Skocz do zawartości

Od dzisiaj Sello nie pobiera transakcji. PROSZĘ O POMOC PILNE!

Polecane posty

Tak Sello 1.8.1 i też jakoś niedawno aktualizowałem, ale wydaje mi się że już pobierałem transakcje na tej najnowszej wersji Sello.

Sprawdzałem mam włączone:

TLS 1.1

TLS 1.2

TLS 1.0

 

Napisałem już nawet do Allegro mam nadzieje że problem jeszcze dzisiaj zniknie, proszę o pomoc jeżeli macie jakieś sprawdzone rozwiązanie.

 

Link to postu

Dzisiaj całą noc pobierało i tylko kilku klientów pobrało żadnej transakcji a klienci czekają i czekają... >:( >:(

 

Dostałem wiadomość od Allegro ale nie wiem jak to wykonać:

 

Witam.

 

Proszę o informację, czy problem w dalszym ciągu występuje. Jeżeli tak, to do

zweryfikowania zgłoszenia konieczne będzie przesłanie całego pakietu (XML +

nagłówki) wysyłanego do serwera WebAPI i takiego samego pakietu zwracanego

przez nasz serwer.

 

Link to postu

Dzisiaj całą noc pobierało i tylko kilku klientów pobrało żadnej transakcji a klienci czekają i czekają... >:( >:(

 

Dostałem wiadomość od Allegro ale nie wiem jak to wykonać:

 

Witam.

 

Proszę o informację, czy problem w dalszym ciągu występuje. Jeżeli tak, to do

zweryfikowania zgłoszenia konieczne będzie przesłanie całego pakietu (XML +

nagłówki) wysyłanego do serwera WebAPI i takiego samego pakietu zwracanego

przez nasz serwer.

 

 

Czy macie aktualne dane kategorii allegro? Można na wszelki wypadek wymusić ich pobranie z menu: Sello > Narzędzia > Synchronizuj... > Wymuś...

 

Czy pobieracie metodą "Pobierz pełne dane"?

Link to postu

ja mam i mi mieli od rana nic nie pobiera.

 

U mnie wszystko się pobiera.

 

Na pewno sello 1.18.1? - widać to przy uruchamianiu programu.

Czy pobierasz także metodą "Pobierz pełne dane"?

Czy są jakieś błędy po próbie pobrania w "Raport > pokaż pełny log"?

Czy masz wpisany swój własny klucz WebApi? Można popróbować z własnym lub bez.

Link to postu

U nas też wszystko działa prawidłowo i jedyne problemy z pobieraniem transakcji jakie pamiętam to mieliśmy podczas zmasowanego ataku hakerskiego na Allegro kilka lat temu ;)

 

Dostałem wiadomość od Allegro ale nie wiem jak to wykonać:

 

Witam.

 

Proszę o informację, czy problem w dalszym ciągu występuje. Jeżeli tak, to do

zweryfikowania zgłoszenia konieczne będzie przesłanie całego pakietu (XML +

nagłówki) wysyłanego do serwera WebAPI i takiego samego pakietu zwracanego

przez nasz serwer.

 

Allegro zawsze o to prosi, a potem zapewne odpisze, że wszystko z ich strony jest okej ;)

W tej kwestii musiałbyś zgłosić to do ST mailowo i odeślą Ci instrukcję generowania tych paczek - wygenerować, a następnie posłać do Allegro.

 

 

W międzyczasie ja bym szukał rozwiązania u siebie. Czyli sprawdzić wszystkie podpunkty z listy porad z pkt 1.7. Czy Sello jest regularnie restartowane, jaki zakres danych jest pobierany, czasy i sposoby pobierania, aktualizacji parametrów, itd. Spisane są tam wszystkie możliwe przyczyny - trzeba na spokojnie przeczytać cały punkt i sprawdzić każdy podpunkt. Bo u zdecydowanej większości pobieranie działa prawidłowo. Chyba, że te kilka osób ma pecha i Allegro coś robi z Waszymi kontami.

Link to postu

Wymuszałem już ze 3 razy pobranie parametrów z serwisu. Dzisiaj pobierałem transakcje od 5 rano do 14 i ciągle mielił ale nic nie pobrał. Na koniec wyskoczył błąd nie poprawna wersja kategorii lub pól sprzedaży. Wymusiłem pobieranie parametrów ale dalej to samo. Wersje mam 1.18.1. Pobierałem również metodą pobierz pełne dane i też nic nie pobrało  >:( >:(

Link to postu

Wymuszałem już ze 3 razy pobranie parametrów z serwisu. Dzisiaj pobierałem transakcje od 5 rano do 14 i ciągle mielił ale nic nie pobrał. Na koniec wyskoczył błąd nie poprawna wersja kategorii lub pól sprzedaży. Wymusiłem pobieranie parametrów ale dalej to samo. Wersje mam 1.18.1. Pobierałem również metodą pobierz pełne dane i też nic nie pobrało  >:( >:(

 

Czy na pewno udało się przejść wszystkie punkty wymienione tutaj:

https://forum.sello.pl/index.php?topic=7271.msg51354#msg51354

 

PS

czasem nie widać transakcji bo są włączone filtry - czy na pewno są dobrze poustawiane?

Link to postu

Moje wszystkie bazy danych sello, subiekt, razem zajmują pond 35GB Używam SQL server 2012 wersje darmową. Na forum sello inny klient również miał problem z bazą 35GB być może tutaj jest problem ? Nie wiem już gdzie mam szukać przyczyny. :(

 

Darmowa wersja SQL jest do 10GB/bazę. Możesz założyć nową bazę (na próbę) podając to samo konto allegro - zobaczysz czy będzie działać, jeśli tak, to będziesz mieć odpowiedź.

