Skocz do zawartości

Problem z eksportem do PDF

Polecane posty

Witam,

może mieć to związek ze skalowaniem interfejsu Windows (nie nexo). Jeżeli jest ustawione na większe niż 100% możemy zauważyć taki efekt. Jest to błąd Stimulsoft, czekamy na poprawkę. Obejściem jest edycja wzorca wydruku, usunięcie tabelki VAT i ponowne jej dodanie. W załączniku przesyłam taki wzorzec. FS standard(nowy).npt

Link to postu

Racja, rzeczywiście na moim komputerze występuje błąd, a mam rozdzielczość 4K. Przy instalacji 17.0.1, robiliśmy restart serwera i RDP zaczęło mi obsługiwać prawidłowo skalowanie. Rozwiązanie Sferyczne, jest na tym koncie, więc mu też się poprzestawiało. Co do edycji wzorca, to już działka mojego kolegi...

Link to postu

Za długo szukałem rozwiązania.

 

Szybciej rozwiązałem tworząc wzorzec od podstaw.

 

Pytanie jak często zmieniacie wzorce standardowe? Bo niestety nie wiem kiedy ale doszło w nich trochę rzeczy, a niektóre moje stare rozwiązania dostaję błąd, że kod jest przestarzały

2017-11-09_10h20_49.jpg.a18090e87b0ced164d53c4d664b2f49d.jpg

 

Jak co nie mam już z tym problemu, tylko przydałaby się informacja jak się sporo nowego pojawia we wzorcach.

Edytowane przez Adam G
Link to postu
1 godzinę temu, Adam G napisał:

Jak co nie mam już z tym problemu, tylko przydałaby się informacja jak się sporo nowego pojawia we wzorcach.

Takie informacje znajdują się na liście zmian publikowanej wraz z każdą nową wersją. W przypadku wersji 17.0.0, takich zmian  było sporo i dotyczyły one zarówno nowych funkcji (np. drukowanie pól własnych klientów i asortymentu) jak i poprawek.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Problemu ze wzorcem ciąg dalszy.

Dnia 3.11.2017 o 08:51, Adam G napisał:

Po aktualizacji do 17.0.1 zauważyliśmy następujący problem z eksportem faktur do PDF.

 

Problem wygląda następująco zależnie od komputera na którym są eksportowane faktury może wystąpić błąd z Tabelą VAT.

fs_wydruk.thumb.PNG.ab23936ba61c44fb96d3f5197f812dee.PNG

Znów mam ten problem z brakiem widoczności stawki VAT, ale tym razem występuje to tylko na jednej FS cała reszta generuje się prawidłowo.

 

Wzorzec jest poprawioną wersją którą udostępnił @Rafał P. w tym wątku.

Jak co oryginalna wersja od Pana Rafała działa bez problemu.

Link to postu
  • 7 miesięcy temu...

Dziewięć miesięcy później błąd znów powrócił.

 

Dnia 6.11.2017 o 16:30, Rafał Płaszewski napisał:

Witam,

może mieć to związek ze skalowaniem interfejsu Windows (nie nexo). Jeżeli jest ustawione na większe niż 100% możemy zauważyć taki efekt. Jest to błąd Stimulsoft, czekamy na poprawkę.

 

Czy coś wiadomo w sprawie poprawki? Bo już zapomniałem całkowicie o tym problemie a tu znów rano niespodzianka.

 

 

Link to postu
  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...