Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam, Subiekt daje możliwość kontrolowania rozbieżności , ale czy jest możlwiośc chociaż by informacji w przypadku gdy mamy produkt np 50 szt. ale 1 szt jest jako niedostarczona to w przypadku wystawienia faktury sprzedaży na 50 szt poinformował ze uwaga 1 szt jest jako niedostarczona - albo od razu do czasu gdy stan nie zostanie wyprostowany blokował sprzedanie tej pięćdziesiątej sztuki
  3. Witam, Mały update Problem raczej rozwiązany. Sytuacja była taka ze maszyna wirtualna miała od pewnej wersji problem z wysyłem - stad komunikacja miedzy serwer a aplikacją na końcówce miała problemy - aktulanie korzystam z vpn i gdy opóźnienia są d 5ms - korzystanie jest pryjemnie ( ale i tak przydało by się by jeszcze aplikacja odpowiadała szybciej ) porwnanie mam z wersja GT i Enova ( te działają zdecydowanie szybciej.
  4. Dziękuję. Widziałem je wcześniej. To nie jest rozwiązanie zadanego przeze mnie pytania. To nie rozwiązuje mojej naturalnej potrzeby. Gdyż wtedy we wiadomościach InsMail nie pojawiają się informacje o nowej wersji aplikacji, a to jest pożądane przeze mnie - bo ja to czytam. Jednak zmuszacie mnie do wyboru: albo godzę się na nękanie użytkowników informacją o nowej wersji albo nie mam nic (żadnej informacji) To nie jest w porządku - po pretekstem bezpieczeństwa jest to przymuszanie (mini niewolnictwo cyfrowe), tj pod pretekstem bezpieczeństwa iż nowa wersja może zawierać poprawki (może ale nie musi) związane z bezpieczeństwem - wymuszacie iż taka informacja jest ważna i jest zielone światło na nękanie. A tak naprawdę chodzi o to, żeby Ci co nie mają przedłużonego abonamentu - przestraszyli się i kupili jak najszybciej.
  5. Witam Istnieje problem z generowaniem listów przewozowych InPost na Czechy i Słowacje przez Sello. Jeżeli zamówienie jest na automaty paczkowe (Allegro International Automaty Paczkowe), sello zwraca błąd: Wybrany punkt nadania nie jest obsługiwany przez tego przewoźnika, nie było jeszcze paczkomatu, który by przeszedł. Kurier oraz odbiór w punktach działa prawidłowo gdy zamówienie jest opłacone, w przypadku płatności przy odbiorze dostajemy jeden z dwóch błędów: Wartość ubezpieczenia musi być większa lub równa wartości kwoty pobrania Waluta nie jest wspierana przez metodę dostawy Problem z błędem o wartości ubezpieczenia oraz nie wspieranej walucie dostawy występuje również w DPD oraz DHL. W DPD (WzA Allegro Kurier DPD Czechy) występuje błąd nie wspieranej waluty nawet gdy zamówienie zostało opłacone. Screeny: DHL_slowacja_blad_1 tutaj nie mam screena ze sposobem dostawy DPD_waluta_blad_? zamiast znaku zapytania będzie liczba (te same liczby oznaczają że screeny są z tego samego zamówienia) DPD_Waluta_sposob_dostawy_? są to screeny przedstawiające błąd oraz sposób dostawy związane z błędem nieobsługiwanej waluty Inpost_pobranie_blad_? oraz Inpost_pobranie_kwota_ubezpieczenia_? podobnie jak w DPD są paramin są to screeny przedstawiające kwotę pobrania oraz zwrócony błąd Inpost_punkt_nadania_blad_? oraz Inpost_sposob_dostawy_? też są to pary, tutaj mamy punk odbioru (Automat paczkowy) w sposobie dostawy i błąd jaki zwraca sello Niektórych screenów może brakować, ale wymagane informacje powinny być widoczne na tych co są.
  6. Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Chodziło o upewnienie się. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
  7. Panie Danielu z całym szacunkiem, ale nie ma Pan pojęcia jakie mamy ustalenia z księgową, a jakie nie... więc te docinki są nie na miejscu. nie chcę usuwać dokumentu z poziomu subiekta, lecz usunąć z poziomu dekretacji, aby go po prostu poprawić lub przecież czasami może być inny dokument do poprawy np. faktura zakupu... to Pan też chce usunąć 1000 dokumentów? czy lepiej odwołać skutek, poprawić fv zakupu, wywołać skutek... po co usuwać cały dokument źródłowy?
