Patryk Tworek 39 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 w K-EX nowe API K-EX po połączeniu z GEIS zmienia od jutra swoje API i dostęp do panelu kurierskiego. Czy Sello będzie dostosowywane do nowego API GEIS'a ? Nowe API ma obowiązywać obligatoryjnie od nowego roku, stare ma być wyłączone. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 w K-EX nowe API Tak, ale jeszcze nie teraz. Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API niby listy wysyła ale nie można wydrukowac ich na zebrze jak odwrocic strone zeby sie miesicła na wydruku Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API Mowa o wydruku PDF czy sellowym? Cytuj Link to postu
etc . 19 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API przestało działać zupełnie [3000] Unable to process the request at the moment. Please try again later. (0x80004005) Cytuj Link to postu
infernoo 0 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API Witam Może ktoś podpowiedzieć jak teraz eksportować paczki kurierskie do k-ex ? Wcześniej można było generować plik XML w sello i importować to ze strony k-ex po czym można było drukować listy przewozowe. W nowym systemie K-exa nie ma już opcji dodania pliku xml jest tylko CSV. Ktoś coś podpowie ? EDIT: Dodałem w Sello opcje dostawy K-ex, skonfigurowałem z nowym kluczem API i wyskakuje ten sam błąd jak u kolegi wyżej. Cytuj Link to postu
BAQ 0 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API tak samo jak powyżej , jest jakaś inna opcja ? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API Potwierdzam, ten sam błąd, jeśli nie było zmian w Sello to zapewne coś spiep..... w K-EX Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API potiwerdzam nie mozna teraz dodac nawet recznie Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API Mowa o wydruku PDF czy sellowym? drukuje z sello etykiete i ucina ją Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API Nie działa nic... Nawet tworzenie ręczne Przepraszamy za komplikację z aplikacją G-Client. Pracujemy nad wyeliminacją błędów. Spólka Geis. Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API panie Bartku wiadomo coś panu ? Bo do Kexa sie dodzwonic... Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API Działa wam K-EX bo u mnie nadal nic i paszki do nadania czekają Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 w K-EX nowe API u mnie k-ex już działa tylko etykiety nie da rady na LP2844 drukuje na A4 i tnę Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 w K-EX nowe API Wysłaliśmy zapytanie w tej sprawie, ale nic więcej obecnie nie wiemy. Czy dzisiaj nadal występują jakieś problemy z dostępem do K-Ex? Cytuj Link to postu
Sławomir B 10 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 w K-EX nowe API tak występują problemy właśnie dostałem info że zostanie przywrócona i uruchomiona stara wersja Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 w K-EX nowe API Szanowni Klienci, W piątek 21 października 2016 roku podjęliśmy próbę wdrożenia nowego systemu informatycznego zarządzającego naszymi procesami logistycznymi. W związku z tym, że niektórzy z naszych klientów zgłosili błędy w komunikacji pomiędzy systemami klienta a implementowanym przez nas systemem, zdecydowaliśmy się w trosce o zachowanie najwyższej jakości naszych usług na pozostanie przy dotychczasowym, niezawodnym systemie informatycznym. Jednocześnie podjęliśmy decyzję o odłożeniu terminu wdrożenia nowego systemu na rok 2017. Zlecenia założone w GPack’u obsłużymy procesowo (operacyjnie) w GPack’u – do rozliczenia ostatniego zlecenia. Zlecenia założone w Koltrack’u obsłużymy procesowo w Koltrack’u. W imieniu firmy chciałem Państwa przeprosić za wszelkie utrudnienia oraz niedogodności. Z wyrazami szacunku, Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2017 w K-EX nowe API W piątek 13 stycznia wchodzi nowe API K-EX(GEIS) będzie działało odrazu czy będzie jakaś aktualizacja ? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Aktualizacja jest wymagana, bo K-Ex zmienił całe API na zupełnie inne. Dodam też, że z informacji jakie posiadamy, nie będzie okresu przejściowego, gdy oba API działają jednocześnie. Z naszego punktu widzenia jest to dosyć niebezpieczna sytuacja i należy się liczyć z kilkudniowym przestojem jeśli chodzi o korzystanie z synchronizacji z nowym api K-Ex. No bo co może pójść nie tak ? Wyłączone zostanie jedno API a włączone drugie, trzeba będzie zaktualizować Sello z zupełnie nowym i świeżym kodem do obsługi nowego API, które nie było jeszcze sprawdzane w praktyce. Jest tutaj duże pole do powstania nieprzewidzianych sytuacji, które mogą skutkować brakiem działania usług. Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 w K-EX nowe API To samo powiedziałem przedstawicielowi. Jak dojdzie mi w poniedziałek 100 kurierów to będzie ciężko. Ale mam nadzieje że pójdzie gładko. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Aktualizacja jest wymagana, bo K-Ex zmienił całe API na zupełnie inne. Dodam też, że z informacji jakie posiadamy, nie będzie okresu przejściowego, gdy oba API działają jednocześnie. Z naszego punktu widzenia jest to dosyć niebezpieczna sytuacja i należy się liczyć z kilkudniowym przestojem jeśli chodzi o korzystanie z synchronizacji z nowym api K-Ex. No bo co może pójść nie tak ? Wyłączone zostanie jedno API a włączone drugie, trzeba będzie zaktualizować Sello z zupełnie nowym i świeżym kodem do obsługi nowego API, które nie było jeszcze sprawdzane w praktyce. Jest tutaj duże pole do powstania nieprzewidzianych sytuacji, które mogą skutkować brakiem działania usług. Ta beztroska niektórych dyrektorów informatyki mnie czasem przeraża. Ale tak to jest, gdy szef nie ma pojęcia o niczym więcej niż to co akurat robi. Trochę to mi przypomina babcie w biedronce, które biorą bułki, a potem stoją blokując cały regał, bo myślą gdzie dalej iść. A przecież one już bułki mają. Tak samo tutaj - jak to nie działa, przecież 10 min. temu zostało nowe API włączone. Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Kiedy będzie dostępne nowe API ? I czy trzeba coś ściągać czy tylko klucz zmienić? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Witam, Klienci, którzy nie zdążą zaimplementować API Geis do swojego systemu będą mogli czasowo skorzystać z API K-EX. Zapewniamy tym samym pomost pomiędzy API K-EX a API Geis. Docelowo musicie Państwo przejść na API Geis. Nie podajemy ostatecznego terminu wyłączenia API K-EX. Zatem API Geis musi być implementowane jak najszybciej. Jakub Mackiewicz Doradca d.s. rozwoju usług kurierskich Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Rozumiem, że jest to czyjś zacytowany fragment maila? Nie dalej niż dwa tygodnie temu nie było mowy o tym, aby oba środowiska API były dostępne jednocześnie. Ale jeśli tak jest faktycznie to tym lepiej. Przygotowujemy poprawkę do Sello, która będzie miała integrację z Geis Parcel PL, bo na taką zmienia się K-Ex zgodnie z tym co widnieje obecnie na stronie K-ex.pl. Jest to zupełnie inny system i wymaga skonfigurowania od nowa dostaw. Stara synchronizacja z API K-Ex.pl nie będzie już w Sello dostępna - pozostaną jedynie dostawy w słowniku dostaw ze względów historycznych. Poprawka pojawi się w przyszłym tygodniu. Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Tak takiego maila od Geisu (Kexa) dostałem Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.