Skocz do zawartości

tabelka w powiadomianiach mail

Polecane posty

Witam,

 

mam problem z tabelką w powiadomieniach mailowych do klientów, a mianowicie:

 

Używam [Paczka::ListaTowarow] i wiadomo - tworzy tabelkę z towarami. Wielokrotnie jednak tabelka u odbiorcy się rozsypuje i pojawia się:

 

lista towarów w wierszu jeden za drukiem, aponiżej pusta tabelka

 

Podobnie dzieje się z [Transakcja::ListaTowarow] - tutaj jednak ww sytuacja powoduje nieporozumienia, gdyż wychodzi:

 

nazwa towaru ilość cena, czy przykładowo "towar199,99 PLN" - co jest zrozumiałe, że towar kosztuje 199,99 zł, a faktycznie to jest 1 szt. 99,99 zł.

 

Pytanie:

1. jak zmodyfikować tabelkę, aby poprawnie się wyświtlała

2. lub jak np. przez SQL Server Management Studio wyrzucić z tabelki kolumny ilość i cena.

3. czy [Transakcja::Dotyczy] dalej pokazuje grupa transakcji zamiast listy transakcji.

 

będę wdzięczny za pomoc

rm

 

 

 

 

 

Link to postu

Potwierdzam, jest taki błąd. A co do klientów - jak u nich się wyświetla - niestety nie mogę wysyłać takich zapytań, bo to będzie spam...

 

Tabelka ta jest tworzona z kodu programu, nie da się jej zmodyfikować z zewnątrz. Czy u klientów wiadomość e-mail jest wyświetlana w trybie htmlowym czy tekstowym?

 

3. [Transakcja::Dotyczy] wyświetla tytuł transakcji.

Link to postu
  • 11 miesięcy temu...

Cześć,

też mamy z tym problem, sporo klientów raportuje rozsypaną tabelkę.

Sprawdziliśmy, żę na pewno tak się dzieje, jak wysyłamy do klientów z o2.pl.

(założyliśmy sobie testową skrzynkę i rzeczywiście, tabela rozsypana).

 

Czy to wystarczy, byście się przyjrzeli? Nie ukrywam, że błąd jest czasem istotnie dezinformujący :)

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

To ja się przyczepię do załączanej przez Was wiadomości

"pracujemy nad rozwiązaniem problemu".

 

Klient za 2 tygodnie znowu coś kupuje i znowu "pracujemy nad rozwiązaniem problemu".

Raczej nie stawia to Wam dobrego świadectwa co do skuteczności "prac" i osobiście bym patrzył na takiego sprzedającego podejrzliwie, bo może w innych kwestiach też "pracuje" z takim zapałem.

 

Myślę, że profesjonalniej byłoby jak byście umieścili informację, że powyższe zachowanie jest niezależne od Was, wynika ze specyfiki używanego systemu do obsługi aukcji i że problem został zgłoszony producentowi, jednak nie macie wpływu na termin rozwiązania problemu.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...