Dariusz Pawlak 11 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT WITAM. PILNE. po dzisiejszej aktualizacji systemu nie mozna wystawiac faktur i paragonów z sello komunikat przy testuj połaczęnie: Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Proszę się upewnić, że wersja Subiekta jest najnowsza (HF5). Gdyby problem się powtarzał, proszę odinstalować Subiekta z systemu i zainstalować ponownie. Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT 1.58 HF5 (1.5805.5.4555) jak odinstaluje subiekta nie strace ustawien ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Nie, ustawienia są przechowywane w bazie danych SQL. 1 Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT dziękuje za pomoc POMOGŁO 1 Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT (edytowane) Ok działa . dzięki Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez Andih . Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Po zainstalowaniu nowej wersji subiekta pojawił się u mnie inny problem - Nie drukuje mi Paragonów z głównego komputera. Z komputera klienckiego - Wszystko idzie Co można zmienić na komputerze z nową wersją, by zaczęły iść paragony na drukarce fiskalnej ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT 27 minut temu, Andih . napisał: Po zainstalowaniu nowej wersji subiekta pojawił się u mnie inny problem - Nie drukuje mi Paragonów z głównego komputera. Z komputera klienckiego - Wszystko idzie Co można zmienić na komputerze z nową wersją, by zaczęły iść paragony na drukarce fiskalnej ? Czy Sello pokazuje, że jest błąd połączenia z Subiektem? Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Przed chwilą, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Czy Sello pokazuje, że jest błąd połączenia z Subiektem? Nie, sello nie pokazuje nic Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Dnia 30.08.2019 o 10:01, Andih . napisał: Po zainstalowaniu nowej wersji subiekta pojawił się u mnie inny problem - Nie drukuje mi Paragonów z głównego komputera. Z komputera klienckiego - Wszystko idzie Co można zmienić na komputerze z nową wersją, by zaczęły iść paragony na drukarce fiskalnej ? Rozwiązałeś problem? Pytanie czy chodzi o drukarkę fiskalną podpiętą do komputera, na którym masz problem z wydrukiem paragonów, czy tj drukarka w sieci? W pierwszym przypadku, mieliśmy taki problem, który zniknął po aktualizacji Framework. Tutaj od razu polecam zrobić aktualizację, która wyświetla się w Windows Update. Na jednym z urządzeń ściągaliśmy "ręcznie" nowszą wersję i po instalacji wyszło mnóstwo dodatkowych problemów, których nie udało nam się do tej pory rozwiązać. Pomoc Microsoftu, Insertu i serwisu od drukarki fiskalnej nie dali rady i trzeba było przepiąć drukarkę na inne urządzenie. Właśnie na innym kompie zrobiona została aktualizacja z systemu i wszystko jest OK. Na obu kompach Win 7. Druga rzecz, która coś może pomóc, to na innym kompie z Win 10, po aktualizacji systemu wczoraj podziały się cuda. Zmieniły się ustawienia w systemie. Między innymi ustawienia sieci (to może być problemem jeśli drukarka jest wpięta w sieci), np. była wyłączona opcja, żeby komputer wykrywał inne urządzenia w sieci. Pierdoła ale zniknęła zwykła drukarka i trochę czasu zajęło zanim ją przywróciliśmy. Kto by się spodziewał, że w czwartek wychodząc z pracy wszystko działa, a w piątek rano uruchamiając komputer pojawia się aktualizacja, instaluje itd. i nagle komputer przestaje widzieć urządzenia? Ja szukałem awarii drukarki, awarii przewodu, wtyczek itd. Myślałem o czymś mechanicznym, ewentualnie sterowniku od drukarki. Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Problem rozwiązany ale też straciłem kilka dni. Dobrze , że paragony szły z komputera klienckiego - drugiego. Drukarka fiskalna podpięta do głównego przez port RS232, podobno bardziej stabilne połączenie ustawione przez dostawcę drukarki fiskalne. W końcu podłączyliśmy przez USB, nowe sterowniki i jakoś teraz działa. - Inny problem to po tych aktualizacjach straciliśmy możliwość drukowania z drugiego komputera na drukarkę podpiętą do głównego i etykieciarkę, które teraz działają tylko z głównego. Komputery się nie widzą, już sam nie wiem, próbowałem przestawiać wiele ustawień. Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Sprawdzałeś ustawienia na obu kompach co do ich widoczności oraz możliwości wykrywania urządzeń w sieci? Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT No tak nie widzą się. Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT to rozumiem, że się nie widzą - chodzi mi o to, że może masz tak ustawione po aktualizacji, że mają się nie widzieć? Wtedy wystarczy zmienić te ustawienia i będzie OK Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Ogólnie sprawdzałem różne ustawienia i zapewne gdzieś jest coś nie tak skoro nie działa ale już nie wiem gdzie . Cytuj Link to postu
