HotKey . 249 Napisano 9 Marca 2017 Udostępnij Napisano 9 Marca 2017 w Zaczyna się - negatywy. To już nie będzie "negatywna" opinia a jedynie "niepolecanie" sprzedającego. Sam zaproponowałem jeszcze aby nie były wyróżniane na czerwono, niech będą w tym samym kolorze co "polecenia" lub mniej negatywnie odbieranym niż czerwony W sumie racja. Niepolecenie to jeszcze nie odradzenie Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 10 Marca 2017 Udostępnij Napisano 10 Marca 2017 w Zaczyna się - negatywy. Ja nie wiem czy może tego nie robią z premedytacją ale negatywy w końcu wszystkim spowszednieją. Kiedy sprzedawca dostanie kilkadziesiąt bezsensownych negatywów, wtedy przestanie się nimi przejmować i napinać aby nadskakiwać kupującym. Z drugiej strony, kiedy kupujący będzie musiał przebrnąć przez te dziesiątki bezsensownych komentarzy to będą traktowane tak jak pozytywy których nikt nie czyta... Zauważcie, że zmiany które jeszcze nie zostały wprowadzone deprecjonują znaczenie negatywnych komentarzy. To już nie będzie "negatywna" opinia a jedynie "niepolecanie" sprzedającego. Sam zaproponowałem jeszcze aby nie były wyróżniane na czerwono, niech będą w tym samym kolorze co "polecenia" lub mniej negatywnie odbieranym niż czerwony Wystarczy, że nauczycie się przekuwać odpowiedziami negatywne opinie na swoją korzyść. Wiadomo, że czyta się "niepozytywne" opinie" i... odpowiedzi do nich, jeśli umiejętnie odpowiecie, to kupujący stwierdzi, że owszem, problem się pojawił ale został przez sprzedawcę odpowiednio rozwiązany. My już wcześniej stwierdziliśmy, że nie warto wystawiać komentarzy odwetowych. A to z tego powodu, że wystawiający nam negatywa mógł skomentować naszą absurdalną i zmanipulowaną na naszą korzyść odpowiedź odpowiadając nam odwetowca... Widzę w sobie trochę Kaczyńskiego odpowiadającego w sprawie porażki z Tuskiem :D Tylko, że zobacz, że wszyscy wiedzą, jak było naprawdę z Tuskiem i te tłumaczenia Kaczyńskiego każdy ocenia jak ocenia. W związku z tym ważne jest aby tłumaczenia były sensowne. Sam ostatnio czytałem negatywy jednego ze sprzedawców. Miał większość negatywów w jednym stylu, że nie wysłał towaru, lub wysłał nie to, lub, że wysłał zepsute. W odpowiedziach wciskał wszystkim, że wszystko było w porządku, że wysłali dobry towar, że kupujący zaraz po zakupie napisał "proszę koniecznie o porysowaną szybę" więc taką wysłali, że kupujący w rozmowie telefonicznej stwierdził, że "przez pomyłkę kupił światło do renówki, a teraz zobaczył, że ma Malucha" itp. Tak więc tego typu odpowiedzi walą ściemnianiem i kręceniem bardzo mocno, i już lepiej jak by negatywy zostały bez odpowiedzi. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 20 Września 2017 Udostępnij Napisano 20 Września 2017 w Zaczyna się - negatywy. https://allegro.pl/uzytkownik/41197753/oceny Wydawało mi się, że Regulamin ALlegro pozwala zamknąć komuś Sklep za dużą liczbę negatywów. Choć możę wg Allegro nie jest to dostatecznie dużo, to warte uwagi: Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 20 Września 2017 Udostępnij Napisano 20 Września 2017 w Zaczyna się - negatywy. Ciekawe... Potwierdza się moja prywatna teoria, że firma zorientowana na klienta offline często traci przewagę w sieci swoim "oflajnowym" podejściem do klienta. W salonach to uchodzi, bo co ma zrobić ktoś kto już podpisał umowę i nie ma możliwości odstąpienia od niej? Ponarzeka i odejdzie może za 2 lata... A w sieci opinie pozostają... Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 20 Września 2017 Udostępnij Napisano 20 Września 2017 w Zaczyna się - negatywy. Tak samo uważam, Allero uczy pokory, poza tym na Allegro trza umić sprzedawać ;D Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 20 Września 2017 Udostępnij Napisano 20 Września 2017 w Zaczyna się - negatywy. Tak samo uważam, Allero uczy pokory, poza tym na Allegro trza umić sprzedawać ;D A się naumić nie prosto... Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Października 2017 Udostępnij Napisano 7 Października 2017 w Zaczyna się - negatywy. Nie chciałbym być wredny, ale te komenty są strasznie śmieszne: ;D Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 w Zaczyna się - negatywy. Czyżby automatyczna zmiana cen w serwisie? Ciekawe, co mogło pójść nie tak Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 27 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Jak tak obserwuję to allegrowe towarzystwo zakupowe, to nasuwa mi się jedna myśl: szkoda, że ST nie aktualizuje już modułu komentarzy, bo fajnie byłoby mieć funkcję automatycznego dodawania coniektórych do czarnej listy. Co ciekawsze, to nie zawsze są ci od negatywów ... Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 27 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Jak tak obserwuję to allegrowe towarzystwo zakupowe, to nasuwa mi się jedna myśl: szkoda, że ST nie aktualizuje już modułu komentarzy, bo fajnie byłoby mieć funkcję automatycznego dodawania coniektórych do czarnej listy. Co ciekawsze, to nie zawsze są ci od negatywów ... Ja się dziwię, że Allegro jeszcze nie wywaliło czarnej listy. Pewnie ktoś o tym zapomniał. Wiecie czy na Amazonie czy Ebayu też jest czarna lista ? Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 27 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Nie wiem, ale słyszałem, że na Amazonie, jak negatyw jest wątpliwy, to można go zgłosić do usunięcia jako sprzedawca. Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 27 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Nie wiem, ale słyszałem, że na Amazonie, jak negatyw jest wątpliwy, to można go zgłosić do usunięcia jako sprzedawca. Heheh a na allegro niby nie możesz? Możesz! Ale co z tego ... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Moduł komentarzy będzie zaktualizowany, po prostu chwilowo jesteśmy pochłonięci całkowicie nowym edytorem, nowymi opisami i całą otoczką . Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Moduł komentarzy będzie zaktualizowany, po prostu chwilowo jesteśmy pochłonięci całkowicie nowym edytorem, nowymi opisami i całą otoczką . W sumie po tych zmianach nic oprócz modułu CL nie jest tam potrzebne Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. W sumie po tych zmianach nic oprócz modułu CL nie jest tam potrzebne Popieram moduł CL Od wprowadzenia zmian Allegro, to pewnie u każdego sprzedawcy (łącznie ze mną) co drugi klient ląduje na czarnej liście Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Przypomnę, że jeśli w kliencie wpiszecie coś w uwagach, to ta uwaga się wyświetli przy otwieraniu transakcji . Taka niskobudżetowa czarna lista Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Przypomnę, że jeśli w kliencie wpiszecie coś w uwagach, to ta uwaga się wyświetli przy otwieraniu transakcji . Taka niskobudżetowa czarna lista Za późno. CL musi działać przed utworzeniem transakcji Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Przypomnę, że jeśli w kliencie wpiszecie coś w uwagach, to ta uwaga się wyświetli przy otwieraniu transakcji . Taka niskobudżetowa czarna lista Tak? Ale to kto to widzi ja czy ten klient na czarnej liście? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Za późno. CL musi działać przed utworzeniem transakcji Chichot I co wtedy? Nie obsłużysz klienta? Tak? Ale to kto to widzi ja czy ten klient na czarnej liście? Ty, bo to nie jest stricte czarna lista, tylko jakaś istotna informacja nt klienta, np że obiecałeś rabat, albo dorzucić choinkę do samochodu o zapachu sosny.., albo że nicpoń z niego i nie płaci za zakupy Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Za późno. CL musi działać przed utworzeniem transakcji Chichot I co wtedy? Nie obsłużysz klienta? Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. ;D Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Zawsze mnie to interesowało - czy ktoś wie w jaki sposób działa czarna lista na Allegro? Klient dodany do CL. Ogląda aukcje, widzi naszą, klika kup, musi się zalogować, loguje się i co... ? 1. Czy wyskakuje mu komunikat nie możesz kupić u tego sprzedającego? 2. Lub jak jest zalogowany to nasze aukcje są ukrywane przed nim? 3. I co go blokuje przed kupieniem bez rejestracji lub z innego konta Allegro? Sam mam kilka-naście... We własnym sklepie internetowym to można sobie takie sprawy zorganizować i nawet odmówić realizacji zamówienia podając byle jaki powód bo klient nie wystawi nam negatywa. A na Allegro jest się skazanym na łaskę klienta i Allegro Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Kiedyś zadzwoniła klientka, że nie może u nas kupić kolejnej zabawki (już kupiła z 6 w kilka minut), więc ją wrzuciłem na CL. Mówiła, że nie może bo ją zablokowaliśmy (i dobrze, bo chyba by nam aukcje skończyła w kwadrans...). Wnioskuję więc, że jakoś to widać po stronie MNK... Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Zaczyna się - negatywy. Tak, gdy się doda klienta do CL to pokazuje mu się komunikat, że nie może kupić. Co do wielu kont - tak, można to rozwiązać w ten sposób. Ale nie przez klientów, którzy nie wiedzą jak zapłacić przez PayU. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 w Zaczyna się - negatywy. Dostałem negatywa za tak aburdalne historie, że szkoda mówić. Zastanawiam się, czy nie wpisać do karty gwarancyjnej, że sprzedawca udziela gwarancji pod warunkiem wystawienia pozytywa z 20ma gwiazdkami itd. Kurna beszczelność klintów sięga granic. Niech tylko kiedyś z gwarancji skorzysta to ja go obsłużę. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.