Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. Też takiej funkcjonalności potrzebuję. Chociażby dla klientów, którzy zamknęli działalność.
  3. Dokaldnie takiej samej funkcjonalności bym poszukiwal, żeby raz na miesiąc/rok zrzucić wszystkie faktury albo z portalu biura albo bezpośrednio z programów rachmistrz/rewizor do wskazanego przeze mnie folderu bez powiększania bazy danych.
  4. Dzisiaj
  5. No dobrze, chociaż bez dodatkowego kliknięcia, które dopiero to pokazuje, kiedy już jesteśmy w danym wydatku, było wygodniej. Trudno, przyzwyczaję się. Dziękuję za odpowiedź.
  6. Panie Mateuszu, I ona dalej jest na dokumencie. Proszę rozwinąć opcję szczegółów płatności (jak na załączonej grafice). Jak wspominałem, dodaliśmy możliwość opłacania faktur zakupu w częściach, przez co płatności zachowują się podobnie jak na fakturach sprzedaży.
  7. We wskazanym polu wcześniej była data odpowiadająca dacie wykonania przelewu/zapłaty gotówkę etc. Chodzi o fakturę zakupową, czyli mu opłacamy.
  8. Dzień dobry Panie Jarosławie, Proszę kliknąć prawym przyciskiem w belkę i włączyć widoczność odpowiedniej kolumny.
  9. Dzień dobry Pani Joanno, Dziękuję za przesłanie sugestii. Zapiszę je do realizacji na przeyszłość.
  10. Czy w sprawie OSS-SK coś się zmieniło?
  11. Panie Mateuszu, Czy chodzi o wyświetlanie tej informacji na dokumencie? Wprowadziliśmy płatności częściowe na Wydatkach/Fakturach Zakupu/eFakturach Zakupu. Sposób oznaczania opłacenia dokumentu nie różni się od opłacenia faktury sprzedaży. Natomiast na zestawieniu z listą Wydatków dalej jest dostępna ikona informująca czy dokument jest opłacony.
  12. Panie Jakubie, Mamy w dalszych planach dodanie faktur RR. Ich wdrożenie wymaga czasu.
  13. Dzień dobry Panie Jakubie, Na obecną chwilę nie można duplikować wielu dokumentów. Zapisuję sugestię na przyszłość.
  14. Dzień dobry, w tym celu można wykorzystać kwotowe wyznaczanie amortyzacji:
  15. Widok listy wystawionych faktur. Belka górna: czemu kwoty tylko netto? Powinna być możliwość wyświetlania również w brutto.
  16. Dziękuję za szczegółowy opis, przeanalizujemy Pańskie zgłoszenie pod kątem ewentualnych zmian w tym zakresie.
  17. A jak wprowadzić 1/5 rocznej kwoty. Amortyzacja jest sezonowa przez m-ce maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień.
  18. Dokument "w przygotowaniu" jest zadekretowany. Na czym polega problem z usuwaniem? Ma Pan co najmniej 2 drogi do tego celu, która nie działa?
  19. Witam, Subiekt daje możliwość kontrolowania rozbieżności , ale czy jest możlwiośc chociaż by informacji w przypadku gdy mamy produkt np 50 szt. ale 1 szt jest jako niedostarczona to w przypadku wystawienia faktury sprzedaży na 50 szt poinformował ze uwaga 1 szt jest jako niedostarczona - albo od razu do czasu gdy stan nie zostanie wyprostowany blokował sprzedanie tej pięćdziesiątej sztuki
  20. Witam, Mały update Problem raczej rozwiązany. Sytuacja była taka ze maszyna wirtualna miała od pewnej wersji problem z wysyłem - stad komunikacja miedzy serwer a aplikacją na końcówce miała problemy - aktulanie korzystam z vpn i gdy opóźnienia są d 5ms - korzystanie jest pryjemnie ( ale i tak przydało by się by jeszcze aplikacja odpowiadała szybciej ) porwnanie mam z wersja GT i Enova ( te działają zdecydowanie szybciej.
