Paweł Tobor Tobor 3 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne Witam Allegro wprowadza nową usługę opisaną tutaj: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-kurier-dpd-nowe-warunki-i-rozliczanie-kosztow-dostawy-ZGjlBn2rdU4?utm_source=notification&utm_medium=EDU-4803a&utm_campaign=zmiany2kwietnia_hub_ok Aby wszystko działało, Sello powinno pobierać pełny adres email od klienta, w obecnej chwili pobierany jest email w wersji skróconej. Czy istnieje możliwość dodania tej poprawki jak najszybciej? pozdrawiam Paweł Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne 24 minuty temu, Paweł Tobor Tobor napisał: Aby wszystko działało, Sello powinno pobierać pełny adres email od klienta, w obecnej chwili pobierany jest email w wersji skróconej. Skąd taki wniosek? Sello od dawna obsługuje e-maile z dodatkiem po +. Pobiera dokładnie to, co przysyła allegro. Cytuj Link to postu
Tomasz Obszański 0 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne korzystając np. z subiekta i sello, w subiekcie rzeczywiście jest skrócony mail klienta z allegro, natomiast korzystając do obsługi paczek DPD np. ze smart paczki, który pobiera dane z subiekta, jest wtedy krótki adres i nie będzie to poprawnie działało po 2 kwietnia, taka zmiana by się bardzo przydała, aby był pełny adres. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne E-mail w kartotece klienta jest w wersji skróconej, ale w transakcji zawiera już pełny adres e-mail, ponieważ drugi człon adresu (za +) zmienia się w zależności od transakcji. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne 31 minut temu, Tomasz Obszański napisał: korzystając np. z subiekta i sello, w subiekcie rzeczywiście jest skrócony mail klienta z allegro, natomiast korzystając do obsługi paczek DPD np. ze smart paczki, który pobiera dane z subiekta, jest wtedy krótki adres i nie będzie to poprawnie działało po 2 kwietnia, taka zmiana by się bardzo przydała, aby był pełny adres. Czyli zapewne to smart paczka musiała by się nauczyć pobierać adres e-mail z adresu do wysyłki z Sello... ? Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne 2 godziny temu, Mariusz Kownacki napisał: E-mail w kartotece klienta jest w wersji skróconej, ale w transakcji zawiera już pełny adres e-mail, ponieważ drugi człon adresu (za +) zmienia się w zależności od transakcji. Pewnie chodzi o to; Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne 4 minuty temu, Radek A napisał: Pewnie chodzi o to; Tu jest właśnie pokazany zamaskowany adres e-mail klienta, który znajduje się kartotece klienta. Adres z + czyli numerem zamówienia znajduje się w adresie do wysyłki w transakcji. Akurat na to jest jeszcze czas, więc SMART PACZKA na pewno wprowadzi aktualizację pod tym względem. Cytuj Link to postu
Piotr Taraszkiewicz 12 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne 1 godzinę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Czyli zapewne to smart paczka musiała by się nauczyć pobierać adres e-mail z adresu do wysyłki z Sello... ? Aby nie pozostawać przy jednym możliwym rozwiązaniu Jeszcze inne możliwe opcje: 1. Sello zacznie wstawiać pełny e-mail np. do opisu dokumentu (o ile już tego nie robi) 2. Użyte zostanie dodatkowe narzędzie, które teki e-mail przeniesie do dokumentu Subiekta Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne 1 godzinę temu, Radek A napisał: Pewnie chodzi o to; To jest tylko kwestia wyświetlania. W paczce w tym miejscu pojawia się domyślny adres klienta. W wersji 1.34 będzie on usunięty i będzie to wyglądać tak jak w transakcji. Adres z lewej zniknie, pojawi się zaś adres pełny z danych adresowych paczki. W kliencie nie możemy dać tego pełnego adresu, bo jeśli klient dokona kilku osobnych zakupów to który z tych adresów miałby być uznany za poprawny, skoro dla każdej transakcji będzie inny? Dlatego adresy poprawne, związane z konkretną transakcją znajdują się w transakcji, nie w danych klienta. W danych klienta jest adres uproszczony bez + na wypadek konieczności korespondencji z klientem, ale na potrzeby smarta trzeba korzystać z adresów e-mail zawartych w transakcji. 1 godzinę temu, Piotr Taraszkiewicz napisał: Sello zacznie wstawiać pełny e-mail np. do opisu dokumentu (o ile już tego nie robi) To można zrobić odpowiednim tagiem w szablonie uwag na dokumencie. Cytuj Link to postu
Pawel Gabor 2 Napisano 23 Marca 2020 Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 w Pełny adres email - pilne Dnia 20.03.2020 o 15:43, Piotr Taraszkiewicz napisał: Aby nie pozostawać przy jednym możliwym rozwiązaniu Jeszcze inne możliwe opcje: 1. Sello zacznie wstawiać pełny e-mail np. do opisu dokumentu (o ile już tego nie robi) 2. Użyte zostanie dodatkowe narzędzie, które teki e-mail przeniesie do dokumentu Subiekta to prosze sie odezwac, zebysmy namierzyli ten przypadek ze zle mail jest przekazywany i zobaczymy co da sie zrobic Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2021 w Pełny adres email - pilne @Bartosz Rosa jest możliwość ustawienia, żeby do ZK, do danych klienta wrzucać skrócony mail? Tym razem potrzebuję na odwrót. Czyli w danych głównych kartoteki kontrahenta w SGT, muszą wylądować dane nabywcy z Sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2021 w Pełny adres email - pilne Niestety obecnie nie da się tego przestawić. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.