G B 0 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Dzień dobry, Szybkie pytanie. Czy Subiekt obsługuje BANKOWOŚĆ ONLINE dla banku PKO BP? Konkretnie konto iPKO Biznes? Bo na liście serwis bankowy widze do wyboru: BNP, ING i mBank. To oznacza że nie skonfiguruje PKO i musze przesyłać ręcznie plikami dyspozycje bankowe? Jesli tak to czy jest w planach wdrożenie bankowości online też dla PKO? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Na ten moment nie ma możliwości korzystania z bankowości online z PKO BP. Aktualnie szukamy rozwiązań, np. takich, które pozwolą na obsługę wielu banków. Link to postu
Daniel Lubryka 8 Napisano 14 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2023 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO na jakim to jest etapie ? PSD2 daje duzo mozliwosci Czy daje mozliwosc sciagniecia MT940 ? jesli nie to na pewno daje historie rachunku Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 15 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2023 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Obawiam się, że wciąż nie ma możliwości korzystania z bankowości online z PKO BP. Aktualnie nie mamy planów związanych z wdrożeniem takiego rozwiązania. Link to postu
Ernest Sadowski 57 Napisano 15 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2023 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO (edytowane) 6 godzin temu, Dariusz Nowak napisał: Aktualnie nie mamy planów związanych z wdrożeniem takiego rozwiązania. Od 3 lat czekam i nadal zachodzę w głowę dlaczego InsERT nie zabierze się za rozszerzenie wsparcia bankowości on-line o przynajmniej dosłownie 3 największe banki w Polsce: PKO BP Pekao SA Santander Bank Polska Więcej niż połowa firm z jakimi mam do czynienia korzysta właśnie z nich. Już pomijam, że top 2 wyżej wymienione to Polskie banki (nie sugeruje tu jakiegoś patriotyzmu, czy "naszego podwórka", ale możliwe powinno to ułatwić sprawę integracji?). Jedyne natomiast wdrożone to : mBank (Niemcy) BNP Paribas (Francja) ING Bank Śląski (Holandia) Pomyśleć można, że albo te wdrożone same się postarały o integrację z insERT (czyt.: płacą InsERTowi za utrzymanie), albo te 3 największe olewają InsERTa (trudności z integracją), w drugą stronę (InsERT ich nie lubi?), lub oba... (???) To powinien być tak samo ważny feature jak emaile w Gestorze czy kasy fiskalne (prawie). Mamy 2023 rok. Edytowane 15 Listopada 2023 przez Ernest Sadowski Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 21 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO A ma Pan wiedzę, czy te firmy korzystają z rachunków korporacyjnych? Bo w większości, banki udostępniają usługę bankowości on-line tylko dla tego typu rachunków (najczęściej wymaganiem jest także prowadzenie pełnej księgowości), jest to usługa płatna, różnie to wygląda, w zależności od banku, co w znacznym stopniu ogranicza grono zainteresowanych firm. To nie jest tak, że wystarczy mieć rachunek w którymś ze wspomnianych banków i automatycznie dostajemy wspomnianą usługę. Dodatkowo, odpowiadając w imieniu zespołu Księgowości i finansów nexo, ostatnie lata niestety obfitują w szereg niemałych i częstych zmian podatkowych, co również ma wpływ na odsuwanie w czasie realizacji innych, poza prawnych funkcjonalności. Link to postu
Daniel Lubryka 8 Napisano 21 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2023 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Panie @Dariusz Nowak, czy wprowadzony standard https://polishapi.org/ nie ulatwia rzeczy znacząco ? Dyrektywa PSD2 dotyczy chyba wszystkich banków - tak oddziałów detalicznych jak i korporacyjnych. Osobiscie korzystam z mBank Companynet i BNP przez certyfikat. Teraz prawdopodbnie zaczne intensywnie korzystac z PKO BP. Wydaje mi się, że standard POLISH API unifikuje komunikacje ze wszystkimi bankami. Prosze mnie jedank poprawic jesli tak nie jest. Zrozumienie jest kluczem do sukcesu i myslenia o generalnie bardzo dobrym produkcie jakim jest Nexo. Przez chwile rozwazalem emSzmal, ale oni nie korzystaja z API/SDK tylko piszą bezposrednio do bazy i mnie to mocno odstrasza. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Standard PolishApi jest nam znany, jednak na dzień dzisiejszy nie planujemy z tego korzystać. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO W dniu 21.11.2023 o 13:44, Daniel Lubryka napisał: Przez chwile rozwazalem emSzmal, ale oni nie korzystaja z API/SDK tylko piszą bezposrednio do bazy i mnie to mocno odstrasza. Ale Pan może korzystać ze Sfery, aplikacja daje możliwości rozszerzania o własne pluginy. Link to postu
