Skocz do zawartości

Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji

Polecane posty

4 godziny temu, Zbigniew Szulman napisał:

W czym może leżeć problem?

Nieprawidłowo Pan sprawdza - nie wiadomo / nie pokazał Pan czy chodzi o rezerwację stanu czy rezerwację dostaw - lub ujawnił się błąd programu.

 

Nie zauważyłem pozostałych odpowiedzi, niestety wygląda na drugą przyczynę.

Edytowane przez Daniel Kozłowski
Link to postu

Dzień dobry,

w celu analizy problemu konieczne będzie wysłanie bazy danych do firmy InsERT, kontynuując korespondencję pod numerem zgłoszenia INS-758729.
Proszę zapoznać się z artykułem e-Pomocy:

Proszę pamiętać, iż analiza i naprawa bazy danych jest płatna, z wyjątkiem sytuacji, gdy nieprawidłowość leży po stronie firmy InsERT.

 

Dodatkowo prosimy o informację, czy korzysta Pan z rozwiązań zewnętrznych.

Edytowane przez Kacper Panek
Link to postu
7 minut temu, Zbigniew Szulman napisał:

Jak możemy zapobiec takim sytuacjom? Według zeznań pracowników, problem pojawił się już trzykrotnie.

Jak przy większości błędów każdego programu - proszę starać się zapamiętać i przekazać kroki do powtórzenia problemu, aby producent mógł je powtórzyć i usunąć przyczynę problemu.

 

9 minut temu, Zbigniew Szulman napisał:

Czy wysłanie bazy do analizy pomoże jakoś aby ten problem nie pojawiał się w przyszłości?

Może, ale nie musi.

Link to postu
  • 1 rok później...

Mam ten sam problem w sp z oo - rozjechane magazyny, brak możłiwości odblokowania towaru - no i chyba nie musze płacić za bład w programie??? Zgłaszam do serwisu dystrybutora problem od marca - na ostatnioą chwilę znależliśmy błędy - tuż przed wysylką sprawozdan fianansowych - ten rok się sypie od stycznia - magazyny, nieorawidłowe WZ - kryminał.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...