Skocz do zawartości

JM Vendero i naklejki

Polecane posty

Witam,

Piszę, ponieważ pojawiły się u nas dwa problemy.

1. Cena na naklejkach

Otóż od którejś z aktualizacji, do ceny brutto z cennika Detaliczny dołączana jest waluta PLN. Oznaczyłem w załączniku. Można to usunąć jakoś ?

2. Jednostki miary w sklepie Vendero

Czy jest możliwość ustawienia innej jednostki miary dla sklepu internetowego Vendero niż podstawowa? Czy można jakoś ustawić precyzję jednostki miary w sklepie internetowym? W chwili obecnej towarów sprzedawanych w KG lub 100 szt. nie można zamówić w mniejszej ilości tj. np. 0.5 kg lub 0,1 100 szt.

Przechwytywanie.JPG

Link to postu
2 godziny temu, Karol Rompkowski napisał:

Cena na naklejkach

Otóż od którejś z aktualizacji, do ceny brutto z cennika Detaliczny dołączana jest waluta PLN. Oznaczyłem w załączniku. Można to usunąć jakoś ?

W tej chwili nie można tego usunąć. Zapisuję sugestię dodania parametru, który decydowałby czy drukować przy cenie symbol waluty. Dziękuję za zgłoszenie.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Witam.

Zastanawiałem się nad podobnym problemem. My również kupujemy towary np. kołki jednego rozmiaru w opakowaniach po 100 sztuk i po 1000 sztuk. Sprzedawanie różnych ilości (ułamkowych) może prędzej czy później doprowadzić do rozjechania się stanów magazynowych. Obecnie zrobiliśmy troszkę inaczej, choć wiąże się to z pewnym nakładem pracy.

Wprowadzamy towar jako bazowy z jednostką powiedzmy 1000 sztuk np. SM 6x40/1000 (Kołek szybkiego montażu 1000 sztuk). Następnie tworzymy dwa inne towary jako komplety np. SM 6x40/100 (100 sztuk) oraz B SM 6x40/20 (czyli blister z 20 sztukami) w odpowiednich jednostkach (czyli krt-karton i bli-blister). Do sklepu internetowego wprowadzamy tylko dwa indeksy (komplety karton i blister) i na karcie produktu odhaczamy "do sklepu internetowego". Wtedy wiadomo, że sprzedając 10 kartonów z kołkami schodzi mi 1000 sztuk, a nie ma możliwości rozjazdu. Jest to po prostu dużo łatwiejsze. Kołków zapisanych jako komplety też nie trzeba "kompletować" z produktu bazowego, ponieważ można kupić od razu na konkretnym indeksie 10 krt kołków (czyli 1000 sztuk) nawet jeśli jednostką zakupową jest 1000 sztuk.

Na tą chwilę korzystamy z innego, dużo bardziej rozbudowanego sklepu internetowego, ale myślimy o zakupie Vendero. Na razie obserwujemy i niestety choć uwielbiamy produkty Insert'u jeszcze się wstrzymamy.

 

Pozdrawiam.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Temat ponownie dziś poruszony mailowo z InsERTem... Oczywiście efekt taki sam! Odpowiedź standardowa:

Cytat

Uwagi przekazałem do Działu Weryfikowania Oprogramowania. W tej chwili nie jestem w stanie wskazać czy i kiedy taka funkcjonalność mogłaby się pojawić.

Czyli jak zwykle nikt nic nie wie. Chyba jedyny sposób na reakcję firmy to przeniesienie tej dyskusji na facebooka, ostatnio kiedy padło mi Vendero zdecydowanie sprawniej problem został rozwiązany bo poruszyłem tą sprawę przez właśnie facebooka.

Obecny edytor cenówek (naklejek) powiedzieć, że jest ubogi to i tak spory komplement. W porównaniu z edytorem wzorców wydruku nie ma najmniejszych szans. Zaczynam mocno żałować, że nie przejrzałem dokładniej forum zanim zdecydowałem się na wdrożenie Subiekta. Prawie 3 lata nie reagować na sugestie użytkowników?! I to jak najbardziej słuszne sugestie, bo obecny wygląd naklejek nie spełnia ŻADNYCH podstawowych zasad merchandisignu! Czy ktokolwiek w firmie InsERT słyszał kiedykolwiek o ciężkości ceny?! Cena z groszami w indeksie górnym jest lepiej odbierana przez 67% klientów. Dlatego warto byłoby się zająć tematem znacznie szybciej!

mail insert.jpg

Link to postu

Ostatnimi czasy Insert skupia się głównie na wdrażaniu w ramach aktualizacji dostosowań do przepisów (zmiany JPK itd. itp.) niż na komforcie pracy z programem, jego użytecznością czy też dostosowaniem do postępu technologiczno sprzedażowego. Poza tym wszystkim co Pan wymienił, ja czekam od długiego czasu na wdrożenie obsługi mojego terminala (który de facto używa sporo osób, a wiem stąd, że stało się moim zboczeniem spoglądanie na terminale w sklepach :D ). Sam również powoli zaczynam żałować. Zapowiadało się świetnie, ale cóż ... 

Link to postu
21 godzin temu, Sławomir Misiak napisał:

Obecny edytor cenówek (naklejek) powiedzieć, że jest ubogi to i tak spory komplement. W porównaniu z edytorem wzorców wydruku nie ma najmniejszych szans. Zaczynam mocno żałować, że nie przejrzałem dokładniej forum zanim zdecydowałem się na wdrożenie Subiekta. Prawie 3 lata nie reagować na sugestie użytkowników?! I to jak najbardziej słuszne sugestie, bo obecny wygląd naklejek nie spełnia ŻADNYCH podstawowych zasad merchandisignu! Czy ktokolwiek w firmie InsERT słyszał kiedykolwiek o ciężkości ceny?! Cena z groszami w indeksie górnym jest lepiej odbierana przez 67% klientów. Dlatego warto byłoby się zająć tematem znacznie szybciej!

Dzień dobry,

jeżeli chodzi o dyskusję na tematy działalności marketingowych i wywierania wpływów, to nie to miejsce.

Jeżeli chodzi zaś o oprogramowanie, to w odpowiedzi na pojęcie „ciężkości ceny” umożliwiamy konfigurację w naklejkach, gdzie osobno należy skonfigurować część całkowitą oraz część ułamkową.

image.png.0c7b68504f0fdc182318c8daa21eb46f.png                image.png.6c53e35bb0eb0192b15eaeed4004bc47.png

 

Link to postu
Cytat

jeżeli chodzi o dyskusję na tematy działalności marketingowych i wywierania wpływów, to nie to miejsce.

Gdzieś trzeba, różnymi kanałami różne problemy próbowałem rozwiązać i najczęściej osiągałem ten efekt samodzielnie, wsparcie techniczne nie dawało rady.

Ale przyznam, że ustawienia które Pan pokazał na ten moment są dla mnie satysfakcjonujące, dlatego dziękuję za pomoc i rozwiązanie problemu - od Pana pierwszego otrzymałem naprawdę rzetelną odpowiedź.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...