyskakuje błąd: "Nie można zmienić numeru, gdyż na koncie dokonano zapisów" Jak zwiększyć liczbę lub powiązać drugą kartotekę odpowiedzialną za to samo, tak aby nie było kolejnych błędów i była ona większa niż obecna. Proszę o szybką pomoc. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 20 Października 2022 Udostępnij Napisano 20 Października 2022 w Zapełniona kartoteka Od początku - proszę pokazać definicję kartoteki. Link to postu
Henryk Staszewski 1 Napisano 20 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2022 w Zapełniona kartoteka (edytowane) 14 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: Od początku - proszę pokazać definicję kartoteki. Klienci standardowi są zapełnieni od 00001 do 99999 Edytowane 20 Października 2022 przez Henryk Staszewski Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 20 Października 2022 Udostępnij Napisano 20 Października 2022 w Zapełniona kartoteka Godzinę temu, Henryk Staszewski napisał: Przy próbie zmiany długości na więcej wyskakuje błąd: "Nie można zmienić numeru, gdyż na koncie dokonano zapisów" To ograniczenie można zdjąć zmieniając parametry planu kont. Ale jeśli dokumenty zostały zaksięgowane to zmiana i tak się nie uda. Link to postu
Henryk Staszewski 1 Napisano 20 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2022 w Zapełniona kartoteka (edytowane) 4 minuty temu, Daniel Kozłowski napisał: To ograniczenie można zdjąć zmieniając parametry planu kont. Ale jeśli dokumenty zostały zaksięgowane to zmiana i tak się nie uda. Zostały zaksięgowane, co w takim wypadku możemy zrobić żeby móc dalej pracować? Edytowane 20 Października 2022 przez Henryk Staszewski Link to postu
Henryk Staszewski 1 Napisano 21 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Zapełniona kartoteka @Daniel Kozłowskimożemy prosić o pomoc? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Zapełniona kartoteka 19 godzin temu, Henryk Staszewski napisał: Zostały zaksięgowane, co w takim wypadku możemy zrobić żeby móc dalej pracować? Można serwisowo odksięgować dokumenty. Link to postu
Henryk Staszewski 1 Napisano 21 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Zapełniona kartoteka 3 minuty temu, Jacek Izydorczyk napisał: Można serwisowo odksięgować dokumenty. Trzeba robić to z pomocą inserta, serwisantów czy można to zrobić samemu? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Zapełniona kartoteka Jak najbardziej można samemu. Nie jest to jednak operacja dostępna wprost w programie czy nawet w programie serwisowym. W razie trudności, zapraszam - świadczymy takie usługi. Link to postu
Andrzej Kubik 1 096 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Zapełniona kartoteka 36 minut temu, Jacek Izydorczyk napisał: Jak najbardziej można samemu. Gwoli wyjaśnienia: oczywiście można, ale wymaga to wykonywania operacji poza programem, metodami serwisowymi, a w razie pomyłki poważne problemy mogą się pojawić po jakimś czasie. Inaczej mówiąc: można, podobnie jak można sobie wyciąć ropień i zaopatrzyć ranę, jeśli się tylko umie, niemniej skorzystanie z pomocy chirurga też może mieć jakiś sens 😉 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Zapełniona kartoteka 3 godziny temu, Henryk Staszewski napisał: @Daniel Kozłowskimożemy prosić o pomoc? Polecam skorzystać z usług Jacka (nie posiadamy jeszcze gotowych narzędzi, a obecnie brakuje czasu na ich przygotowanie). Link to postu
Polecane posty