Skocz do zawartości

K-EX nowe API

Polecane posty

Witam,

A kiedy Sello wdroży nowe API Geis ?

Taki Baselinker potrafił to zrobić w tydzień i działa.

 

 

Ps. Klienci mogą mieć problem z pomostem Api jeśli klient miał jednostki w starym systemie k-ex (Koltrack. Czyli inny był numer płatnika w K-ex, a inny numer jednostki nadawczej) . Wtedy polecam kontakt z Państwa właściwym przedstawicielem handlowym K-ex Geis.

 

 

Link to postu
Witam,

A kiedy Sello wdroży nowe API Geis ?

Taki Baselinker potrafił to zrobić w tydzień i działa.

 

Było by już dostępne, gdyby firma K-Ex nie wyłączyła dostępu do testowego API. Nie możemy kontynuować prac programistycznych oraz testerskich nie mając działającego środowiska testowego. Będzie dostępny serwer, będą prace kontynuowane i pojawi się nowa wersja.

Do tego też proszę nie porównywać dwóch programów stworzonych w zupełnie innych technologiach. W jednej wykonanie konkretnej rzeczy zajmuje tydzień, w drugiej 3 tygodnie. Do tego w Sello przykładamy również dużą wagę do testowania rozwiązań i nie wypuszczamy zmian, które nie przejdą chociażby podstawowych testów.

 

@BAQ upewnij się, że dane firmy są wypełnione w parametrach mojej firmy.

Link to postu

Błędy, które zostały zwrócone z serwisu wskazują, że w polach nadawcy jak i w polach konfiguracji połączenia z K-Ex są niepoprawne wartości. Czy w dostawie użytej w paczce również są one wpisane poprawnie?

 

tak, dostawca i warunki dostarczenia są wybrane poprawnie , aktualnie otrzymaliśmy nowy klucz i nowy nr. klienta  i dalej błąd

 

Synchronizacja paczek z serwisem K-EX.:

Brak dostępu dla podanego klucza (0x80004005)

 

 

Link to postu

Witam,

A kiedy Sello wdroży nowe API Geis ?

Taki Baselinker potrafił to zrobić w tydzień i działa.

 

Było by już dostępne, gdyby firma K-Ex nie wyłączyła dostępu do testowego API. Nie możemy kontynuować prac programistycznych oraz testerskich nie mając działającego środowiska testowego. Będzie dostępny serwer, będą prace kontynuowane i pojawi się nowa wersja.

Do tego też proszę nie porównywać dwóch programów stworzonych w zupełnie innych technologiach. W jednej wykonanie konkretnej rzeczy zajmuje tydzień, w drugiej 3 tygodnie. Do tego w Sello przykładamy również dużą wagę do testowania rozwiązań i nie wypuszczamy zmian, które nie przejdą chociażby podstawowych testów.

 

@BAQ upewnij się, że dane firmy są wypełnione w parametrach mojej firmy.

 

Strona testowa była wyłączona przez kilka dni.

 

tak, dostawca i warunki dostarczenia są wybrane poprawnie , aktualnie otrzymaliśmy nowy klucz i nowy nr. klienta  i dalej błąd

 

Synchronizacja paczek z serwisem K-EX.:

Brak dostępu dla podanego klucza (0x80004005)

 

Dopytajcie ph z K-ex czy jednostka z KT jest podpięta jako klient w GP (czy jest tam widoczny numer CK).

 

Link to postu
Strona testowa była wyłączona przez kilka dni.

Tak, akurat w momencie kiedy na niej pracowaliśmy i mieliśmy przewidziany na ten czas dokończenie implementacji. Wyłączenie serwisu nastąpiło dosyć nieoczekiwane i bez jakichkolwiek wcześniejszych informacji.

Niestety opis API nie jest na tyle dokładny aby móc bez przeprowadzenia rozpoznania serwisu i testów zaimplementować wszystko poprawnie bez działającego API. Pomijam już kwestię uzyskania jakichkolwiek informacji bo z tym również jest problem i albo nie otrzymujemy żadnych odpowiedzi na pytania albo otrzymujemy je po kilku dniach.

Do tego proszę również doliczyć fakt, że Sello to nie tylko współpraca z kurierem takim czy innym, mamy też całą masę innych zadań do realizacji i czasami nie możemy po prostu rzucić tego i zająć się innym zadaniem. Są wydzielone terminy i byłyby dotrzymane, gdyby nie ta przerwa w działaniu.

 

Tak czy inaczej serwis testowy, zgodnie z obietnicami, wrócił do działania wczoraj i prace kontynuujemy. Wersja z obsługą nowego API pojawi się na początku przyszłego tygodnia, w poniedziałek lub we wtorek o ile testy nie wykryją nic niepokojącego.

Link to postu
Pomijam już kwestię uzyskania jakichkolwiek informacji bo z tym również jest problem i albo nie otrzymujemy żadnych odpowiedzi na pytania albo otrzymujemy je po kilku dniach.

Jako nadawca mamy dokładnie tak samo - pisanie maili to strata czasu bo zlewają je i to wszyscy bez wyjątku. Wygląda na to, że nowi właściciele (te całe GEISY) wyjdą firmie K-EX bokiem, współpraca oceniana wcześniej bardzo dobrze w obecnej formie jest nie do przyjęcia.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...