FANEO Michał 2 Napisano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 w K-EX nowe API dostaliśmy nowy klucz API od K-EX , efekt : Synchronizacja paczek z serwisem K-EX.: Brak dostępu dla podanego klucza (0x80004005) oni twierdzą że powinno być wszystko ok jakieś sugestie ? Narazie działa stare api, nie należy wpisywać nowego klucza Cytuj Link to postu
BAQ 0 Napisano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 w K-EX nowe API na starym kluczu efekt jak dwa posty do góry ... Cytuj Link to postu
GRZEGORZ SAJDAK 3 Napisano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Witam, A kiedy Sello wdroży nowe API Geis ? Taki Baselinker potrafił to zrobić w tydzień i działa. Ps. Klienci mogą mieć problem z pomostem Api jeśli klient miał jednostki w starym systemie k-ex (Koltrack. Czyli inny był numer płatnika w K-ex, a inny numer jednostki nadawczej) . Wtedy polecam kontakt z Państwa właściwym przedstawicielem handlowym K-ex Geis. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Tak tylko dodam do lingwistycznych hitów, taki mail do nas dotarł: Dzień dobry, Na adres zwózki 'nazwa firmy' Kod 'numer' Oświadczam utworzonej zlecenie transportowe dnia 16.1.2017. K-EX Sp. z . --- Tel.: 413106800, Faks: --- Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Tak tylko dodam do lingwistycznych hitów, taki mail do nas dotarł: Dzień dobry, Na adres zwózki 'nazwa firmy' Kod 'numer' Oświadczam utworzonej zlecenie transportowe dnia 16.1.2017. K-EX Sp. z . --- Tel.: 413106800, Faks: --- Tak są zarobieni, że nie mają czasu załadować Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Tak są zarobieni, że nie mają czasu załadować Bieganie z pustymi taczkami Nie ma kiedy załadować tyle biegania z pustymi taczkami jest Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Witam, A kiedy Sello wdroży nowe API Geis ? Taki Baselinker potrafił to zrobić w tydzień i działa. Było by już dostępne, gdyby firma K-Ex nie wyłączyła dostępu do testowego API. Nie możemy kontynuować prac programistycznych oraz testerskich nie mając działającego środowiska testowego. Będzie dostępny serwer, będą prace kontynuowane i pojawi się nowa wersja. Do tego też proszę nie porównywać dwóch programów stworzonych w zupełnie innych technologiach. W jednej wykonanie konkretnej rzeczy zajmuje tydzień, w drugiej 3 tygodnie. Do tego w Sello przykładamy również dużą wagę do testowania rozwiązań i nie wypuszczamy zmian, które nie przejdą chociażby podstawowych testów. @BAQ upewnij się, że dane firmy są wypełnione w parametrach mojej firmy. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 w K-EX nowe API nie wypuszczamy zmian, które nie przejdą chociażby podstawowych testów. Zarząd i informatycy K-EX powinni sobie to w pracy na ścianie namalować, bo nazwijmy to delikatnie "brak im wyobraźni"... Cytuj Link to postu
BAQ 0 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 w K-EX nowe API @BAQ upewnij się, że dane firmy są wypełnione w parametrach mojej firmy. Są uzupełnione. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Błędy, które zostały zwrócone z serwisu wskazują, że w polach nadawcy jak i w polach konfiguracji połączenia z K-Ex są niepoprawne wartości. Czy w dostawie użytej w paczce również są one wpisane poprawnie? Cytuj Link to postu
BAQ 0 Napisano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Błędy, które zostały zwrócone z serwisu wskazują, że w polach nadawcy jak i w polach konfiguracji połączenia z K-Ex są niepoprawne wartości. Czy w dostawie użytej w paczce również są one wpisane poprawnie? tak, dostawca i warunki dostarczenia są wybrane poprawnie , aktualnie otrzymaliśmy nowy klucz i nowy nr. klienta i dalej błąd Synchronizacja paczek z serwisem K-EX.: Brak dostępu dla podanego klucza (0x80004005) Cytuj Link to postu
