Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.05.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dorzuce od siebie: - mozliwosc tworzenia listow przewozowych na podstawie: DS, WZ, RW, ZK, klienci maja rozne scenariusze i czesto pakuja towar na podstawie roznych dokumentow, - mozliwosc generowania listow przewozowych w ramach automatow, przyklad scenariusza: flaga na dokumencie, status dokumentu, pojawienie sie numeru przesylki na dokumencie, bo rozumiem, ze jesli bedziemy generowac nr listow przewozowych to trafia one do tych dokumentow? Zeby nie trzba bylo tego szukac w roznych oknach i modulach, - automatyzacja wysylki nr listow do klienta wraz z szablonem maila z linkiem do sledzenia przesylek - generowanie wartosci ubezpieczenia albo stale albo na podstawie wartosci paczki - mozliwosc łaczenia przesylek do jednego klienta na podstawie ww dokumentow, zaznaczamy dwa lub wiecej dokuemntow i tworzy sie jedna przesylka, - generowanie manifestow dla kuriera (zbiorcza lista przesylek) - mozliwosc operowania za pomoca skanera (kody do zmiany przewoznika, gabarytu paczki, wybrania opakowania) I to co kolega Radomił zglosil: - wybor gabarytow dla inpost paczkomaty: najprosciej stworzyc kategorie przesylki A,B, C (nazwa dowolna) gdzie przpisanie tej kategorii do dokumentu spowoduje wybranie konkretnej paczki, mozna by tez polaczyc to ze sposobem dostawy, ktory juz jest na dokumencie i tam definiowac i przewoznika i rodzaj przesylki, potem poprzez mapowanie fajnie by sie to spinalo z integratorami (allegro, sklepy internetowe, baselinker) - docelowo mozliwosc automatycznego wyboru na podstawie asortymentu w zamowieniu oraz gabarytow i masy w kartotece asortymentu Dodatkowo: modul magazynowy sluzacy do kompletacji towaru i wysylki na podstawie ww dokumentow: - operator otwiera dokument do kompletacji (widzi pozycje) - skanuje skanerem, zaznacza pozycje ktore pakuje, - po zeskanowaniu/uzupelnieniu wszystkich pozycji klika i drukuje list (widzi pozycje jako ok lub nie ok) - mozliwosc dodania opakowania, ktore np. doda sie do dokumentu rw,wz powiazanego z danym dokumentem na podstawie, ktorego tworzymy list przewozowy i powstanie rozchod opakowan, najczesniej opakowania dodaje osoba pakujaca lub przygotowujaca przesylke na magazynie, bardzo usprawni to oprot opakowaniami - automaty wysylaja maile;) - mozliwosc skanowania skanerem do kodow: kod opakowania, kod kuriera, kod typu przesylki np. paleta, polpaleta, do 1 k, do 2 kg itd, bo to magazyn i klikanie myszka odpada.. ewentualnie ekrany dotykowe ale jesli to bedzie standardowy widok subiekta nexo (nie jak szybka sprzedaz) to tez bedzie problem, szczegolnie na ekranach mniejszych niz 15 cali;) - a potem wszyscy szczesliwi;) insert plus 100 punktow do zajeb...:)
    3 punkty
  2. To Panie @Bartosz Rosa, sugestie, na podstawie jakiś tam wymysłów klientów, morze skorzystacie, może nie: - wygenerowane listy przewozowe, z możliwością zapisu jako załączniki, powiązany z ZK/DS. Funkcja włączana w konfiguracji. - wygenerowane raporty paczek dziennych, dla kuriera, jako załącznik do podmiotu kuriera (bo pewnie taki będzie), no i chyba w związku z tym, że mamy te multi powiązania, to także z ZK/DS. Oczywiście funkcja na życzenie, włączana w konfiguracji. - szablony generowania uwag do przesyłki, na podstawie dokumentu i jego pozycji - dobór gabarytów paczek, np. Inpost, na postawie jakiś parametrów pozycji zamówienia - wiem, to zawsze jest abstrakcja, ale czemu o tym nie pomyśleć - jak już powyższe uwzględnić, to można by gabaryt określać na poziomie asortymentu, łącznie z kwestia przedmiotów ponadgabarytowych/paletowych, aby pracownik na magazynie się nie machnął
    2 punkty
  3. Allegro w części kategorii umożliwiło wymuszenie pozostawienie wiadomości przez Kupującego, to w wielu przypadkach bardzo przydatna funkcjonalność. Po włączeniu tej opcji w ofercie nie da się jej aktualizować z poziomu Sello, pojawia się błąd: Potrzebny chyba będzie mały FIX...
    1 punkt
  4. Za pewne wystawia Pan dokument od netto (na to wskazuje kwota do zapłaty) 20.50+16.26 = 36.76 netto gdy dodamy 23% VAT mamy 45.21zł brutto. skoro w sklepie internetowym prezentuje Pan ceny brutto, to proszę wystawiać dokument od brutto i będzie poprawnie.
