Sedunio 0 Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Witam. Mam pytanie natury technicznej. Stworzyłem próbną aukcje jednego z przedmiotów, żeby zobaczyć czy wszystko zostało skonfigurowane poprawnie. Kupiłem swój przedmiot, zapłaciłem. Wpłata doszła. Głównym programem sprzedaży w sklepie jest Subiekt, Sello zostało z nim zsynchronizowane (pobrało mi wszystkie produkty itp.) Tu pojawia się problem, ponieważ zamówienie, które stworzyłem nie wyświetla się w Subiekcie. Jest jakiś sposób, aby te zamówienia, które zostały kupione na allegro wyświetlały się w Subiekcie? Coś na podstawie wysyłania danych do Subiekta. Sello ma służyć tylko do wystawiania i odbierania aukcji. Drukowanie paragonów itp ma odbywać się w Subiekcie. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Oczywiście, Sello tworzy zamówienia od klienta w Subiekcie. Idź do Administracja -> Zewnętrzny system sprzedaży i na zakładce "Dokumenty" wybierz Dokument wstępny-> Domyślny typ dokumentu: ZK zamówienie od klienta (z rezerwacją). I jeszcze ptaszek przy "Twórz automatycznie przy synchronizacji". Cytuj Link to postu
Sedunio 0 Napisano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Dzięki ! Utworzyłem na próbę transakcję, ręcznie w Sello, pojawiła się w Subiekcie. Mam rozumieć, że teraz automatycznie kiedy przedmiot zostanie sprzedany to transakcja pojawi się w subiekcie ? ( oczywiście kiedy sello będzie włączone i nastąpi synchronizacja) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Tak, jednak dobrze by było "wyprostować" pojęcia, aby uniknąć nieporozumień: w Sello jest transakcja, Sello generuje w Subiekcie dokument zamówienia ZK i powiązuje go z transakcją. Prócz ZK Sello może również wygenerować w Subiekcie paragon lub fakturę - to jednak z poziomu Sello nie wykonuje się automatycznie i trzeba wybrać opcję utworzenia takiego dokumentu dla transakcji, bądź zbiorczo dla wielu transakcji. Cytuj Link to postu
Sedunio 0 Napisano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Dzięki wielkie. Chodzi mi tylko o to, żeby ZK pojawiło się w Subiekcie, reszta będzie robiona 'po staremu' - bo dopiero wdrążamy Sello. Dotychczas aukcje wystawiałem przez Shoppera Cytuj Link to postu
Paweł Antoszczak 7 Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Witam! Podłączam się do dyskusji dot. generowania zamówień w Subiekcie na podstawie transakcji w Sello. Mam spięte Sello i Subiekta wg. opisu z tej dyskusji. Towary w Sello synchronizują się z tymi, co są oznaczone do wystawienia na aukcji po stronie Subiekta. Podczas próby wygenerowania dokumentu wstępnego po stronie Sello na transakcji pobranej z Allegro, pojawia mi się komunikat w chmurce: "Transakcje" (pogrubione), a poniżej: "nieznany błąd". Jeżeli w Sello "ręcznie" utworzę transakcję, a następnie wygeneruję dokument wstępny po stronie Sello dla tej transakcji, wtedy powyższy błąd nie występuje, a po stronie Subiekta zostanie utworzone zamówienie od klienta. Podsumowując: Dla transakcji pobranych z Allegro występuje błąd podczas generowania dokumentu wstępnego i nie tworzy się zamówienie po stronie Subiekta. Dane techniczne: - Sello 1.18.3.2105 - Subiekt 1.3708.60.3318 - Platforma: Windows Server 2012 Foundation - Testowałem na aplikacjach uruchomionych bezpośrednio na serwerze. Proszę o podpowiedź, co powinienem sprawdzić/poprawić, aby generowały się zamówienia w Subiekcie na podstawie transakcji z Allegro. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Czy to Twoja pierwsza wersja Sello ? Czy też ten błąd występował też na poprzednich wersjach ? Bo w 1.18.3 jest problem, zgodnie z https://forum.sello.pl/index.php?topic=8290.0 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Sprawdź czy w transakcji na zakładce "Cechy" na dole masz wybranego opiekuna, jeśli nie to ustaw go i wtedy spróbuj. Cytuj Link to postu
Paweł Antoszczak 7 Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Błąd występował również na przedostatniej wersji i prawdopodobnie wcześniejszych też (info o błędzie dotarło do mnie niedawno, pracownik obsługujący Sello ręcznie wprowadzał zamówienia do Subiekta). Nie miałem ustawionego w transakcjach Opiekuna transakcji. Ustawiłem więc opiekuna dla przykładowo testowanej transakcji. W parametrach systemu sprzedaży, na zakładce Dokumenty, mam ustawienie: Dokument wystawia użytkownik zalogowany - błąd dalej występuje. Dla ustawienia: Dokument wystawia opiekun transakcji - również występuje błąd. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Błąd opisany 4 posty wyżej wskazuje na problem opiekuna, który powstał w 1.18.3. Czy wcześniej błąd objawiał się dokładnie tak samo? Dla transakcji z Allegro dokumenty się nie tworzyły, dla transakcji ręcznie dodanych tworzyły się poprawnie? Cytuj Link to postu
