Skocz do zawartości

Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie

Polecane posty

Witam.

Mam pytanie natury technicznej. Stworzyłem próbną aukcje jednego z przedmiotów, żeby zobaczyć czy wszystko zostało skonfigurowane poprawnie. Kupiłem swój przedmiot, zapłaciłem. Wpłata doszła. Głównym programem sprzedaży w sklepie jest Subiekt, Sello zostało z nim zsynchronizowane (pobrało mi wszystkie produkty itp.)

 

Tu pojawia się problem, ponieważ zamówienie, które stworzyłem nie wyświetla się w Subiekcie. Jest jakiś sposób, aby te zamówienia, które zostały kupione na allegro wyświetlały się w Subiekcie? Coś na podstawie wysyłania danych do Subiekta. Sello ma służyć tylko do wystawiania i odbierania aukcji. Drukowanie paragonów itp ma odbywać się w Subiekcie.

 

Czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam

 

 

Link to postu

Tak, jednak dobrze by było "wyprostować" pojęcia, aby uniknąć nieporozumień: w Sello jest transakcja, Sello generuje w Subiekcie dokument zamówienia ZK i powiązuje go z transakcją.

Prócz ZK Sello może również wygenerować w Subiekcie paragon lub fakturę - to jednak z poziomu Sello nie wykonuje się automatycznie i trzeba wybrać opcję utworzenia takiego dokumentu dla transakcji, bądź zbiorczo dla wielu transakcji.

Link to postu
  • 7 miesięcy temu...

Witam!

Podłączam się do dyskusji dot. generowania zamówień w Subiekcie na podstawie transakcji w Sello.

 

Mam spięte Sello i Subiekta wg. opisu z tej dyskusji. Towary w Sello synchronizują się z tymi, co są oznaczone do wystawienia na aukcji po stronie Subiekta. Podczas próby wygenerowania dokumentu wstępnego po stronie Sello na transakcji pobranej z Allegro, pojawia mi się komunikat w chmurce: "Transakcje" (pogrubione), a poniżej: "nieznany błąd".

 

Jeżeli w Sello "ręcznie" utworzę transakcję, a następnie wygeneruję dokument wstępny po stronie Sello dla tej transakcji, wtedy powyższy błąd nie występuje, a po stronie Subiekta zostanie utworzone zamówienie od klienta.

 

Podsumowując:

Dla transakcji pobranych z Allegro występuje błąd podczas generowania dokumentu wstępnego i nie tworzy się zamówienie po stronie Subiekta.

 

Dane techniczne:

- Sello 1.18.3.2105

- Subiekt 1.3708.60.3318

- Platforma: Windows Server 2012 Foundation

- Testowałem na aplikacjach uruchomionych bezpośrednio na serwerze.

 

Proszę o podpowiedź, co powinienem sprawdzić/poprawić, aby generowały się zamówienia w Subiekcie na podstawie transakcji z Allegro.

Link to postu

Błąd występował również na przedostatniej wersji i prawdopodobnie wcześniejszych też (info o błędzie dotarło do mnie niedawno, pracownik obsługujący Sello ręcznie wprowadzał zamówienia do Subiekta).

 

Nie miałem ustawionego w transakcjach Opiekuna transakcji. Ustawiłem więc opiekuna dla przykładowo testowanej transakcji.

 

W parametrach systemu sprzedaży, na zakładce Dokumenty, mam ustawienie: Dokument wystawia użytkownik zalogowany - błąd dalej występuje.

 

Dla ustawienia: Dokument wystawia opiekun transakcji - również występuje błąd.

 

 

Link to postu

Błąd objawiał się tak samo w wersji Sello 1.18.2 i po zainstalowaniu wersji 1.18.3. Nie mam wiedzy co działo się wcześniej i nie jestem w stanie tego ustalić.

Dokumenty ZK w Subiekcie z transakcji ręcznych tworzą się poprawnie (przed odpowiedzią, jeszcze raz to sprawdziłem).

 

Nie wiem czy ta informacja w czymś pomoże, w wybranej transakcji w ustawieniach mam: Cechy > Dokumenty > Typ dokumentu wstępnego ZK zamówienie od klienta (bez rezerwacji). Dla opcji z rezerwacją również ten sam błąd występuje.

 

Jeśli dobrze rozumiem, błąd opiekuna transakcji jaki powstał w 1.18.3 można obejść ręcznie ustawiając go odpowiednio w transakcji. U mnie mimo ręcznego ustawienie błąd dalej występuje i tak samo się objawiał w wersji 1.18.2. Może to jakiś problem z uprawnieniami po stronie Subiekta?

Link to postu

Ustawiłem w "Parametrach połączenia z programem Subiekt" następujących użytkowników:

Szef > Szef

(wszyscy) > Szef

 

Dla testowej transakcji ustawiłem Opiekuna transakcji: Szef

 

W Sello loguję się na konto Szef i z tego próbuję wygenerować dokument wstępny - mimo to wciąż występuje ten sam błąd.

 

Czy może przychodzi Wam coś jeszcze do głowy, co ewentualnie mógłbym sprawdzić lub zmienić?

 

Link to postu

Problem rozwiązałem następująco:

 

Administracja > Parametry > Zewnętrzny system sprzedaży > Parametry połączenia z programem Subiekt GT > Dokumenty:

W opcji "towar/usługa" usunąłem wybraną z Subiekta usługę, po usunięciu podstawiła mi się wartość domyślna: Koszty przesyłki (usługa jednorazowa).

 

Podsumowanie:

W naszym przypadku okazało się, że w tzw "międzyczasie" zmienił się w Subiekcie status powyższej usługi na nieaktywny. Domyślam się, że błąd wynikał z tego, że Sello odwoływało się do nieaktywnej usługi w Subiekcie.

Link to postu
  • 1 rok później...
  • 6 miesięcy temu...

to jeszcze do nowego konektora:

- Imię kupującego -> do pola IMIĘ

- Nazwisko kupującego -> do pola NAZWISKO

(obecnie jest imię i nazwisko przenoszone jest do pola NAZWISKO w Subiekcie)

oraz

jeśli w formularzu allegro kupujący wypełnił pole Wiadomość dla sprzedającego,

- to ta wiadomość nie jest przenoszona do subiekta.

(chyba, że jest jakiś inny sposób na przeniesienie wiadomości od kupującego - do zamówienia do Subiekta ?)

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...