Anna KLIMOWICZ 3 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT Dzień dobry, po aktualizacji Sello na 1.32.1 w Subiekcie GT pojawił się problem w ściąganiu zamówień z Sello na Subiekta. Pojawia się informacja w raportach: Rozpoczęto wykonywanie innych operacji w zewnętrzym systemie Błąd 2019-09-07 09:36:45 nie wygenerowano żadnej pozycji towarowej (prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT) I tak na wszystkich produktach. Autoryzacja przeprowadzona, wszystkie parametry ściągnięte na nowo i test połączenia z systemem sprzedaży jest ok. Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT 28 minut temu, Anna KLIMOWICZ napisał: Dzień dobry, po aktualizacji Sello na 1.32.1 w Subiekcie GT pojawił się problem w ściąganiu zamówień z Sello na Subiekta. Pojawia się informacja w raportach: Rozpoczęto wykonywanie innych operacji w zewnętrzym systemie Błąd 2019-09-07 09:36:45 nie wygenerowano żadnej pozycji towarowej (prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT) I tak na wszystkich produktach. Autoryzacja przeprowadzona, wszystkie parametry ściągnięte na nowo i test połączenia z systemem sprzedaży jest ok. Proszę o pomoc. Jak dla mnie to wygląda jakbyś nie miał powiązanych towarów z ofertami w Sello. Na przykładzie jednej transakcji sprawdź nr oferty i upewnij się, że jest ona powiązana z kartotekową towarową. Druga rzecz, to czy przypadkiem towary nie straciły powiązania z SGT? Spróbuj wykonać synchronizację towarów. Cytuj Link to postu
Anna KLIMOWICZ 3 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT wygląda na to ze oferty zgadzają się z towarami, synchronizowałem teraz grupe towarową i dalej pokazuje się ten sam błąd . produkty mają fajeczke zsynchronizowane Dzień dobry, po aktualizacji Sello na 1.32.1 w Subiekcie GT pojawił się problem w ściąganiu zamówień z Sello na Subiekta. Pojawia się informacja w raportach: Rozpoczęto wykonywanie innych operacji w zewnętrzym systemie Błąd 2019-09-07 09:36:45 nie wygenerowano żadnej pozycji towarowej (prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT) I tak na wszystkich produktach. Autoryzacja przeprowadzona, wszystkie parametry ściągnięte na nowo i test połączenia z systemem sprzedaży jest ok. Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT 2 godziny temu, Anna KLIMOWICZ napisał: prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT Więc trzeba to zweryfikować. Jeśli towary w TRANSAKCJI są oznaczone w kolumnie J symbolem [1] (czyli są jednorazowe) tzn. że należy w Sello zaprowadzić porządek Połączyć aukcje TRWAJĄCE z TOWARAMI oraz w TRANSAKCJACH usunąć towary jednorazowy i wpisać kartotekowe. Cytuj Link to postu
Anna KLIMOWICZ 3 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT dziękuje połączyłem towary z aukcjami trwającymi i zadziałało jeszcze mam taki bład w okolo 200 ofertach Uzupełnij parametry obowiązkowe: Stan, Marka, Rodzaj, Płeć, Bohater, Wiek dziecka, Seria, Materiał. - Na allegro parametry takie są uzupełnione Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 w Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT 6 godzin temu, Anna KLIMOWICZ napisał: dziękuje połączyłem towary z aukcjami trwającymi i zadziałało jeszcze mam taki bład w okolo 200 ofertach Uzupełnij parametry obowiązkowe: Stan, Marka, Rodzaj, Płeć, Bohater, Wiek dziecka, Seria, Materiał. - Na allegro parametry takie są uzupełnione Brakujące w Sello dane powinny się pobrać wraz z uruchomieniem pełnego pobierania dancyh w aukcjach TRWAJĄCYCH. Jeśli są błędy (a Sello 1.32.1) można spróbować od nowa autoryzować konta w serwisie aukcyjnym. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.