 

<i>

bezpłatna wersja MS SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczona jest wraz z programem (darmowa wersja posiada ograniczenie wielkości bazy do 10 GB)

https://www.sello.pl/pobierz.html</i>

Link to postu

Dupa a nie baza. Ja mam wykupiona płatną wersję od inserta i mam identyczne problemy. Od rana nic nie mogę ściągnąć. Baza ponad 20GB

 

Do wczoraj na pobranie danych (nie pełnych) potrzebne było około 1-2h. Dzisiaj nic nie idzie.

 

Co zrobiono:

1. aktualizacja parametrów (kilka razy)

2. zmiana klucza na sellowy

3. włączone TLS1.0  TLS1.1  TLS1.2

4. wersja 1.18.1

5. ściąganie pełnych czy na podstawie dziennika

6. i inne o których aktualnie nie pamiętam

 

I nic. Cały czas irytacja aktualizacja danych klientów...

 

Wku....ia mnie to sello bo to kolejna akcja w ciągu kilku tygodni. Odbierzcie kilkaset telefonów dziennie z pretensjami że towar nie wysłany a spokój nie będzie waszym przyjacielem!!!

 

Do temu sello. Wiecie że co kilka dni zgłasza ktoś sprawę z tym samym problemem. Weźcie pod uwagę iż są to krytyczne sprawy związane z sello. Tu powinny być jakieś mechanizmy do ściągania danych  w obwodzie. Nie działa jeden to próbujemy drugi.

 

A co w tej chwili mam powiedzieć. Synchronizacja trwa i totalnie nie wiem co się dzieje z danymi. Błędów niema. Modle się (co nie powinno mieć miejsca w programowaniu) iż tej nocy dane zostaną ściągnięte. Niestety negatywne doświadczenie uczy że czasami w nocy zaciągnie dane.

 

A czas na synchronizacje w godzinach a nie minutach to już pozostawiam wam dream team do rozmyślań. konkurencja daje rade!

Link to postu

 

Dupa a nie baza. Ja mam wykupiona płatną wersję od inserta i mam identyczne problemy. Od rana nic nie mogę ściągnąć. Baza ponad 20GB

 

Do wczoraj na pobranie danych (nie pełnych) potrzebne było około 1-2h. Dzisiaj nic nie idzie.

 

Co zrobiono:

1. aktualizacja parametrów (kilka razy)

2. zmiana klucza na sellowy

3. włączone TLS1.0  TLS1.1  TLS1.2

4. wersja 1.18.1

5. ściąganie pełnych czy na podstawie dziennika

6. i inne o których aktualnie nie pamiętam

 

I nic. Cały czas irytacja aktualizacja danych klientów...

 

Wku....ia mnie to sello bo to kolejna akcja w ciągu kilku tygodni. Odbierzcie kilkaset telefonów dziennie z pretensjami że towar nie wysłany a spokój nie będzie waszym przyjacielem!!!

 

Do temu sello. Wiecie że co kilka dni zgłasza ktoś sprawę z tym samym problemem. Weźcie pod uwagę iż są to krytyczne sprawy związane z sello. Tu powinny być jakieś mechanizmy do ściągania danych  w obwodzie. Nie działa jeden to próbujemy drugi.

 

A co w tej chwili mam powiedzieć. Synchronizacja trwa i totalnie nie wiem co się dzieje z danymi. Błędów niema. Modle się (co nie powinno mieć miejsca w programowaniu) iż tej nocy dane zostaną ściągnięte. Niestety negatywne doświadczenie uczy że czasami w nocy zaciągnie dane.

 

A czas na synchronizacje w godzinach a nie minutach to już pozostawiam wam dream team do rozmyślań. konkurencja daje rade!

 

Mam identyczny problem a bardziej katastrofę!;/ która trwa od 3 dni, brak nadziei że będzie lepiej totalna załamka i bezradność. Za 2 dni kończy mi się licencja na Sello czyżby w samą porę?

 

Link to postu

A zatrzymajcie jeszcze wszystkie trwające synchronizacje X-em w lewym dolnym rogu i spróbujcie ręcznie odebrać tylko dane o transakcjach. Mogą to też być dane jakiegoś klienta, które wywołują taką sytuację? Wyłączcie też automatyczne pobieranie danych na stałe i tylko ręcznie odbierzcie dane o transakcjach.

 

Wiem, że najlepiej narzekać na ST ale u tysięcy innych użytkowników - Sello działa poprawnie. Rozumiem, że bez programu jest ciężko sprzedawać w internecie ale problem w tym wątku zgłosiły 3 osoby więc problem dotyczy Waszej sytuacji i trzeba znaleźć przyczynę u Was. Może to dzienna liczba transakcji, może wielkość bazy? Spróbujcie znaleźć łączące Was cechy to może łatwiej będzie znaleźć rozwiązanie.

 

Kolega e-kupowanie też podał dobry sposób - przetestować dane na nowej bazie. Zainstalować Sello na jakimś oddzielnym komputerze od nowa i spróbować tam odebrać dane i będą z tego wnioski - baza, czy dane odbierane z Allegro.

 

Dajcie jeszcze zrzuty z Waszych parametrów odbierania i wysyłania danych, może w nich coś się dopatrzymy.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...