Skocz do zawartości

Nieprawidłowe dane na fakturze

Polecane posty

Witam,

 

Gdzie się skontaktować w celu zmienienia danych firmy została mi wystawiona faktura na przedłużenie licencji na złe dane.

W sello w moje dane - moja firma mam ustawione prawidłowe dane a Faktura przyszła na stary adres firmy który zmieniłem już rok temu.

 

Wysyłasz Notę Korygującą do producenta oprogramowania.

Link to postu

Witam,

 

Gdzie się skontaktować w celu zmienienia danych firmy została mi wystawiona faktura na przedłużenie licencji na złe dane.

W sello w moje dane - moja firma mam ustawione prawidłowe dane a Faktura przyszła na stary adres firmy który zmieniłem już rok temu.

 

Wysyłasz Notę Korygującą do producenta oprogramowania.

 

Można też elektronicznie spróbować.

Wygodniej dla obu stron. I bezkosztowo.

 

Zobacz tu https://www.insert.com.pl/o_firmie/kontakt_z_nami.html

 

PS. Denerwuje mnie, że na pierwszej stronie są wymienione wszystkie programy, nawet jakiś Subiekt123, a Sello nie ma ::)

Link to postu

Denerwuje mnie, że na pierwszej stronie są wymienione wszystkie programy, nawet jakiś Subiekt123, a Sello nie ma ::)

 

 

Subiekt123 to Subiekt w chmurze (przez przeglądarkę), ciekawe kiedy integracja z Sello ;D

 

Po raz kolejny zastanawia mnie po co Insert pcha się w to, co nie ma szans na sukces, jak Vendero, jak Subiekt123, gdzie podobnych produktów....takich samych produktów jest PEŁNO, zamiast skupić się na tym co jest najcenniejsze czyli na Sello, które nie ma konkurencji wcale a potencjał ma bardzo duży.

 

No ale wiem....nie ja tu rządzę, nie ja widzę statystyki i nie ja jestem najmądrzejszy  :D :D

Link to postu

Denerwuje mnie, że na pierwszej stronie są wymienione wszystkie programy, nawet jakiś Subiekt123, a Sello nie ma ::)

 

 

Subiekt123 to Subiekt w chmurze (przez przeglądarkę), ciekawe kiedy integracja z Sello ;D

 

Po raz kolejny zastanawia mnie po co Insert pcha się w to, co nie ma szans na sukces, jak Vendero, jak Subiekt123, gdzie podobnych produktów....takich samych produktów jest PEŁNO, zamiast skupić się na tym co jest najcenniejsze czyli na Sello, które nie ma konkurencji wcale a potencjał ma bardzo duży.

 

No ale wiem....nie ja tu rządzę, nie ja widzę statystyki i nie ja jestem najmądrzejszy  :D :D

 

 

No właśnie dziwne. A nie jesteś zwolennikiem Vendero? Mnie to np interesuje, ale właśnie ciekaw jestem opinii innych.

Link to postu

A ja pomimo, że mam sklep autorski, właśnie zakupiłem dodatkowo Vendero. Na razie jest bardzo ubogi, ale wciąż rozwijalny i na prosty sklep z pewnością wystarczy. Olbrzymim plusem jest ta właśnie integracja. Mamy też s2s - porażka. Na szybko szukałem dodatkowego sklepu i jak za 500zł z pełną integracją można postawić sklep w 1 dzień to uważam że warto.

Link to postu

A ja pomimo, że mam sklep autorski, właśnie zakupiłem dodatkowo Vendero. Na razie jest bardzo ubogi, ale wciąż rozwijalny i na prosty sklep z pewnością wystarczy. Olbrzymim plusem jest ta właśnie integracja. Mamy też s2s - porażka. Na szybko szukałem dodatkowego sklepu i jak za 500zł z pełną integracją można postawić sklep w 1 dzień to uważam że warto.

 

Czy mógłbyś napisać dlaczego s2s nie sprawdził się w roli synchronizatora ?

Link to postu

Mieliśmy dopasowane s2s do naszego sklepu autorskiego. Płatna integracja. Co chwile błędy jak masz źle napisany opis w subiekcie w charakterystyce produktu. Wywala się program jak są jakieś znaki specjalne.

Brak połączenia przez sferę - WAŻNE - zdarzało się, że program tworzył nowe bliźniacze kartoteki produktów o takich samych symbolach!

Poza tym, mieliśmy sytuację, że program działał na serwerze. Nie mieliśmy wersji instalacyjnej. Prosimy o podesłanie dobrej wersji. Przysłali. Zrobiona aktualizacja na wszystkich stanowiskach i... sypie błędami. No to zgłaszamy, że nie możemy aktualizować sklepu i prosimy o przesłanie wersji programu która u nas działała.

No niestety wersji poprawnej nie dostaliśmy. Była informacja, że musimy wykupić pomoc techniczną to nam naprawią. Na pytanie, czy naprawią rzeczy, które źle działają od początku jeżeli opłacimy pomoc techniczną nie doczekaliśmy się odpowiedzi.

Następny mail pisze do nich, ok przyślijcie proformę to zapłacę za pomoc techniczną, bez usuwania starych błędów tylko zróbcie żeby się synchronizowało! ZERO ODZEWU!

No to stawiamy nowe sklepy na systemach, które nie są w żaden sposób powiązane z tą firmą.

 

ps. jeszcze większą męką była obsługa aukcji w ich systemie. Jakiekolwiek błędy to nie ich wina! Oni za nic nie odpowiadają... Dobrze, że przeliśmy na Sello ;)

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...