  8. Dzień dobry. Tam gdzie wspieram lub zarządzam Insert Nexo muszę wyłączać Insmail Dlatego, że jak tego nie zrobię to wszystkich użytkowników insert męczy powiadomieniem o nowej wersji i nie wiem jak można takie wyświetlanie użytkownikom wyłączyć. Jeśli nie ma pilnej (blokującej) poprawki, to nie robię aktualizacji od razu, tylko np. w ostatnią sobotę miesiąca wraz z innymi systematycznymi pracami i kontrolą na serwerze. Proszę o podpowiedź, jak mieć Insmail ale tak aby użytkowników nie męczyć informacją o nowej wersji programu.
  9. Dzisiaj
  10. Hmm... Coś nie łapię... Ja nie mam takich kluczyków w wioku... Mam paczkę z 3 przedmiotami, allegro przydzieliło 3 przesyłki. Mogę wysłać 2 przesyłki i w jednej 2 szt. - czy w takim układzie to przeciąganie powinno działać? Zamówienie opłacone.
  11. Oczywiście jest taka możliwość. Należało się przygotować pełnej księgowości, poznać postawy obsługi programów oraz ustalić z księgowością obieg dokumentów, aby każdy wiedział co robić... Chyba się zgodzimy, że powinno tak być, że dokumenty przekazane do księgowości nie mogą być poprawiane, aby nie doszło do rozbieżności między ewidencjami (handlową i księgową) i program chroni użytkowników przed popełnianiem takich błędów. Ja przy wdrożeniach stosuję jedną, prostą procedurę - należy poprosić księgowość, aby wycofała dekretację takiego dokumentu z księgowości. Już to tłumaczyłem, nie napisał Pan, że czegoś nie zrozumiał: Wersja obrazkowa:
  12. U mnie też pojawił się problem z automatycznym pobieraniem kursu Trzeba ręcznie to robić.
  13. czasami trzeba coś poprawić na fv - dorzymy do tego, aby mieć taką możliwość dopóki nie mieliśmy rewizora - wszystko było OK, teraz używamy rewizora, księgowe dekretują dokumenty i w subiekcie już nie możemy poprawić dlatego pytam jak poprawić zadekretowany dokument albo jak usunąć taki dokument i wysłać go do dekretacji ponownie, lub inny sposób?
  14. Wystarczy że wybrał Pan ten "nieznany" z obrazka niżej i będzie Pan miał efekt jak w pierwszym poście. Naprawdę nie widzi Pan że problemem jest dziki chaos jaki narobiliście w programie w konfiguracji województw? Właśnie ten chaos należy uporządkować bo będziecie się na nim potykali co chwilę.
  15. Nie, po tej zmianie udało się zapisać. Dziękujemy Co do wcześniejszego pytania to nie wiem jak województwa dodawane sa do programu, stąd woleliśmy tam nic nie zmieniać.
  16. Jeżeli cena ewidencyjna ma być w Euro, to przed wykonaniem powyższej operacji proszę przejść do modułu Asortyment, zaznaczyć wybrane pozycje, a następnie z górnego menu kliknąć Zbiorczo – Ceny – Zmień cenę ewidencyjną. Kolejno należy wskazać Ustaw cenę: ręcznie, zmienić walutę na EUR (cena nie ma znaczenia, ponieważ i tak zostanie przepisana z cennika) i zatwierdzić przyciskiem OK. Po wykonaniu powyższych kroków operacja przepisywania cen z cennika powinna się udać.
  17. Witam, Jak wprowadzić do umowy kierowcy składnik w postaci ryczałtu za godziny nadliczbowe ? Dodałam go jako składnik płacowy, jednak tworząc umowę nie mam możliwości dodania Go do listy płac? Na umowie również.
  18. OK, jest. Działa poprawnie. Dzięki. A da się zbiorczo dla kilku EZ, czy tylko z środka EZ?
  19. jako parametry systemowe próbowałam dodać tyle że ręcznie trzeba uzupełniać kwotę a mnie chodzi o to aby się z automatu się kwoty pokazywały
  20. No fajne. Jeśli pójdzie na wydruk zamówienia to będzie to. Nie... Nie wiem jak... W oknie Ctrl+R? Takie przeciąganie nie działa...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...