MAGDALENA K 0 Napisano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Dzień dobry dziś rano wgrałam najnowszą wersję programu następnie chciałam wczytać wyciąg bankowy do homebankingu ale niestety nie jest to możliwe wyskakują takie komunikaty jak na załączanych zdjęciach. Proszę o pomoc Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu 5 minut temu, MAGDALENA K napisał: Proszę o pomoc Proszę pokazać i\lub sprawdzić czy komunikat programu mówi prawdę - czy istnieje rachunek podmiotu czy nie. Proszę opisać co się dzieje po ręcznym wskazaniu rachunku bankowego podmiotu. Link to postu
MAGDALENA K 0 Napisano 19 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Rachunek podmiotu istnieje. Po ręcznym wskazaniu rachunku komunikat ze zdjęcia nr 3 "brak poprawnych wyciągów do wczytania" Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu 10 minut temu, MAGDALENA K napisał: Rachunek podmiotu istnieje. Skąd mam mieć pewność ? Jeśli nie chce Pani odpowiadać na pytania umożliwiające udzielnie pomocy i wyjaśnienie problemu to proszę zamówić usługę serwisową u serwisanta lub firmie InsERT. Proszę też upewnić się, czy zbiegiem okoliczności nie zmienił się format wyciągu - proszę wczytać wcześniej wczytany wyciąg. Link to postu
MAGDALENA K 0 Napisano 19 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Chyba odpowiadam na pytania. Sprawdziłam rachunek jest przypisany w rachunkach podmiotu więc nie wiem mam przedstawiać jeszcze na to dowody bo nie rozumiem? Wczoraj wszystko działało. Format wyciągu się nie zmienił. Jedyne co zauważyłam po aktualizacji w pozycji rachunek wyciągu przed nr pojawił się przedrostek PL jak widać na zdjęciach Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu 55 minut temu, MAGDALENA K napisał: Sprawdziłam rachunek jest przypisany w rachunkach podmiotu więc nie wiem mam przedstawiać jeszcze na to dowody bo nie rozumiem? Dokładnie tak samo jak zrobiła Pan w opisie problemu - zrzuty ekranu. 58 minut temu, MAGDALENA K napisał: Wczoraj wszystko działało. Wierzę tylko to nie ma większego znaczenia, ważne jest, aby ustalić co się zmieniło od tej pory, że nie działa, a aktualizacja programu nie jest jedyną, możliwą przyczyną. 58 minut temu, MAGDALENA K napisał: Format wyciągu się nie zmienił. Nie opisała ani nie pokazała Pani jak to zweryfikowała. 59 minut temu, MAGDALENA K napisał: Jedyne co zauważyłam po aktualizacji w pozycji rachunek wyciągu przed nr pojawił się przedrostek PL jak widać na zdjęciach Nie widać wszystkich istotnych informacji czyli zawartości wczytywanego wyciągu i przykładowego wyciągu wczytanego wcześniej. Link to postu
Janusz Tyburczy 4 Napisano 20 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Dzień dobry, czy powyższy problem pani Magdaleny z wczytaniem wyciągu w rewizorze GT może mieć związek z naszym problemem z wczytaniem wyciągu w subiekcie GT? Po aktualizacji do 1.78 również nie mogliśmy wczoraj zaciągnąć wyciągu z poniedziałku 18.12.2023 (i tak samo dzisiaj z kolejnym z wtorku 19.12.2023). Nie było u nas żadnego komunikatu o nieistniejącym rachunku, ale każda próba zapisu, niezależnie od daty (sprawdzaliśmy też dzisiaj wczytany prawidłowo w poniedziałek 18.12 [przed aktualizacją] wyciąg z piątku 15.12) kończy się komunikatem "brak poprawnych wyciągów do wczytania". To jest mbank companynet, importowany w taki sam sposób i tym samym parserem jak zawsze (zmiany parserów również nie rozwiązały problemu). Proszę o informację, czy przenieść się z pytaniem na forum SubiektaGT. Link to postu
Andrzej Kubik 1 099 Napisano 20 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Dzień dobry, czy powyższy problem pani Magdaleny z wczytaniem wyciągu w rewizorze GT może mieć związek z naszym problemem z wczytaniem wyciągu w subiekcie GT?Tak, może być związany. Ale może też nie być związany. Z informacji, które Państwo cedzicie ostrożnie niczego się nie wymyśli.Niech Pan spróbuje wczytać starszy wyciąg (na kopii bazy, po usunięciu wczytanego wcześniej). Jeśli nie pójdzie to mamy raczej problem w programie, jeśli pójdzie to raczej w wyciągu.Porównanie wyciągów pewnie pozwoliło by znaleźć przyczynę.Na razie wiadomo że coś, gdzieś. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Niestety to błąd wersji 1.78, ma zostać poprawiony w najbliższym HF. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Dzień dobry, tak jak wspomina Pan Daniel, znamy problem i pracujemy nad poprawką. Będzie naprawiony w najbliżej wersji HF. Link to postu
Janusz Tyburczy 4 Napisano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu 3 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał: Niestety to błąd wersji 1.78, ma zostać poprawiony w najbliższym HF. 2 godziny temu, Arkadiusz Cieśla napisał: Dzień dobry, tak jak wspomina Pan Daniel, znamy problem i pracujemy nad poprawką. Będzie naprawiony w najbliżej wersji HF. dziękuję za informację Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Kiedy bedzie poprawka? Temat dosc pilny:) Link to postu
Mateusz Makowski 17 Napisano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2023 w Homebanking - problem z wczytaniem wyciągu Właśnie opublikowaliśmy wersję 1.78 HF1. Link to postu
Polecane posty