Skocz do zawartości

Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu

Polecane posty

10 minut temu, MAGDALENA K napisał:

Rachunek podmiotu istnieje.

Skąd mam mieć pewność ?

 

Jeśli nie chce Pani odpowiadać na pytania umożliwiające udzielnie pomocy i wyjaśnienie problemu to proszę zamówić usługę serwisową u serwisanta lub firmie InsERT.

 

Proszę też upewnić się, czy zbiegiem okoliczności nie zmienił się format wyciągu - proszę wczytać wcześniej wczytany wyciąg.

Link to postu
  • Arkadiusz Cieśla zmienił tytuł na Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu

 

Chyba odpowiadam na pytania.

Sprawdziłam rachunek jest przypisany w rachunkach podmiotu więc nie wiem mam przedstawiać jeszcze  na to dowody bo nie rozumiem?

Wczoraj wszystko działało.  Format wyciągu się nie zmienił. Jedyne co zauważyłam po aktualizacji w pozycji rachunek wyciągu przed nr  pojawił się przedrostek PL jak widać na zdjęciach

Link to postu
55 minut temu, MAGDALENA K napisał:

Sprawdziłam rachunek jest przypisany w rachunkach podmiotu więc nie wiem mam przedstawiać jeszcze  na to dowody bo nie rozumiem?

Dokładnie tak samo jak zrobiła Pan w opisie problemu - zrzuty ekranu.

 

58 minut temu, MAGDALENA K napisał:

Wczoraj wszystko działało.

Wierzę tylko to nie ma większego znaczenia, ważne jest, aby ustalić co się zmieniło od tej pory, że nie działa, a aktualizacja programu nie jest jedyną, możliwą przyczyną.

 

58 minut temu, MAGDALENA K napisał:

Format wyciągu się nie zmienił.

Nie opisała ani nie pokazała Pani jak to zweryfikowała.

 

59 minut temu, MAGDALENA K napisał:

Jedyne co zauważyłam po aktualizacji w pozycji rachunek wyciągu przed nr  pojawił się przedrostek PL jak widać na zdjęciach

Nie widać wszystkich istotnych informacji czyli zawartości wczytywanego wyciągu i przykładowego wyciągu wczytanego wcześniej.  

Link to postu

Dzień dobry,
czy powyższy problem pani Magdaleny z wczytaniem wyciągu w rewizorze GT może mieć związek z naszym problemem z wczytaniem wyciągu w subiekcie GT?

Po aktualizacji do 1.78 również nie mogliśmy wczoraj zaciągnąć wyciągu z poniedziałku 18.12.2023 (i tak samo dzisiaj z kolejnym z wtorku 19.12.2023).
Nie było u nas żadnego komunikatu o nieistniejącym rachunku, ale każda próba zapisu, niezależnie od daty (sprawdzaliśmy też dzisiaj wczytany prawidłowo w poniedziałek 18.12 [przed aktualizacją] wyciąg z piątku 15.12) kończy się komunikatem "brak poprawnych wyciągów do wczytania".
image.png.dd5c50a2efaa2f4b43b46a3d9c9524f0.png
To jest mbank companynet, importowany w taki sam sposób i tym samym parserem jak zawsze (zmiany parserów również nie rozwiązały problemu).

Proszę o informację, czy przenieść się z pytaniem na forum SubiektaGT.

Link to postu



Dzień dobry,
czy powyższy problem pani Magdaleny z wczytaniem wyciągu w rewizorze GT może mieć związek z naszym problemem z wczytaniem wyciągu w subiekcie GT?

Tak, może być związany.
Ale może też nie być związany.
Z informacji, które Państwo cedzicie ostrożnie niczego się nie wymyśli.
Niech Pan spróbuje wczytać starszy wyciąg (na kopii bazy, po usunięciu wczytanego wcześniej). Jeśli nie pójdzie to mamy raczej problem w programie, jeśli pójdzie to raczej w wyciągu.
Porównanie wyciągów pewnie pozwoliło by znaleźć przyczynę.
Na razie wiadomo że coś, gdzieś.
Link to postu
3 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał:

Niestety to błąd wersji 1.78, ma zostać poprawiony w najbliższym HF.

 

2 godziny temu, Arkadiusz Cieśla napisał:

Dzień dobry, tak jak wspomina Pan Daniel, znamy problem i pracujemy nad poprawką. Będzie naprawiony w najbliżej wersji HF.

dziękuję za informację

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...