Zbigniew Szulman 0 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Mam problem z produktem w Subiekt Nexo PRO. Jest napisane że produkt jest zarezerwowany (25 sztuk) Jednakże nie ma żadnego dokumentu w którym produkt jest zarezerwowany (brak czegokolwiek w informatorze). W czym może leżeć problem? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Cześć, w raportach sprawdź jaki dokument zarezerwował stan Raporty -> Rezerwacje asortymentu Link to postu
Zbigniew Szulman 0 Napisano 27 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Niestety owego produktu nie ma tam. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Dzień dobry, w celu rozwiązania problemu potrzebować będziemy większej ilości informacji. Proszę o zrzut ekranu z informatora asortymentu, zakładki "Stany w magazynach". Link to postu
Zbigniew Szulman 0 Napisano 27 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Poproszę jeszcze o zrzut ekranu z informatora, zakładki "Stany". Link to postu
Zbigniew Szulman 0 Napisano 27 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Proszę ponownie przejść do raportu Rezerwacje asortymentu i w filtrach wskazać Asortyment – symbol zawiera – 229. Resztę filtrów ustawić na dowolny. Poniżej przykład: Proszę jeszcze o zrzut ekranu po wyliczeniu raportu wraz z widocznymi filtrami. Link to postu
Zbigniew Szulman 0 Napisano 27 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Link to postu
Daniel Kozłowski 1 177 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji (edytowane) 4 godziny temu, Zbigniew Szulman napisał: W czym może leżeć problem? Nieprawidłowo Pan sprawdza - nie wiadomo / nie pokazał Pan czy chodzi o rezerwację stanu czy rezerwację dostaw - lub ujawnił się błąd programu. Nie zauważyłem pozostałych odpowiedzi, niestety wygląda na drugą przyczynę. Edytowane 27 Października 2022 przez Daniel Kozłowski Link to postu
Zbigniew Szulman 0 Napisano 28 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Czyli rozumiem nic się nie będzie dało zrobić? Link to postu
Andrzej Kubik 1 118 Napisano 28 Października 2022 Udostępnij Napisano 28 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Z poziomu interfejsu Subiekta nie.Pozostaje naprawa metodami serwisowymi. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 28 Października 2022 Udostępnij Napisano 28 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji (edytowane) Dzień dobry, w celu analizy problemu konieczne będzie wysłanie bazy danych do firmy InsERT, kontynuując korespondencję pod numerem zgłoszenia INS-758729. Proszę zapoznać się z artykułem e-Pomocy: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Proszę pamiętać, iż analiza i naprawa bazy danych jest płatna, z wyjątkiem sytuacji, gdy nieprawidłowość leży po stronie firmy InsERT. Dodatkowo prosimy o informację, czy korzysta Pan z rozwiązań zewnętrznych. Edytowane 28 Października 2022 przez Kacper Panek Link to postu
Zbigniew Szulman 0 Napisano 28 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Jak możemy zapobiec takim sytuacjom? Według zeznań pracowników, problem pojawił się już trzykrotnie. Czy wysłanie bazy do analizy pomoże jakoś aby ten problem nie pojawiał się w przyszłości? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 177 Napisano 28 Października 2022 Udostępnij Napisano 28 Października 2022 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji 7 minut temu, Zbigniew Szulman napisał: Jak możemy zapobiec takim sytuacjom? Według zeznań pracowników, problem pojawił się już trzykrotnie. Jak przy większości błędów każdego programu - proszę starać się zapamiętać i przekazać kroki do powtórzenia problemu, aby producent mógł je powtórzyć i usunąć przyczynę problemu. 9 minut temu, Zbigniew Szulman napisał: Czy wysłanie bazy do analizy pomoże jakoś aby ten problem nie pojawiał się w przyszłości? Może, ale nie musi. Link to postu
Agnieszka Kudanowska 0 Napisano 7 Maja Udostępnij Napisano 7 Maja w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Mam ten sam problem w sp z oo - rozjechane magazyny, brak możłiwości odblokowania towaru - no i chyba nie musze płacić za bład w programie??? Zgłaszam do serwisu dystrybutora problem od marca - na ostatnioą chwilę znależliśmy błędy - tuż przed wysylką sprawozdan fianansowych - ten rok się sypie od stycznia - magazyny, nieorawidłowe WZ - kryminał. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 8 Maja Udostępnij Napisano 8 Maja w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Dzień dobry, w tym temacie założyła już Pani wątek na forum: a także skontaktowała się Pani z nami przez formularz kontaktowy pod numerem zgłoszenia INS-24231282. Prosimy o niepowielanie zgłoszeń. Link to postu
Polecane posty