Skocz do zawartości

Jarosław Domin

Partner
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jarosław Domin

Ostatnie wizyty

635 wyświetleń profilu

Jarosław Domin's Achievements

6

Reputacja

  1. W jaki sposób można wyświetlić na liście dokumentów powiązanych numer oryginału PZ ? Nie ma tego w konfiguracji listy Jeszcze bardziej pożądane w opcji dodawania dokumentów skojarzonych.. (skojarz z innym dokumentem...)
  2. Problem występuje wszędzie gdzie jest dodane pole: <<ECP::GodzinyPrzepracowaneWMiesiacuUCP>>
  3. Do tego wątku dorzucam temat zmiennej dotyczącej ECP do umów cywilno prawnych: Ilość godzin przepracowanych w miesiącu: <<ECP::GodzinyPrzepracowaneWMiesiacuUCP>> Po aktualizacji do wersji 1.77HF3 nie jest pobierana do wydruku i nie działa ani podgląd, ani wydruk bez jakiegokolwiek komunikatu. Uprzedzając pytanie: godziny są wprowadzone we właściwym miejscu Po usunięciu tego pola z wzorca - wydruk działa.
  4. OK, kwestia sortowania, znalazły się. Tylko nadal nie widzę sposobu na dodanie innego odbiorcy, gdyż jest już istniejący w tym samym okresie np. od 1 kwietnia, a nie da się go usunąć bo są... dokumenty do dekretacji w tym okresie ... (te usunięte). Nadzieja, że zadziała jak trzeba pozostaje więc chyba tylko od kolejnego miesiąca, a tymczasem OFF-LINE?
  5. No właśnie, nie wszystkie, ale zdecydowana większość jest: Z informacji od klienta sprzed chwili wiem, że dokumenty bywają (hmm!) usuwane, ale zaraz tworzone nowe z tym samym numerem i tych już najwyraźniej nie widać . Tym niemniej do skonfigurowanego i potwierdzonego odbiorcy dokumentów (biura rachunkowego)... nie docierają, żadne
  6. Witam. W biurze rachunkowym / również u klienta występuje problem z wyminą dokumentów online. "Nie można zmienić odbiorcy dokumentu do dekretacji, jeśli nie jest znany dokument źródłowy na podstawie którego został stworzony Taki właśnie komunikat jak w temacie dostaję w raporcie z operacji zbiorczych, kiedy to chcę zmienić w Subiekcie nexo odbiorcę online. Zmienić go/Usunąć chcę bo, pomimo obustronnej informacji o synchronizacji, biuro w swoim Rachmistrzu nexo tychże dokumentów do dekretacji nie ma ... teraz już ani do tyłu ani do przodu. Są jakieś sugestie, wskazówki, doświadczenia w tym temacie?
  7. No to jeszcze inaczej. Co chcemy osiągnąć: 1. Wprowadzić zapłaconą kartą firmową fakturę zakupu (np. za paliwo) do ewidencji VAT 2. Wprowadzić (zaczytać) wyciąg bankowy, na którym jest ta wypłata 3. Rozliczyć to i zadekretować z zapisem zapłaty na analityce konta bankowego związanej z tą kartą... Coś jest robione nie tak, albo nie po kolei skoro nie widać do zaznaczenia danej transakcji przy próbie rozliczenia rozrachunku? Jak to zrobić żeby było dobrze?
  8. Więc w jaki sposób wprowadzić prawidłowo kosztową fakturę VAT zapłaconą kartą firmową do ewidencji VAT zakupu?
  9. No dobrze, a jak to zrobić jeśli faktura zakupu kosztowa ma być wprowadzona od razu do ewidencji VAT zakupu?
  10. Potwierdzam. Należy uzupełnić dane z Kartoteki -> Wspólnicy -> Wybrana osoba -> zakładka PODATKI:
  11. Coś chyba nie do końca. Mam powłączane chyba wszystko, a zakładki KSIĘGOWOŚĆ np. przy wpisie do ewidencji VAT zakupu nadal nie widać a chcę mieć zakładkę... KSIĘGOWOŚĆ jak w podmiocie demo : Co jeszcze trzeba zrobić?
  12. Czyli dołączam1 do tych, którzy gdzie indziej już proszą o to już od dłuższego czasu. Czy tymczasem ma sens robić to w polach własnych?
  13. Cześć. Gdzie w Subiekt nexo (PRO) wprowadza się Kod Rodzaju Transakcji? Dla jasności... To co w GT znajduje się w tym miejscu...:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...