Skocz do zawartości

Sello 1.4 (wczesniej 1.3)- co powinno znaleźć się w tej wersji?

Polecane posty

Zgodnie z Waszymi sugestiami powstał ten wątek w którym można zgłaszać swoje propozycje na temat co powinno znaleźć się w kolejnej wersji i tylko to.

 

Aby zaprowadzić pewien porządek w wątku tym trzeba wprowadzić pewne reguły, mianowicie:

- przedstawiamy, najlepiej w punktach, funkcjonalności, błędy, ulepszenia, które Waszym zdaniem są pilne do zrealizowania do następnej wersji

- sugestie mogą być z krótkim uzasadnieniem jeśli problem nie jest znany, lub wymaga komentarza

- nie dyskutujemy na temat funkcjonalności (od tego będą późniejsze wątki szczegółowe)

- nie podważamy zdania innych użytkowników

- najlepiej gdyby każdy post zawierał tylko i wyłącznie zgłoszenie zapotrzebowania

- to nie jest miejsce na zgłaszanie nowych funkcjonalności na dalszą przyszłość

 

Aby wątek miał sens, wszystkie posty łamiące powyższe zasady mogą zostać usunięte.

 

Wpisanie tutaj sugestii nie oznacza, że zostaną one zrealizowane do kolejnej wersji, ma to dać ogólne spojrzenie na to co jest dla Was niezbędne i w którą stronę będzie się rozwijać Sello - innymi słowy większość rządzi ;).

 

Uwaga: Numer wersji, którego dotyczy wątek zmieniony został z 1.3 na 1.4, gdyż uznaliśmy iż wersja 1.3 będzie zawierać nowy mechanizm wydruków.

Link to postu

- KONIECZNIE poprawa wyszukiwania wszystkiego , bez zbędnych podziałów na wybieranie czy ma być to mail , nazwisko itp  , aktualnie działa bardzo marnie, najlepszym rozwiązaniem jest szybkie wyszukiwanie jak ma dodatek do Outlooka

 

- rozbudowa działu wiadomosci - tworzenie folderów, archiwizowanie wiadomości, więcej flag i znaczników

Link to postu

1. Miniatury

2. Dane do faktury w strefie Sello nawet jak nie posiada się subiekta! (nie przyjmuje tu zadnych tlumaczen! MA BYC I JUZ!!)

3. dużo niedoróbek pomniejszych : np w dodawaniu danych dokumentowych> Zaawansowene > zawartość schowka - > nie zawija wiersza...a pole jest takie jakby zawijanie miało być...

 

Mam inny system sprzedaży na 6 stanowiskach - wiec na pewno nie zmusicie mnie do kupienia Subiekta, najwyżej uznam pieniążki za wyrzucone w błoto i wrócę do innego programu do obsługi Allegro.

Link to postu

*personalizacja strefy:

  -chociazby <br /> w informacjach wysylanych od nas

  -mile widziane logo firmy

  -jesli wybor platnosci, to za duzo, to moze chociaz pokazywanie tego co zostalo wybrane przez nas, czyli zeby klient wiedzial, ze juz zaznaczylismy ze to pobranie, kurier czy cokolwiek

  -mile widziane wybieranie koloru

*wystawianie aukcji z podpietymi kilkoma towarami (kolory na przyklad)

 

Link to postu

- obsługa paragonów, faktur - ale po co ja w takim razie kupowałem subiekta :D ale w to nie wierze aby było w sello - po co jesli jest osobny produkt ktory da sie polaczyc.

- MINIATURY

- ZWROTY PROWIZJI juz opisywane na forum

- STATYSTYKI KLIENTÓW ogolne - z jakich miast, wojewódz zakupy zrobione... jako dodatek

- ROZBUDOWANE FINANSE - statystyki od poczatku aby mozna bylo wiedziec czy lepsza sprzedaz czy gorsza :) na pierwszy rzut oka

 

Link to postu

RABATY dla klientów - czyli jeśli ktoś chce udzielić rabatu kupującemu to go udziela - w menadzerze sprzedaży allegro jest taka możliwość - więc nie widzę problemu dlaczego w sello jej nie powinno być

 

 

jedna cena za użytkowanie dla tego samego nicku w allegro i ebay

 

bardzo mało osób traktuje jeszcze ebay jako miejsce do sprzedaży (cały czas jest on promowany) - ja głównie kupuje - przyznam szczerze że jeśłi miałbym robić jakieś sporadyczne sprzedaże to wybrałbym darmową auctive

 

Marin205

 

Link to postu

To moje 3 podejscie do sello a tylko dlatego ze asystent nie działa na viscie64.