    1 punkt
  5. Bardzo cenne sugestie, część z nich mamy w planach lub już są realizowane. Prowadzimy obecnie "program", a w zasadzie bardziej grupę zainteresowanych tematem Sello NX InsIDER, w którym konsultujemy niektóre tematy, rozwiązania itp. Zapraszam do uczestnictwa, jeśli macie taką ochotę. Poniżej link z tematem informacyjnym.
    1 punkt
  6. Dziękuję, niestety kodu EAN nie możemy zmienić gdyż faktycznie w utworzonym produkcie jest prawidłowy.. Doszliśmy do wstępnych wniosków, że w przypadku regałów, allegro tworząc produkt dla regału o 5 półkach (w powyższym regale element kodu _5_), nie rozróżnia ich ilości i regał o praktycznie takim samym symbolu a jedynie 6 półkach (_6_) przypisuje do produktu 5-półkowego. Kontaktuję się w tej sprawie z działem technicznym allegro. Wygląda na to, że problem jest po ich stronie. Dziękuję za pomoc.
    1 punkt
  7. Ostatnio również i mi to chodziło po głowie. Niestety pewno sello nie doczeka się tej funkcjonalności... pozostaje czekać na NX.... tylko jak długo?
    1 punkt
  8. Pomyślcie o tej funkcji. Tym bardziej że allegro dodało taką możliwość w zakładce zamówienia. Więc na pewno są do tego api
    1 punkt
  9. Ale modul i pluginy to brzmi obiecujaco;) Moze uda sie wszystko polaczyc w calosc! Trzymam kciuki. Kierunek sluszny.
    1 punkt
  10. Wykonujemy podział takich baz. Z zachowaniem rozrachunków nierozliczonych, które trzeba będzie podpiąć w BO. Oczywiście całe BO trzeba będzie utworzyć z palca. W razie zainteresowania, zapraszam na priv.
    1 punkt
  11. Przepraszam za nieścisłości - przeszedł z spółki cywilnej na z o.o. Uzyskam chciałbym, by skrócić rok do 31.03 i otworzyć nowy od 1 kwietnia bez usuwania dokumentów.
    1 punkt
  12. Dziękuję serdecznie za wskazówki. Pozdrawiam i życzę miłego dnia 😀
    1 punkt
  13. Jakby się uprzeć to może by się i dało, a raczej nawet na pewno by się dało, bez usuwania dokumentów tylko komuś musiałoby się bardzo chcieć to zrobić a klientowi musiało by się bardzo chcieć płacić. Tak na wyczucie to możliwości wstępnie widzę, ale chęci to już niespecjalnie.
    1 punkt
  14. No niestety skoro ktoś się przygotował to tej zmiany to teraz ma problem - naturalnie nie można skrócić przesunąć obowiązywania roku obrotowego do okresu, w którym są dokumenty, należy więc je usunąć, skrócić rok obrotowy, otworzyć nowy, odtworzyć wszystkie dokumenty.
    1 punkt
  15. A trochę więcej informacji da się odtajnić, czy będziemy wyciągać po literce? 😉 Co to znaczy "nie działa"? Co to znaczy "przeszedł na nowy typ działalności". Sprzedawał gwoździe a teraz sprzedaje kaszankę, czy może prowadził JDG i założył spółkę z o.o.? Inaczej mówiąc, co my tak naprawdę w ogóle chcemy uzyskać? Podzielić rok na dwie części, ze zmianą podmiotu pośrodku?
    1 punkt
  16. Zaznaczenie okienka spowoduje przeniesienie do pozycji 12:
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. Proszę również zwrócić uwagę na błędnie obliczaną zaliczkę na podatek po wpisaniu kwoty w pozycję "Inne zwolnienia", co związane jest z ulgą dla klasy średniej. Przykładowo gdy mamy wynagrodzenie brutto 7 000,- zł i korzystamy z ulgi dla klasy średniej (póki co :)), to program po wpisaniu w pozycję "inne zwolnienia" np. kwoty 2500,- zł prawidłowo likwiduje ulgę ale pozostawia zmniejszoną kwotę podatku, która wynikała z tej ulgi. A więc mamy błędną kwotę zaliczki na podatek:(
    1 punkt
  19. Ukazała się wczoraj nowa wersja 1.71, która pozwala wprowadzić kwoty zmniejszające podstawy ZUS oraz podstawę opodatkowania (jako pozycja "Inne zwolnienia" na wypłacie pracownika). Jednak nie do końca funkcjonuje to poprawnie. Po pierwsze podstawa ZUS obniża się niejako "bez limitu",czyli nie uwzględnia minimalnej kwoty granicznej 5.922 zł. Po drugie jest chyba błąd w formułach, gdyż po wpisaniu kwoty w polu "Inne zwolnienia" podstawa opodatkowania zmienia się (prawidłowo), natomiast o taką samą kwotę pomniejszane jest wynagrodzenie brutto (małe) - czyli tutaj: Brutto (duże)-składki ZUS-kwota wpisanego zwolnienia. Powoduje to automatycznie zmniejszenie u pracownika kwoty do wypłaty (o kwotę zwolnienia) oraz pokazuje zwiększone obciążenie pracodawcy (również o tą samą kwotę).
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...