Krzysztof Lasko 70 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment Podczas rozliczania rozrachunku z poziomu operacji bankowej pojawia się taki komunikat. Jaka jest tego przyczyna? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 27 Października 2022 Udostępnij Napisano 27 Października 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment Odpowiedź jest w komunikacie programu - proszę się przyjrzeć rozliczanej należności, zapewne nie posiada VAT'u, gdyż nie spełnia kryteriów mechanizmu podzielonej płatności (kwota 15 tys. zł). Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 31 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment Jest to typowa wpłata split paymet. Zawiera wszelkie niezbędne dane. Link to postu
Andrzej Kubik 1 098 Napisano 31 Października 2022 Udostępnij Napisano 31 Października 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment Danie wyraźnie napisał W dniu 27.10.2022 o 16:34, Daniel Kozłowski napisał: proszę się przyjrzeć rozliczanej należności A Pan na to: Godzinę temu, Krzysztof Lasko napisał: Jest to typowa wpłata Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 31 Października 2022 Udostępnij Napisano 31 Października 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment Proszę jeszcze raz, uważnie przeczytać co napisałem: W dniu 27.10.2022 o 16:34, Daniel Kozłowski napisał: Odpowiedź jest w komunikacie programu - proszę się przyjrzeć rozliczanej należności, zapewne nie posiada VAT'u przygląda się Pan zupełnie innemu dokumentowi - spłacie należności / wpłacie bankowej. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 31 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment (edytowane) Na należności faktycznie nie ma kwoty VAT. W którym momencie na należności pojawia się VAT? Edytowane 31 Października 2022 przez Krzysztof Lasko Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 31 Października 2022 Udostępnij Napisano 31 Października 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment Nie jest to żaden problem, ponieważ klient ma prawo zapłacić przez split payment nawet jeśli nie mamy wymogu wystawiania faktury MPP. Ot, jego wola i jego prawo. Komunikat można zatem w tej sytuacji zignorować. :-) Ważniejszy jest analogiczny komunikat w odwrotnej sytuacji (gdy wpłynęła wpłata zwykła pomimo wymogu MPP, albo gdy wyszła wypłata zwykła pomimo zobowiązania z MPP), bo oznacza, że ktoś dał ciała. :-( Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 1 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment W dniu 31.10.2022 o 10:25, Krzysztof Lasko napisał: W którym momencie na należności pojawia się VAT? W momencie jej ręcznego wpisania Ewentualnie w sytuacji, gdy rozrachunek tworzony jest w Subiekcie podczas wystawiania dokumentu. W dniu 31.10.2022 o 11:31, Przemysław Kwiatkowski napisał: Ważniejszy jest analogiczny komunikat w odwrotnej sytuacji (gdy wpłynęła wpłata zwykła pomimo wymogu MPP To też nie jest żaden problem z punktu widzenia odbiorcy tego przelewu. W dniu 31.10.2022 o 11:31, Przemysław Kwiatkowski napisał: albo gdy wyszła wypłata zwykła pomimo zobowiązania z MPP Tutaj już jest gorzej. Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 1 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment 2 minuty temu, Jacek Izydorczyk napisał: To też nie jest żaden problem z punktu widzenia odbiorcy tego przelewu. Oczywiście, ale możemy jednak chcieć o tym błędzie powiadomić płatnika, choćby z dobrego serca. :-) Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 3 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2022 w Rozliczanie rozrachunków - split payment W dniu 1.11.2022 o 21:48, Jacek Izydorczyk napisał: W momencie jej ręcznego wpisania Zapisy w Rewizorze pochodzą z Mikrosubiekta. Link to postu
Polecane posty