Paweł Antoszczak 7 Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Błąd objawiał się tak samo w wersji Sello 1.18.2 i po zainstalowaniu wersji 1.18.3. Nie mam wiedzy co działo się wcześniej i nie jestem w stanie tego ustalić. Dokumenty ZK w Subiekcie z transakcji ręcznych tworzą się poprawnie (przed odpowiedzią, jeszcze raz to sprawdziłem). Nie wiem czy ta informacja w czymś pomoże, w wybranej transakcji w ustawieniach mam: Cechy > Dokumenty > Typ dokumentu wstępnego ZK zamówienie od klienta (bez rezerwacji). Dla opcji z rezerwacją również ten sam błąd występuje. Jeśli dobrze rozumiem, błąd opiekuna transakcji jaki powstał w 1.18.3 można obejść ręcznie ustawiając go odpowiednio w transakcji. U mnie mimo ręcznego ustawienie błąd dalej występuje i tak samo się objawiał w wersji 1.18.2. Może to jakiś problem z uprawnieniami po stronie Subiekta? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Września 2015 Udostępnij Napisano 11 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie To chyba będzie właściwy trop. Trzeba by sprawdzić czy problem występuje gdy wystawiającym jest użytkownik ze wszystkimi uprawnieniami (np Szef). Ewentualnie, sprawdzić czy transakcje ręcznie dodawane mają tego samego opiekuna co transakcje z Allegro. Cytuj Link to postu
Paweł Antoszczak 7 Napisano 14 Września 2015 Udostępnij Napisano 14 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Ustawiłem w "Parametrach połączenia z programem Subiekt" następujących użytkowników: Szef > Szef (wszyscy) > Szef Dla testowej transakcji ustawiłem Opiekuna transakcji: Szef W Sello loguję się na konto Szef i z tego próbuję wygenerować dokument wstępny - mimo to wciąż występuje ten sam błąd. Czy może przychodzi Wam coś jeszcze do głowy, co ewentualnie mógłbym sprawdzić lub zmienić? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 14 Września 2015 Udostępnij Napisano 14 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie A czy test połączenia uruchamiany z parametrów połączenia z systemem sprzedaży przechodzi pomyślnie? Cytuj Link to postu
Paweł Antoszczak 7 Napisano 14 Września 2015 Udostępnij Napisano 14 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Test przebiega pomyślnie, komunikat: Parametry połączenia prawidłowe. Dodam, że synchronizacja towarów pomiędzy Subiektem, a Sello przebiega poprawnie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Czy istnieje możliwość sprawdzenia działania obu baz na komputerze z systemem innym niż Windows Server? Cytuj Link to postu
Paweł Antoszczak 7 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Problem rozwiązałem następująco: Administracja > Parametry > Zewnętrzny system sprzedaży > Parametry połączenia z programem Subiekt GT > Dokumenty: W opcji "towar/usługa" usunąłem wybraną z Subiekta usługę, po usunięciu podstawiła mi się wartość domyślna: Koszty przesyłki (usługa jednorazowa). Podsumowanie: W naszym przypadku okazało się, że w tzw "międzyczasie" zmienił się w Subiekcie status powyższej usługi na nieaktywny. Domyślam się, że błąd wynikał z tego, że Sello odwoływało się do nieaktywnej usługi w Subiekcie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Hm, faktycznie trudny do wykrycia przypadek. Dodamy jego obsługę na przyszłość. Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 24 Marca 2017 Udostępnij Napisano 24 Marca 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Podłączę się do tego wątku, W temacie przesyłania transakcji do subiekta, co zrobić, aby zakup jednego użytkownika allegro kilku przedmiotów - trafił do jednego zamówienia w subiekcie i nie tworzyły się oddzielne zamówienia do każdego zakupiono produktu? Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 24 Marca 2017 Udostępnij Napisano 24 Marca 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Zgrupuj produkty w sello. Zaznaczasz interesujące Ciebie transakcje i PPM i masz grupowanie wg. formularzy lub np. klientów. Wówczas w Subiekcie będziesz miał 1 transakcję. Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Przy tworzeniu dokumentu wstępnego w subiekcie, czyli zamówienia, nie jest wypełniane pole "numer oryginału" czy można to wypełnić nickiem allegro kupującego, lub jego nazwiskiem lub numerem płatności ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie W samym programie nie ma takiej możliwości. Można wyświetlić kolumnę w której widać nazwę transakcji (oraz datę utworzenia), której dotyczy dokument. Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 19 Października 2017 Udostępnij Napisano 19 Października 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie OK, rozumiem - a czy możliwe jest, aby pole numer oryginału w zamówieniu subiekt - było wypełniane przez Sello jakąkolwiek inną informacją ? oraz czy Sello ma możliwość poprawienia kategorii tego zamówienia na "Allegro" ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 20 Października 2017 Udostępnij Napisano 20 Października 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Nie, ale dodamy taką możliwość w nowym konektorze do Subiekta, nad którym trwają prace. Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 20 Października 2017 Udostępnij Napisano 20 Października 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie to jeszcze do nowego konektora: - Imię kupującego -> do pola IMIĘ - Nazwisko kupującego -> do pola NAZWISKO (obecnie jest imię i nazwisko przenoszone jest do pola NAZWISKO w Subiekcie) oraz jeśli w formularzu allegro kupujący wypełnił pole Wiadomość dla sprzedającego, - to ta wiadomość nie jest przenoszona do subiekta. (chyba, że jest jakiś inny sposób na przeniesienie wiadomości od kupującego - do zamówienia do Subiekta ?) Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.