MARCIN e-kupowanie.pl 1 026 Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki Czy ktoś może mi podpowiedzieć, co mogę robić niewłaściwie? Mam wpisany nowy link do statusu w ustawieniach, ale mimo tego w paczkach wyświetla się po staremu? To mój błąd, czy może coś w Sello? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki Paczka została utworzona po zmianie linku w ustawieniach? Bo jeżeli utworzyłeś paczkę i zmieniłeś linka, to w tej utworzonej paczce zostanie stary link. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 026 Napisano 27 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki 1 minutę temu, Fentick napisał: Paczka została utworzona po zmianie linku w ustawieniach? Bo jeżeli utworzyłeś paczkę i zmieniłeś linka, to w tej utworzonej paczce zostanie stary link. Nie, nowy link wkleiłem wczoraj, a paczka jest dzisiejsza. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki Może sprawdź co baza na to SELECT dr_StatusLink from sl_Deliverer where dr_Name like '%dhl%' Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 026 Napisano 27 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki Baza na to: https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?m=0&sn=[Paczka::NumerNadaniaZnormalizowany] https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?m=0&sn=[Paczka::NumerNadaniaZnormalizowany] Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 026 Napisano 27 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki PS robiłem kolejne paczki i nadal link w paczce różni się od podanego w ustawieniach, jakaś "grubsza" sprawa... ... Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki Coś bardzo dziwnego, bo u mnie się zmienia. Sprawdzam samo tworzenie nowej paczki, bez transakcji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 27 Września 2018 Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki A nie masz więcej niż 1 DHL w słowniku? Może jednak ta paczka nie jest z dzisiaj , albo patrzysz nie na tą bazę danych. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 026 Napisano 27 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki 2 minuty temu, Bartosz Rosa napisał: A nie masz więcej niż 1 DHL w słowniku? To sprawdziłem od razu. Nie mam. Oczywiście mówisz o wysyłka towarów > dostawcy. Nie pamiętam natomiast, czy nie usuwałem z tej listy kiedyś czegoś... Mam też inne pytanie (choć nie dotyczy mojej bazy): co zrobić po zaistnieniu błędu w paczce, który ją zablokował. Po otwarciu paczki nie da się jej zapisać, nie da się jej usunąć ani wysłać nr do allegro. Ciągle jest dymek z wpisem : błąd zapisu do bazy danych. Sytuacja powstała przy tworzeniu dok. końcowego (z menu transakcji u dołu) i "zabiciu" procesu sello po dłuższym czasie nieaktywności programu. Program diagn. nie wskazuje na żaden błąd. Kolejne paczki działają bez problemu. Chodzi o to jak usunąć tę zablokowaną z listy (nie da się jej oznaczyć jako wysłanej). Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 026 Napisano 27 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki @Bartosz Rosa to ciekawe! Kliknąłem tu: i przeniosło mnie tu: Dam komuś... np. długopis (bo głowy nie dam), że wczoraj nie przenosiło poprawnie, może jakieś przekierowanie dhl zrobił? Ale nadal w paczce na dole i w oknie paczki jest niepoprawnie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 28 Września 2018 Udostępnij Napisano 28 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki Powiem szczerze, że nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Więcej mógłbym coś powiedzieć dopiero po analizie bazy. Co do tej paczki to również bez sprawdzenia będzie ciężko ustalić. Zrób jeszcze sprawdzenie bazy poleceniem: DBCC CHECKDB('nazwa_bazy') Możliwe, że jest to jakieś uszkodzenie logiczne bazy (Sello tego nie sprawdza, bo analiza bazy w ten sposób trochę trwa i obciąża bazę). Sprawdź też dysk pod kątem uszkodzeń. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 026 Napisano 28 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki 20 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Powiem szczerze, że nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Więcej mógłbym coś powiedzieć dopiero po analizie bazy. Co do tej paczki to również bez sprawdzenia będzie ciężko ustalić. Zrób jeszcze sprawdzenie bazy poleceniem: DBCC CHECKDB('nazwa_bazy') Możliwe, że jest to jakieś uszkodzenie logiczne bazy (Sello tego nie sprawdza, bo analiza bazy w ten sposób trochę trwa i obciąża bazę). Sprawdź też dysk pod kątem uszkodzeń. 1 W kwestii DHL wynik jest długi a na końcu: CHECKDB found 0 allocation errors and 0 consistency errors in database... Przesłać Ci na priv cały wynik? 2 A co do usunięcia paczki z PACZEK (przesunięcia jej do wysłanych). Jakim poleceniem można by to zrobić? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 28 Września 2018 Udostępnij Napisano 28 Września 2018 w LINK do statusu przesyłki Nie trzeba przesyłać jeśli nie ma błędów. Paczka wysłana: update pc__package set pc_SendingDate = GETDATE() where pc_symbolIndex = XXX and pc_SymbolYear = 2018 Zamiast XXX wstaw pierwszy człon symbolu paczki bez roku (XXX/2018). Oznacz też transakcję jako zakończoną, bo sama operacja na paczce tego nie zrobi. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.