Skocz do zawartości

Informacje o kliencie

Polecane posty

Pytanie mamy do Was, czy używacie w codziennej pracy informacji jaką jest kopertka przy kliencie, która mówi o tym czy użytkownik dokonał pełnej aktywacji konta?

 

Ewentualnie, czy o samym kliencie może brakuje Wam innych informacji, które są dostępne na Allegro?

 

Pytanie wynika z optymalizacji pobierania danych, gdyż w chwili obecnej informacja o "kopertce" pobierana jest poprzez wywołanie dodatkowej funkcji webApi (i tylko po to). Sama funkcja zwraca sporo, a w zasadzie wszystkie informacje o kliencie, które są już dostępne wcześniej (zwracane przez inne wywołania, które i tak są konieczne) a w większości są ignorowane.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Odświeżam temat, bo przypomniało mi o nim wystawianie negatywa klientowi, który nie odebrał pobrania.  Czy jest możliwość wyraźnej prezentacji, ile klient ma negatywów?  Lub procent negatywów (czy pozytywów, jak to jest na Allegro) - tak, żeby jednym rzutem oka ocenić, czy klient jest wiarygodny i czy wysyłać za pobraniem.  Na ten moment klient może mieć 0 punktów, bo właśnie założył konto, ale może też mieć (teoretycznie) 10 punktów w tym 100 negatywów (i 110 pozytywów oczywiście) - i na pierwszy rzut oka ten drugi wygląda bardziej wiarygodnie...

Link to postu
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...