Skocz do zawartości

Sello 1.33.2 błedy

Polecane posty

To są błędy dotyczące wiadomości, nie transakcji.

Proszę się upewnić, że ustawienia poczty są zgodne z tym co sugeruje dostawca poczty. W 1.33.2 zmieniliśmy wersję biblioteki obsługującej pocztę i możliwe, że jest konieczne zaktualizowanie tych ustawień (zwłaszcza ustawienie poprawnego portu dla połączeń szyfrowanych).

Link to postu
21 minut temu, Tomek - massur napisał:

Bartku a moglibyście  w opisie nowo wrzucanej wersji dodawać info czy wersja aktualizuje bazę danych?

Jasne. Postaram się nie zapomnieć następnym razem. Ale można to też wywnioskować po tym, czy załączone jest dokumentacja bazy danych. Jeśli jest, tzn.  że aktualizacja bazy jest wymagana.

Link to postu

Ustawiłem na brak ale problem nadal był podobny. Jednak ustawiłem ponownie parametry podstawowe typu SSL itd. Wyłączyłem Sello, wystartowałem ponownie i jest chyba ok.

 

Cytat:

Ustawienia - konta pocztowe - dwa razy klik na niedziałające konto - zaawansowane - POP3 szyfrowanie zmień na brak

Po instalacji nowej wersji miałem SSL i ten sam błąd.

Edytowane przez Andih .
Link to postu
Przed chwilą, Agnieszka Nowak napisał:

U mnie nie pobiera transakcji.... nie wiem, już mi ręce opadają, co wersja to większy bałagan.

Czy Sello wyświetla jakieś komunikaty w raporcie? Napisz o błędach bo to coś specyficznego u Was... U innych pewnie działa - inaczej było by o tym gorąco na forum...

Link to postu

Jeśli nie pobiera transakcji to musi być błąd wpisany w raporcie. Proszę go zacytować, tam jest dokładnie napisane dlaczego nie pobrało transakcji. Błędy i raport są po to aby pomóc zdiagnozować przyczynę i ją usunąć.

A jeśli nie ma błędu to wina leży gdzieś indziej, np. awaria w Allegro.

Jakkolwiek zgłaszając problem, że coś nie działa, bardzo prosimy zamieszczać od razu informację z raportu - bez tego nie jesteśmy w stanie udzielić jakiejkolwiek pomocy.

Link to postu
7 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Jeśli nie pobiera transakcji to musi być błąd wpisany w raporcie. Proszę go zacytować, tam jest dokładnie napisane dlaczego nie pobrało transakcji. Błędy i raport są po to aby pomóc zdiagnozować przyczynę i ją usunąć.

A jeśli nie ma błędu to wina leży gdzieś indziej, np. awaria w Allegro.

Jakkolwiek zgłaszając problem, że coś nie działa, bardzo prosimy zamieszczać od razu informację z raportu - bez tego nie jesteśmy w stanie udzielić jakiejkolwiek pomocy.

Wiem, ale szczerze mówiąc od jakiegoś czasu nic innego nie robimy tylko szukamy przyczyny błędów. Wysyłamy wam raporty i czekamy, że może jakimś cudem tym razem transakkcje się pobiorą. Już wiem, że dziś paczek nie wyślę, w poniedziałek pewnie transakcje się zaciągną, ale dlaczego i kiedy będą kolejne błędy tego nie wiem.

Pobieranie zamówień z konta .... na Allegro.pl (0 - 100): Zadanie zostało anulowane.
Zadanie zostało anulowane.
Pobieranie aukcji, ofert kup teraz zaplanowanych, aktywnych z konta ..... na Allegro.pl (0-100): Zadanie zostało anulowane.
Zadanie zostało anulowane.

Oznaczanie niezwróconych aukcji z konta .... na 'Allegro.pl' jako zakończone: Nie można wykonać ponieważ nie udało się pobieranie danych o aukcjach trwających.

I tak w kółko...

Link to postu
25 minut temu, Agnieszka Nowak napisał:

Wiem, ale szczerze mówiąc od jakiegoś czasu nic innego nie robimy tylko szukamy przyczyny błędów. Wysyłamy wam raporty i czekamy, że może jakimś cudem tym razem transakkcje się pobiorą. Już wiem, że dziś paczek nie wyślę, w poniedziałek pewnie transakcje się zaciągną, ale dlaczego i kiedy będą kolejne błędy tego nie wiem.

Pobieranie zamówień z konta .... na Allegro.pl (0 - 100): Zadanie zostało anulowane.
Zadanie zostało anulowane.
Pobieranie aukcji, ofert kup teraz zaplanowanych, aktywnych z konta ..... na Allegro.pl (0-100): Zadanie zostało anulowane.
Zadanie zostało anulowane.

Oznaczanie niezwróconych aukcji z konta .... na 'Allegro.pl' jako zakończone: Nie można wykonać ponieważ nie udało się pobieranie danych o aukcjach trwających.

I tak w kółko...

Z pytań trywialnych: licencja na Sello oczywiście aktywna? baza danych nie przekroczyła limitu 10GB?

Czy to cały komunikat? Może lepiej zrzut ekranu?

Link to postu

Teraz pobrało transakcje.... tylko, że jest 13ta,  i teraz o 13tej pokazują mi się transakcje od wczoraj od 11tej, po pierwsze już ich nie zdążę wysłać, a po drugie tempo pobierania raczej zawrotne nie jest. Najgorsze, że nie wiemy o co chodzi i tak się bujamy od jakiegoś czasu. Proszę o kontakt, wysyłamy wam zapisane logi po raz kolejny.

Link to postu
2 godziny temu, Agnieszka Nowak napisał:

Czy jest taka możliwość aby ktoś od Was zajrzał do nas np przez team viewera i zobaczył co może być przyczyną? 

Wątpię czy to coś da. Sam błąd dotyczy timeoutów, czyli odpowiedź serwera Allegro nie wraca do Sello w czasie domyślnych 100s. Albo coś ją blokuje, albo są to problemy natury sieciowej.

Trzeba ten problem zweryfikować na innym komputerze, jeśli jest używany tylko jeden. W drugiej kolejności trzeba to sprawdzić korzystając z innego połączenia do sieci Internet. Będzie można wtedy chociaż stwierdzić czy problem leży w komputerze czy w łączu internetowym.

2 godziny temu, Agnieszka Nowak napisał:

wysyłamy wam zapisane logi po raz kolejny.

Z jakiego konta mailowego wysłane zostały logi?

Pobierz ponownie będzie działać dłużej, no bo ponownie pobiera dane z kilku dni. Natomiast nie jest to przyczyną pojawiania się błędu Zadanie zostało anulowane.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...