1.wyduki !!! widzialem ze majacy menegera na 1 kartce A4 mają :

a/adres pomocniczy

b/nalepkę pocztową 2 kopie /druk obustronny

c/polecenie przelewu 2 kopie ,lub przekaz pocztowy.

kartkę składaja w koszukle to przyśpiesza pakowanie .

2.druk raportu wysyłki .

3.możliwosc dodania wpisu w miejsce pieczątki "umowa z UP nr "opłsts pobrsns "itd  to dla tych co mają umowe z pocztą.

dodatkowym ułatwieniem byłoby zeby w nalepkach pocztowych drukowanych sello dodawał automatycznie kod kreskowy i numery paczek np. algorytm z nazwiska nadawcy/odbiorcy.

jesli nie bedę miał powyższych mozliwosci to czarne chmury nad sello.

 

czyli edytor wydruków aż sie prosi.

4.co to ma byc zeby maszyna za mnie decydowala na której drukarce ma prowadzic wydruki mowa tu o "nalepka pobraniowa" , majac umowe  drukuja na 2-kopii niebieskiej pobraniowej ,lub na czarnej paczkowej w drukarce laserowej ! i nie bede kupował dodatkowych drukarek !

5.

a wiec powinno byc tak : 1 paczka = 1 kartka w 1 operacji - nadruk na paczki .

potem ksiażka nadawcza i raport wysyłki - nazywacie to lista magazynowa

5. w oknie transakcji pod oknem towaru  powinno byc okienko "uwagi od klienta" czyli na 1 wyswietlonym oknie powinno byc to co mam z serwisu oraz to co che konkretnie klient , sprzedaje lustarka i klienci podają do jakiego modelu mam zapakowac adaptery ,a aukcja dotyczy kpl.

 

Dlaczego to pisze :

gdy juz przetworze paczki i przesyłki pobraniowe w komputerze 20 ,czy 40 sztuk , bywa i 50  to dodaje je do listy wysyłki zbiorowej , potem zbiorowo drukuje nalepki paczkowe, polecenie przelewu , książkę nadawcza i raport wysyłki , spinam przelewy z nalepkami i zapomacą raportu wysyłki pakuje towar naklejam waże i wioze na pocztę .

to jest najszybszy sposób masowa produkcja .

Link to postu

1.ksiegowanie płatności - przesyłka pobraniowa ,czasem poczta ,czy kurier podaje tylko nr paczki , wyszukiwanie po nr. paczki , lub po kwocie .

 

2. w zakłądce transakcje nie opłacone -  mieszaja sie nowe , oczekujace na płątnośc oraz przesyłki pobraniowe - te ostatnie nalezy najlepiej utworzyc zakładkę pobranie w trakcie i tam filtr szukaj po nr paczki .

 

3. DRUKOWANIE ! całej nalepki paczki z kodem kreskowym obsługiwanym przez poczte  na A4 wraz z poleceniem przelewu .- druk dwustronny chyba poczta testuje system oblsugi nadawcow masowych KEN - dogadac sie i dołaczyc modół .

Pomyślce tylko - klikam utwórz paczke - a tam wyleciały wszystkie wydruku i nr paczki odrazu naniesiony w baze danych , na koniec wydruk ksiazki nadawczej i jest super.

 

4. lista magazynowa - w okienku uwagi nie drukuje sie to co ja  wpisze w uwagach transakcji  a jest to mi niezbedne do tego by nie mylic sie przy pakowaniu towaru !. np. lusterka sa w do roznych samochodow i  w okienku uwagi wpisuje  do jakiego modelu maja byc i tym podobne,

 

5. drukowanie  nalepek - utworzyc jeden dokument wielostronicowy wydruku jak ma systent  , moge wowczas  wydrukowac tylko zadana czesc - np jak drukarka sie zatnie i zje 3 ostatnie nalepki , to majac dokument - zaznaczam strony /poglad konieczny/ i klikam drukuj - oszczedzam czas i pieniadze .

 

6. na stronie maja byc 2 nalepki pocztowe  - bo jak rozerwie ze skłądanki ta tak sie skłąda ze drukarka widzi to jako A4 , natomiast mniejsze nie moge ułozyc w kasecie podajnika,

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...