Krzysztof Żebrowski 1 Napisano 11 Stycznia Udostępnij Napisano 11 Stycznia w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO (edytowane) Księgowa zleciła mi aby poszukać wtyczki która "sam odhaczy" przelewy bankowe (IPKO Biznes), za zamówienia/fv. Czy ten program https://emszmal.pl/index.php?zobacz=funkcje_programu daje taką możliwość? Z tego co czytam w tym wątku nie ma bezpośredniego rozwiązania. Szukam kogoś kto mi to wdroży.. Edytowane 11 Stycznia przez Krzysztof Żebrowski Link to postu
Kacper Panek 145 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Dzień dobry, 20 godzin temu, Krzysztof Żebrowski napisał: Czy ten program https://emszmal.pl/index.php?zobacz=funkcje_programu daje taką możliwość? to pytanie zalecamy skierować do autorów powyższego programu. 20 godzin temu, Krzysztof Żebrowski napisał: Szukam kogoś kto mi to wdroży.. Lista punktów serwisowych jest dostępna tutaj. 1 Link to postu
Dominik Paul 4 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Wybraliście 3 banki wg jakiegoś niewyjaśnionego klucza. Prowadzę podstawowy rachunek w PKOBP. Nie mam problemu założyć kolejny. Pomyślałem, że chcąc wyeliminować błędy i braki zaciągania danych przez MT940 założę rachunek w jednym z tych proponowanych banków. Zgłosiłem się do wszystkich 3 i u żadnego rachunku nie mogę założyć, bo prowadzę działalność w formie spółki akcyjnej. Prowadzę małą firmę, ale taka formę sobie wybrałem i wychodzi ze na to że muszę się szarpać z błędami z MT940, bo ciężko zrobić iPKO biznes on line. Posiadam dwie licencje Nexo Pro, dwie Gratyfikanta i jedną Gestora Pro. Pytałem już kilka lat temu telefonicznie o plany rozszerzenia bazy banków to słyszałem, że są w planach. Lata minęły a tu czytam ze =firma Inseert w 21 wieku nie jest w stanie tego ogarnąć, bo prawo podatkowe się zmienia. Nie jestem specjalistą w tym zakresie i nie chcę umniejszać, ale przez tyle lat nie ogarnąć takiego podstawowego tematu raczej wskazuje na jakąś skrajna opieszałość niż na brak możliwości, które dla innych są dostępne. 1 Link to postu
Kacper Panek 145 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Dzień dobry, aktualnie nie mamy w planach dodawania wsparcia dla bankowości online PKO BP. Link to postu
Krzysztof Żebrowski 1 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Co za uparte decyzje =/ 1 Link to postu
Dominik Paul 4 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Dzień dobry, Niestety to wiem. A jest jakiś konkretny powód braku takich planów? Taki obiektywny biznesowy lub technologiczny? I jeśli mogę prosić o wyjaśnienie, co oznacza dla Pana słowo aktualnie? Bo aktualnie to ja np. siedzę przed monitorem... czyli słowo to opisuje coś dziejącego się w tej chwili. Dotyczy teraźniejszości. Czy dla Pana znaczenie tego słowa jest tożsame? Czy może używa Pan tego słowa by świadomie tworzyć podtekst sugerujący, ze teraz to w planach nie ma, ale za chwili to kto wie. W mojej ocenie jest to nieuczciwe podejście do wielu użytkowników, którzy lojalnie i cierpliwie na to czekają. Czy w firmie insert jest ktoś, kto może konkretnie powiedzieć czy to będzie zrobione w ogóle i jeśli tak to kiedy (powiedzmy z dokładnością do roku)? 1 Link to postu
Dominik Paul 4 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Albo odważnie i uczciwie proszę usunąć ze swojej odpowiedzi słowo AKTUALNIE. Wtedy wszyscy użytkownicy, którzy na to czekają będą wiedzieć ze muszą szukać innej propozycji na rynku, bo tu się nie doczekają. 1 Link to postu
Kacper Panek 145 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Słowo aktualnie zostało użyte świadomie. Oznacza to, że obecnie i w najbliższym czasie nie będą prowadzone działania mające na celu wdrożenie wspomnianych funkcjonalności, przy jednoczesnym zaznaczeniu, iż nie wykluczamy dodania ich w bliżej nieokreślonej przyszłości. 17 minut temu, Dominik Paul napisał: W mojej ocenie jest to nieuczciwe podejście do wielu użytkowników, którzy lojalnie i cierpliwie na to czekają. Co ma Pan na myśli? Czego konkretnie dotyczy to oczekiwanie? 21 minut temu, Dominik Paul napisał: Czy w firmie insert jest ktoś, kto może konkretnie powiedzieć czy to będzie zrobione w ogóle i jeśli tak to kiedy (powiedzmy z dokładnością do roku)? Nie. Link to postu