GRZEGORZ SAJDAK 3 Napisano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Witam, A kiedy Sello wdroży nowe API Geis ? Taki Baselinker potrafił to zrobić w tydzień i działa. Było by już dostępne, gdyby firma K-Ex nie wyłączyła dostępu do testowego API. Nie możemy kontynuować prac programistycznych oraz testerskich nie mając działającego środowiska testowego. Będzie dostępny serwer, będą prace kontynuowane i pojawi się nowa wersja. Do tego też proszę nie porównywać dwóch programów stworzonych w zupełnie innych technologiach. W jednej wykonanie konkretnej rzeczy zajmuje tydzień, w drugiej 3 tygodnie. Do tego w Sello przykładamy również dużą wagę do testowania rozwiązań i nie wypuszczamy zmian, które nie przejdą chociażby podstawowych testów. @BAQ upewnij się, że dane firmy są wypełnione w parametrach mojej firmy. Strona testowa była wyłączona przez kilka dni. tak, dostawca i warunki dostarczenia są wybrane poprawnie , aktualnie otrzymaliśmy nowy klucz i nowy nr. klienta i dalej błąd Synchronizacja paczek z serwisem K-EX.: Brak dostępu dla podanego klucza (0x80004005) Dopytajcie ph z K-ex czy jednostka z KT jest podpięta jako klient w GP (czy jest tam widoczny numer CK). Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Strona testowa była wyłączona przez kilka dni. Tak, akurat w momencie kiedy na niej pracowaliśmy i mieliśmy przewidziany na ten czas dokończenie implementacji. Wyłączenie serwisu nastąpiło dosyć nieoczekiwane i bez jakichkolwiek wcześniejszych informacji. Niestety opis API nie jest na tyle dokładny aby móc bez przeprowadzenia rozpoznania serwisu i testów zaimplementować wszystko poprawnie bez działającego API. Pomijam już kwestię uzyskania jakichkolwiek informacji bo z tym również jest problem i albo nie otrzymujemy żadnych odpowiedzi na pytania albo otrzymujemy je po kilku dniach. Do tego proszę również doliczyć fakt, że Sello to nie tylko współpraca z kurierem takim czy innym, mamy też całą masę innych zadań do realizacji i czasami nie możemy po prostu rzucić tego i zająć się innym zadaniem. Są wydzielone terminy i byłyby dotrzymane, gdyby nie ta przerwa w działaniu. Tak czy inaczej serwis testowy, zgodnie z obietnicami, wrócił do działania wczoraj i prace kontynuujemy. Wersja z obsługą nowego API pojawi się na początku przyszłego tygodnia, w poniedziałek lub we wtorek o ile testy nie wykryją nic niepokojącego. Cytuj Link to postu
BAQ 0 Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 w K-EX nowe API otrzymaliśmy kolejny klucz API i nr. klienta i teraz błędu połączenia juz nie ma , niby pisze że utworzono ale nie mogę drukować listów , błędy jak poniżej Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Błąd taki jest zwracany z serwisu K-Ex i najszybciej będzie zapytać o to opiekuna z K-Ex. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Pomijam już kwestię uzyskania jakichkolwiek informacji bo z tym również jest problem i albo nie otrzymujemy żadnych odpowiedzi na pytania albo otrzymujemy je po kilku dniach. Jako nadawca mamy dokładnie tak samo - pisanie maili to strata czasu bo zlewają je i to wszyscy bez wyjątku. Wygląda na to, że nowi właściciele (te całe GEISY) wyjdą firmie K-EX bokiem, współpraca oceniana wcześniej bardzo dobrze w obecnej formie jest nie do przyjęcia. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Pojawiła się wersja Sello 1.22.1 uwzględniająca nowe API. Wie ktoś do kiedy trzeba to przeinstalować? Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Nie ma wyznaczonego terminu na przejście na nowe API, z moich info wynika "jak najszybciej" - ale kiedy zamkną pomost nie wiadomo. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Poczekam zatem na sygnały, że nowa wersja działa prawidłowo i wówczas też zmienimy. Testował już ktoś? Cytuj Link to postu
BAQ 0 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 w K-EX nowe API tak działa Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 w K-EX nowe API wpisauje w miejscu haslo platnik swoj dane i nie działa gdzie wpisac api ? i ck ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Płatnik - CK Hasło - klucz API Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 w K-EX nowe API nie działa mi wpuisuje na wszystkie sposoby w polu płatnik stare ck nowe ck nowe ck bez liter ck Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 w K-EX nowe API Nie moze paczek utworzyc ? Platnik to kod podany od przedstawiciela ? czy login do nowego systemu> Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 w K-EX nowe API nie tworzy paczek wpsywałem w polu wpłatnik i login i numer klienta i kod i nic sie ni dzieje Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.