Bartosz Rosa 1 781 Napisano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie Pytanie mamy do Was, czy używacie w codziennej pracy informacji jaką jest kopertka przy kliencie, która mówi o tym czy użytkownik dokonał pełnej aktywacji konta? Ewentualnie, czy o samym kliencie może brakuje Wam innych informacji, które są dostępne na Allegro? Pytanie wynika z optymalizacji pobierania danych, gdyż w chwili obecnej informacja o "kopertce" pobierana jest poprzez wywołanie dodatkowej funkcji webApi (i tylko po to). Sama funkcja zwraca sporo, a w zasadzie wszystkie informacje o kliencie, które są już dostępne wcześniej (zwracane przez inne wywołania, które i tak są konieczne) a w większości są ignorowane. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie Ja nie zwracam uwagi na to, czy ktoś ma kopertkę. Ale wiem, że są sprzedawcy, którzy biorą to pod uwagę. Co do danych klienta, to raczej mi ich nie brakuje. Cytuj Link to postu
krzyzanowski 10 Napisano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie nie zwracam uwagi na te informacje czy to koperta czy listek i tak wysyłam za pobraniem Cytuj Link to postu
stanko91 0 Napisano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie nie ma znaczenia i tak już kupił(a) Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie nie ma znaczenia i tak już kupił(a) Strzał w dziesiątkę! Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie nie ma znaczenia i tak już kupił(a) Strzał w dziesiątkę! Dla niektórych ma to znaczenie (wysyłanie za pobraniem), a okres przedświąteczny i poświąteczny to istny wysyp nowicjuszy na allegro, którzy kupują i nie płacą (brak kontaktu). (wystarczy poczytać forum sprzedawców na allegro) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie To może zrobimy tak, że dociąganie dodatkowych danych będzie opcjonalne, domyślnie wyłączone. klient dla którego nie pobrano informacji o kopertce, listku, koniczynce itp, będzie miał stosowną inną ikonkę informującą, ze dane nie są pobrane. Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2012 w Informacje o kliencie przyznam, że w przypadku "pobrań" również istotne znaczenie ma kopertka, a szczególnie w przypadku konta "JUNIOR". zazwyczaj takie wysyłki są potwierdzane telefonicznie. Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 w Informacje o kliencie Odświeżam temat, bo przypomniało mi o nim wystawianie negatywa klientowi, który nie odebrał pobrania. Czy jest możliwość wyraźnej prezentacji, ile klient ma negatywów? Lub procent negatywów (czy pozytywów, jak to jest na Allegro) - tak, żeby jednym rzutem oka ocenić, czy klient jest wiarygodny i czy wysyłać za pobraniem. Na ten moment klient może mieć 0 punktów, bo właśnie założył konto, ale może też mieć (teoretycznie) 10 punktów w tym 100 negatywów (i 110 pozytywów oczywiście) - i na pierwszy rzut oka ten drugi wygląda bardziej wiarygodnie... Cytuj Link to postu
BITechnology 3 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 w Informacje o kliencie Nie mam zdania w tym temacie. Ale skorzystam z okazji i powiem, że jak numer telefonu dla transakcji nie pochodzi już z kartoteki klienta - TO TO JEST WIELKI PLUS i Sukces ;-) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 w Informacje o kliencie Można przez webApi pobrać informacje o komentarzach, ale realizowane jest to tą samą funkcją, którą chcieliśmy usunąć. Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 w Informacje o kliencie Można zrobić pobieranie opcjonalne, o którym pisałeś wcześniej - kwestia, jakie są szanse (i ew. na kiedy) na wprowadzenie funkcjonalności, o której piszę. Cytuj Link to postu
ebosman 0 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 w Informacje o kliencie Ja popieram opcjonalne pobieranie tych informacji o kopercie itp Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 w Informacje o kliencie Mi osobiście kopertki nie są potrzebne, ale popieram pomysł Tadzimira, że ilość komentarzy negatywnych, czy też ich procent, były fajny. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.