tadzimir.pl 155 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu 1. Po nadaniu przesyłki (fizycznym) przy kolejnej synchronizacji z Inpostem status w Sello zmienia się na "Nieznany status". Jak dotąd nadałem wprawdzie dopiero 2 takie przesyłki, ale w obu przypadkach wystąpił ten problem. Czy jest to błąd Sello/komunikacji z Inpostem, czy robię coś nie tak? 2. Dziś przy próbie eksportu przesyłki do Inpostu otrzymałem błąd: Tworzenie paczki ??: [20] Adres email odbiorcy podany przy tworzeniu paczki jest niepoprawny!: null Błąd był permanentny, nie pomagało skasowanie i ponowne utworzenie paczki. Pomogło wejście do edycji danych adresowych (czyli wyboru paczkomatu) i zapisanie bez zmian. Ten problem pojawił się wprawdzie tylko przy dzisiejszej przesyłce (z tą poprzednią wszystko było OK), jednak od razu widać prostą różnicę - w przypadku poprzedniej przesyłki paczkomat wpisany był ręcznie przez pracownika, tym razem dane kopiowane były z formularza. Będę się przyglądał dalej, jak to działa, a czy ktoś jeszcze zauważył podobny błąd? Cytuj Link to postu
pramiz 1 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu U mnie się to bardzo często dzieje. Rozwiązaniem jest opcja: adres do wysyłki - zmień - sprawdź dane - zatwierdzenie paczki - powtórna synchronizacja z InPostem. Wygląda na jakiś błąd w Matrixie, który pewnie będzie rozwiązany w kolejnej wersji Sello. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 023 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu U mnie się to bardzo często dzieje. Rozwiązaniem jest opcja: adres do wysyłki - zmień - sprawdź dane - zatwierdzenie paczki - powtórna synchronizacja z InPostem. Wygląda na jakiś błąd w Matrixie, który pewnie będzie rozwiązany w kolejnej wersji Sello. Potwierdzam. W paczkomatach zawsze powtórnie weryfikuję dane do paczkomatu - inaczej generują się błędy (mimo, że dane się nie zmieniają, jedynie się jakby weryfikują). Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu sprawdzimy Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu Na razie trafienia są w 100% - we wszystkich przesyłkach, gdzie dane były skopiowane z formularza trzeba było wejść w edycję adresu i zatwierdzić. 1. Po nadaniu przesyłki (fizycznym) przy kolejnej synchronizacji z Inpostem status w Sello zmienia się na "Nieznany status". Jak dotąd nadałem wprawdzie dopiero 2 takie przesyłki, ale w obu przypadkach wystąpił ten problem. Czy jest to błąd Sello/komunikacji z Inpostem, czy robię coś nie tak? Nie widzę wypowiedzi w tym temacie, u mnie kolejne przesyłki też mają poprawne statusy, tylko pierwsza nadana Inpostem nie. W przypadku kolejnych jednak chyba zawsze bezpośrednio po nadaniu przesyłki pojawiał się nieznany status, a dopiero przy synchronizacji kilka godzin (czy może godzinę - dwie) później prawidłowy. Pierwsza przesyłka b. długo nie miała aktualizowanego statusu, prawdopodobnie została wcześniej odebrana - być może stąd wynika błąd w jej przypadku. W związku z tym mam jednak pytanie: czy można dodać automatyczną synchronizację z Inpostem w kolejnej wersji Sello? Nie jest to rzecz krytyczna i na pewno nie będzie często uruchamiana, ale chętnie włączyłbym pobieranie statusów np. raz dziennie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 10 Września 2012 Udostępnij Napisano 10 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu Wg nowych przyjętych przez nas wytycznych nie dorzucamy niczego do kolejnej wersji - bo to zawsze powoduje przedłużanie wersji i nie da się nad tym zapanować. Ale rozważymy to w wersji następnej. Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu Tymczasem zauważyłem jeszcze jeden błąd związany z paczkomatami, o wiele poważniejszy, gdyż łatwy do przeoczenia. Formularze pobrane do Sello NIE ZAWIERAJĄ nru telefonu, który podał w formularzu klient. A w każdym razie nie widać go na karcie formularza i nie jest kopiowany do adresu wysyłkowego. W przypadku paczkomatów nr telefonu jest sprawą krytyczną, bardzo więc proszę w takich też kategoriach potraktować ten błąd. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 w 2 kwestie dot. Inpostu Problem jest taki, że klient podaje ten numer w kontekście adresu wysyłkowego, my zaś trzymamy adres wysyłkowy osobno od adresu punktu odbioru/paczkomatu (co jest akurat zgodne ze strukturą danych zwracanych z Allegro), a w adresie paczkomatu tego numeru faktycznie nie ma. Zrobimy tak, że w formularzu w transakcji będzie widoczny numer telefonu wzięty z adresu wysyłkowego formularza. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.