  21. Dziękuję. Widziałem je wcześniej. To nie jest rozwiązanie zadanego przeze mnie pytania. To nie rozwiązuje mojej naturalnej potrzeby. Gdyż wtedy we wiadomościach InsMail nie pojawiają się informacje o nowej wersji aplikacji, a to jest pożądane przeze mnie - bo ja to czytam. Jednak zmuszacie mnie do wyboru: albo godzę się na nękanie użytkowników informacją o nowej wersji albo nie mam nic (żadnej informacji) To nie jest w porządku - po pretekstem bezpieczeństwa jest to przymuszanie (mini niewolnictwo cyfrowe), tj pod pretekstem bezpieczeństwa iż nowa wersja może zawierać poprawki (może ale nie musi) związane z bezpieczeństwem - wymuszacie iż taka informacja jest ważna i jest zielone światło na nękanie. A tak naprawdę chodzi o to, żeby Ci co nie mają przedłużonego abonamentu - przestraszyli się i kupili jak najszybciej.
  22. Witam Istnieje problem z generowaniem listów przewozowych InPost na Czechy i Słowacje przez Sello. Jeżeli zamówienie jest na automaty paczkowe (Allegro International Automaty Paczkowe), sello zwraca błąd: Wybrany punkt nadania nie jest obsługiwany przez tego przewoźnika, nie było jeszcze paczkomatu, który by przeszedł. Kurier oraz odbiór w punktach działa prawidłowo gdy zamówienie jest opłacone, w przypadku płatności przy odbiorze dostajemy jeden z dwóch błędów: Wartość ubezpieczenia musi być większa lub równa wartości kwoty pobrania Waluta nie jest wspierana przez metodę dostawy Problem z błędem o wartości ubezpieczenia oraz nie wspieranej walucie dostawy występuje również w DPD oraz DHL. W DPD (WzA Allegro Kurier DPD Czechy) występuje błąd nie wspieranej waluty nawet gdy zamówienie zostało opłacone. Screeny: DHL_slowacja_blad_1 tutaj nie mam screena ze sposobem dostawy DPD_waluta_blad_? zamiast znaku zapytania będzie liczba (te same liczby oznaczają że screeny są z tego samego zamówienia) DPD_Waluta_sposob_dostawy_? są to screeny przedstawiające błąd oraz sposób dostawy związane z błędem nieobsługiwanej waluty Inpost_pobranie_blad_? oraz Inpost_pobranie_kwota_ubezpieczenia_? podobnie jak w DPD są paramin są to screeny przedstawiające kwotę pobrania oraz zwrócony błąd Inpost_punkt_nadania_blad_? oraz Inpost_sposob_dostawy_? też są to pary, tutaj mamy punk odbioru (Automat paczkowy) w sposobie dostawy i błąd jaki zwraca sello Niektórych screenów może brakować, ale wymagane informacje powinny być widoczne na tych co są.
  23. Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Chodziło o upewnienie się. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
  24. Panie Danielu z całym szacunkiem, ale nie ma Pan pojęcia jakie mamy ustalenia z księgową, a jakie nie... więc te docinki są nie na miejscu. nie chcę usuwać dokumentu z poziomu subiekta, lecz usunąć z poziomu dekretacji, aby go po prostu poprawić lub przecież czasami może być inny dokument do poprawy np. faktura zakupu... to Pan też chce usunąć 1000 dokumentów? czy lepiej odwołać skutek, poprawić fv zakupu, wywołać skutek... po co usuwać cały dokument źródłowy?
  25. Dzień dobry. Tam gdzie wspieram lub zarządzam Insert Nexo muszę wyłączać Insmail Dlatego, że jak tego nie zrobię to wszystkich użytkowników insert męczy powiadomieniem o nowej wersji i nie wiem jak można takie wyświetlanie użytkownikom wyłączyć. Jeśli nie ma pilnej (blokującej) poprawki, to nie robię aktualizacji od razu, tylko np. w ostatnią sobotę miesiąca wraz z innymi systematycznymi pracami i kontrolą na serwerze. Proszę o podpowiedź, jak mieć Insmail ale tak aby użytkowników nie męczyć informacją o nowej wersji programu.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...