Dominik Paul 4 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Godzinę temu, Kacper Panek napisał: Słowo aktualnie zostało użyte świadomie. Oznacza to, że obecnie i w najbliższym czasie nie będą prowadzone działania mające na celu wdrożenie wspomnianych funkcjonalności, przy jednoczesnym zaznaczeniu, iż nie wykluczamy dodania ich w bliżej nieokreślonej przyszłości. Mam wrażenie, że od lat używacie słowa Aktualnie i używacie go w sposób raczej niepoprawny. Godzinę temu, Kacper Panek napisał: Słowo aktualnie zostało użyte świadomie. Oznacza to, że obecnie i w najbliższym czasie nie będą prowadzone działania mające na celu wdrożenie wspomnianych funkcjonalności, przy jednoczesnym zaznaczeniu, iż nie wykluczamy dodania ich w bliżej nieokreślonej przyszłości. Co ma Pan na myśli? Czego konkretnie dotyczy to oczekiwanie? Myślę, że wieli użytkowników podzieli moje zdanie, że oczekuje integracji z większą ilością banków, a w szczególności z największym polskim bankiem PKOBP. Nie chodzi mi o żaden źle rozumiany patriotyzm tylko o zwykłą wygodę (rozliczanie z pomocą MT940 nie jest dobrym rozwiązaniem. Powstaje dużo błędów, których poprawianie zajmuje czas). Czy może Pan odpowiedzieć na pytanie z jakiego powodu to jest aż tak duży problem, że w całej firmie nie ma żadnej osoby, która może sie konkretnie wypowiedzieć w tym temacie? Nie chce się powtarzać, ale Pan odpowiedź "aktualnie..." nie jest w żaden sposób satysfakcjonująca. 1 Link to postu
Kacper Panek 145 Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO (edytowane) Dzień dobry, sugestie są istotnym czynnikiem pozwalającym na poznanie potrzeb osób korzystających z oferowanego przez firmę InsERT oprogramowania i staramy się sukcesywnie je wdrażać. Jeżeli data i wersja realizacji jest precyzyjnie określona, to o tym informujemy. W przypadku gdy rozwiązanie nie jest planowane na najbliższe wersje, nie sposób jest jednoznacznie określić daty realizacji ze względu na szereg innych czynników składających się na rozwój oprogramowania, czyli m.in. zmiany prawne, poprawa ewentualnych błędów i samą złożoność procesu wdrażania nowych funkcjonalności. Za słowem "aktualnie" czyli stanem obowiązującym w danej chwili nie ma ukrytego celu wprowadzania klientów w błąd – nie oferujemy w programie obsługi bankowości on-line dla PKO BP, a jednocześnie nie zamykamy się na możliwość wykorzystania Państwa sugestii w przyszłych wersjach InsERT nexo. Edytowane 4 Marca przez Kacper Panek Link to postu
Dominik Paul 4 Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Dziękuję za odpowiedz, Jest mało konkretna. Raczej wymijająca, ale doceniam sam fakt nie unikania dyskusji. Jaki jest konkretny lub tez bezpośredni powód braku integracji programów Insert z większa ilością banków? Pozdrawiam Link to postu
Dominik Paul 4 Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO W dniu 4.03.2024 o 12:18, Dominik Paul napisał: Dziękuję za odpowiedz, Jest mało konkretna. Raczej wymijająca, ale doceniam sam fakt nie unikania dyskusji. Jaki jest konkretny lub tez bezpośredni powód braku integracji programów Insert z większa ilością banków? Pozdrawiam Pozwolę sobie ponowić pytanie. Dyskusje na ten temat pojawią się na tym forum od lat i od lat temat umiera po kilku wymijających odpowiedziach ze strony insert. W międzyczasie my codziennie męczymy się z MT940. Na czym polega problem insert, że nie podejmuje żadnych prac prowadzących do integracji z innymi bankami? Link to postu
Kacper Panek 145 Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Dzień dobry, odpowiedź na to pytanie pojawiła się już w wątku. Pozwolę sobie zacytować: W dniu 21.11.2023 o 09:43, Dariusz Nowak napisał: Dodatkowo, odpowiadając w imieniu zespołu Księgowości i finansów nexo, ostatnie lata niestety obfitują w szereg niemałych i częstych zmian podatkowych, co również ma wpływ na odsuwanie w czasie realizacji innych, poza prawnych funkcjonalności. Uzupełniając powyższe, zmiany prawne, naprawa błędów i inne niezbędne aktualizacje mają priorytet nad sugestiami. Dodatkowo raz jeszcze przypomnę, że zgodnie z poprzednimi odpowiedziami, aktualnie nie mamy planów dotyczących obsługi bankowości online PKO BP. Zachęcam natomiast do pozostawienia sugestii przy pomocy dedykowanej funkcji w programie: InsERT nexo – Jak zgłosić sugestię do firmy InsERT? Link to postu
Maciej Ignatowicz 0 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO Czy w takim razie, jeśli przejdę do mbanku to będę miał możliwość korzystać z usługi bankowości online? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Subiekt NEXO - bankowość ONLINE dla PKO 31 minut temu, Maciej Ignatowicz napisał: Czy w takim razie, jeśli przejdę do mbanku to będę miał możliwość korzystać z usługi bankowości online? No nie, to zależy dodatkowo od posiadanego rachunku bankowego w danym banku, w przypadku banku mBank potrzebny jest "rachunek korporacyjny" CompanyNet, więc może Pan nawet nie mieć możliwości, aby skorzystać z takiego rachunku (o dodatkowych kosztach nie wspominając). Proszę porozmawiać z bankiem i podzielić się doświadczeniem. Link to postu
Polecane posty