wilczusieq 8 Napisano 17 Października 2017 Udostępnij Napisano 17 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy jedne wysłałem jeszcze raz inne dodałem. Musiałem ręcznie wymusić pobieranie kategorii i pól formularzy. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 17 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy jedne wysłałem jeszcze raz inne dodałem. Musiałem ręcznie wymusić pobieranie kategorii i pól formularzy. Ponowne wysłanie zwrotów i reklamacji nie pomaga... Cytuj Link to postu
4S_ MARKET 23 Napisano 17 Października 2017 Udostępnij Napisano 17 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy U mnie nie ma żadnego błędu cennik zmienia się w sello prawidłowo się synchronizuje a allegro zero zmian. Formularze reklamacje itd mam od dawna zrobione i zastosowane Cytuj Link to postu
wilczusieq 8 Napisano 17 Października 2017 Udostępnij Napisano 17 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy U mnie działa prawidłowo. Najpierw pobrałem od nowa kategorie. Później uzupełniłem zwrotu i reklamacje ponownie. Za godzinę jak już w allegro były zwroty poszło wysłać aktualne cenniki dostaw. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy A w aukcjach, które chcecie zmienić, są widoczne w Sello reklamacje? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy A w aukcjach, które chcecie zmienić, są widoczne w Sello reklamacje? U mnie tak. Zwroty i reklamacje tak, gwarancje puste. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy WYciągnijcie sobie kolumny CTRL+SHIFT+L w oknie AUKCJE kolumny wskazujące, czy ustawiliście polityki wszystkie (zwrorty, gwarancje, reklamacje). Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy U mnie tak. Zwroty i reklamacje tak, gwarancje puste. To może wpisz coś w te gwarancje, tylko dla testów ... Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy NIe jesteś sam u mnie to samo od 8 rano cennik się nie zmienił . Nie wyrzuca żadnych błędów A u Ciebie, czy są gwarancje wypełnione? czy też masz puste? Cytuj Link to postu
wilczusieq 8 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Gwarancje są polem nie obowiązkowym i mogą pozostać puste. Warunkiem jest: Najpierw ustawić zwroty i reklamacje ---> wysłać na allegro Za godzinę poprawić cenniki inaczej nie przejdzie. Wczoraj udało mi się zaktualizować wszystkie cenniki tak jak pisałem wcześniej. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Gwarancje są polem nie obowiązkowym i mogą pozostać puste. Warunkiem jest: Najpierw ustawić zwroty i reklamacje ---> wysłać na allegro Za godzinę poprawić cenniki inaczej nie przejdzie. Wczoraj udało mi się zaktualizować wszystkie cenniki tak jak pisałem wcześniej. U mnie to jest i było i działało bez problemu, aż przestało... Dla pewności wczoraj ponownie wysłałem zwroty i reklamacje przez sello... Chyba nie tu leży problem... Cytuj Link to postu
wilczusieq 8 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Ja sobie wybrałem testowanie na 1 aukcji - jak wejdziesz w zakładkę zmiany i najdziesz myszką bez klikania to pokazuje konkretny błąd. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Ja sobie wybrałem testowanie na 1 aukcji - jak wejdziesz w zakładkę zmiany i najdziesz myszką bez klikania to pokazuje konkretny błąd. U mnie nie pokazuje błędów. Jedyny błąd to brak zmian po stronie allegro. Cytuj Link to postu
wilczusieq 8 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Może ponowna autoryzacja konta pomoże? U mnie wyskoczyły komunikaty o błedach. Przy czym ja pracuje jeszcze na sello 1,24,0 Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Może ponowna autoryzacja konta pomoże? U mnie wyskoczyły komunikaty o błedach. Robiłem... też poszedłem tym tropem... Cytuj Link to postu
4S_ MARKET 23 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Są bo specjalnie z tej okazji przewaliłem wszystkie aukcje zmianami zbiorczymi Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy ROZWIĄZANIE: Trzeba zmienić ustawienia wg zmian (zakładka o sprzedającym): https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/30-pazdziernika-wylaczymy-zakladke-informacje-od-sprzedajacego-we-wszystkich-ofertach-KMxBgKWbPSo Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 19 Października 2017 Udostępnij Napisano 19 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Otrzymaliśmy informację, że wczoraj około godziny 16 problem został rozwiązany przez Allegro. Czy obecnie nadal występują problemy z aktualizacją cenników? Przypominam, że po wysłaniu zmian trzeba chwilę odczekać, zanim pojawią się one na aukcjach. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Otrzymaliśmy informację, że wczoraj około godziny 16 problem został rozwiązany przez Allegro. Czy obecnie nadal występują problemy z aktualizacją cenników? Przypominam, że po wysłaniu zmian trzeba chwilę odczekać, zanim pojawią się one na aukcjach. http://allegro.pl/webapi/news.php#news_100582 Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Otrzymaliśmy informację, że wczoraj około godziny 16 problem został rozwiązany przez Allegro. Czy obecnie nadal występują problemy z aktualizacją cenników? Przypominam, że po wysłaniu zmian trzeba chwilę odczekać, zanim pojawią się one na aukcjach. http://allegro.pl/webapi/news.php#news_100582 Pewnie szybciej by naprawili błąd gdyby panienki z Infolinii nie ignorowały zgłoszeń zalecając wyczyszczenie ciasteczek i zmianę przeglądarki Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Pewnie szybciej by naprawili błąd gdyby panienki z Infolinii nie ignorowały zgłoszeń zalecając wyczyszczenie ciasteczek i zmianę przeglądarki Ta, albo spytajcie na forum Sello ;D Mają tam Infolinię w ogóle ? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Pewnie szybciej by naprawili błąd gdyby panienki z Infolinii nie ignorowały zgłoszeń zalecając wyczyszczenie ciasteczek i zmianę przeglądarki Ta, albo spytajcie na forum Sello ;D Mają tam Infolinię w ogóle ? No, infolinia przez email Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Ja się zastanawiam, czy nie dzwonią przypadkiem Klienci ze swoimi żalami na Infolinię Sklepu Allegro. A właśnie ! Czy oni mają Infolinię, znaczy się ich Oficjalny Sklep? Nie widzę ! A to ci ! Ciekawe jaki telefon podali w polu Informacje od Sprzedawcy ... Bo jak jak wpisałem 000000000 to mi zagrozili banem ! Cieawke aż kupię u nich mopa, albo nie - teraz słyną z Pampersów ... Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 w Zmiana cenników dostawy Bratowa się z Pampersów ucieszy Telefon to: 61 630 60 10 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.