Skocz do zawartości

Polecane posty

Jeżeli chodzi o newslettery to mogę już odpisać, że nie ma takiej możliwości - własny email służy jedynie do wysyłania powiadomień o zamówieniach.

Poza tym klienci nie zakładają kont w Twoim sklepie "Vendero" lecz konto w serwisie pasaz24.pl

Czyli to Insert będzie je gromadził i całą pewnością będzie z nich korzystał. Może pójdą drogą allegro i otworzą własny "Oficialny sklep Insert" na pasaz24.pl ;D

Link to postu

Jeżeli chodzi o newslettery to mogę już odpisać, że nie ma takiej możliwości - własny email służy jedynie do wysyłania powiadomień o zamówieniach.

Poza tym klienci nie zakładają kont w Twoim sklepie "Vendero" lecz konto w serwisie pasaz24.pl

Czyli to Insert będzie je gromadził i całą pewnością będzie z nich korzystał. Może pójdą drogą allegro i otworzą własny "Oficialny sklep Insert" na pasaz24.pl ;D

 

to po jaką cholerę jes mozliwosc zapisania sie do newstlera, sugeruje to ze to moje wiadomosci dla klientów zapisanych

Link to postu

to po jaką cholerę jes mozliwosc zapisania sie do newstlera, sugeruje to ze to moje wiadomosci dla klientów zapisanych

 

Jeżeli tak piszesz to widocznie tak jest, ale możliwości pisania newsletterów raczej bym się nie spodziewał, zazwyczaj w sklepach internetowych są do tego oddzielne płatne moduły.

 

Opierałem się na tym, co podczas rejestracji wyświetla strona pasaz24.pl a tam jest:

 

- Akceptuję regulamin oraz zezwalam na przetwarzanie moich danych osobowych.

- Otrzymuj nasze informacje na temat najlepszych ofert Pasaz24.pl

 

Link to postu

ODPOWIEDZ VENDERO PO  TYGODNIU

Witam,

jeżeli chodzi o integrację z Ceneo oraz Opineo to jest to funkcjonalność, która dopiero wejdzie do programu Vendero. Jeżeli chodzi o newsletter to użytkownik ma tylko możliwość wysłania bazy subskrybentów do programu zewnętrznego, który wykona wszystkie czynności związane z rozesłaniem newslettera.

 

W sprawie komunikatu błędu, który Pan przesłał na podstawie logu nasi programiści zaczęli sugerować iż może to być problem z błędnym loginem do konta e-mail lub portami połączeń. Czy mógłby Pan jeszcze raz sprawdzić tego typu ustawienia?

 

SUGERUJĄ WIĘC ŻE NIE ZMAM HASŁA DO SWOJEGO KONTA - ODPOWIEDZ GODNA NOBLA

 

Link to postu

Na Insert Roadshow kilkukrotnie prosiłem Mateusza - menedżera Vendero, żeby otworzyli swoje forum dla Vendero bo jest to najlepsza forma pomocy użytkownikom zarówno dla samych użytkowników jak i Teamu Vendero, i że bardzo im się to przyda bo bezpośredni dostęp do własnych klientów jest bezcenny :) Jak można robić sklep internetowy bez internetowego forum tego sklepu ::) Już nawet Microsoft ma własne forum, które bardzo mocno wiąże od jakiegoś czasu ze swoimi usługami i kontami użytkowników  ;)

 

Ale już wtedy widziałem, że robią Vendero na tej samej zasadzie co Subiekta - po omacku nie wiedząc co klienci chcą i bazując na sugestiach mailowych ;) Ludzie podchodzili do gościa i pytali czy jest ta i ta funkcjonalność (podstawowe w każdym jednym sklepie internetowym), a na większość pytań oczywiście odpowiadał, że nie ;) Chwalił się, że zaplecze Vendero to skala nieporównywalna do Sello - pewnie zespół Vendero zajmuje całe piętro w porównaniu do jednego pokoiku Sello ;) I muszę przyznać, że robił przyjemne wrażenie (młody, ambitny, z wielkimi planami) ale ewidentnie potrzebuje mieć codzienny dostęp do wszystkich własnych klientów, żeby znać skalę problemów. Inaczej się pisze sugestie na forum, a inaczej na maila czy przez telefon. No i kto dzisiaj nie docenia darmowej pomocy użytkowników samym użytkownikom.

 

PS

Może założyć dodatkowy dział na forum Sello dla Vendero i klienci Vendero mogliby sobie tam gadać, a i może Team Vendero mógłby sobie w tym dziale odpowiadać i przy okazji nauczyć się od Bartka jak rozmawiać z własnymi klientami ;)

Tylko najpierw naprawcie forum bo dokładanie kolejnego działu w obecnej formie zmuli je już kompletnie ;)

 

lbo szukanie pomocy np. na forum subiekta http://www.forumsubiekta.pl/vendero/

Tyle, że tam na pytanie

oraz gdzie pisze się newstlery

otrzymasz odpowiedzi:

-A co tam chcesz wysyłać ?

-Masz bazę zarejestrowaną w giodo ?

-A jak zbierasz pozwolenia ?

-Tak lubisz zaśmiecać ludziom skrzynkę 10 mailami dziennie ?

;D ;D ;D

:D :D :D

Co do forum Subiekta to zgadzam się w 100%. Zamiast odpowiedzi na pytanie to:

-ocenianie pytającego czy ma w ogóle prawo tam pytać,

-debilne dopytywanie o sprawy niezwiązane z pytaniem,

-ganianie i straszenie pytających oraz pokazywanie im wyższości przez stałych bywalców tamtego forum - zadaj tam pytanie, a poczujesz się jak myszka ;)

-ciągłe udzielanie pół odpowiedzi w stylu - to by się dało zrobić ale trzeba by nad tym chwilkę posiedzieć... Rozumiem, że freelancerzy chcą tam zarobić ale niech piszą wprost - zrobię Ci to za X zł bo z tego żyję i muszę zarabiać lub da się to zrobić ale mi się nie chce ;)

Link to postu

dla zainteresowanych:

vendero ma

integracje z subiektem, paczkomatami i firmą kurierską k-ex

jest też integracja z gogle analitycs

 

ale nie ma integracji z żadną porównywarką cen ani z portalami opiniującymi więc nie można promować sklepu.

 

co ciekawe w vendero nie można dodać cech wyboru dla kupujących np kolor, rozmiar itp. - chyba że ja tego nie mogę znaleźć

jest zakładka cechy produktu ale tylko po to zeby podac klientowi statycznie bo nie można tego wybrać

 

nie ma też opcji rabatów przy większych zakupach. np. kupujesz 5 rzeczy płacisz o 5 % taniej - taką fajną opcje ma np. istore

Link to postu
i przy okazji nauczyć się od Bartka jak rozmawiać z własnymi klientam

Mnie to kosztowało grubo ponad 30 tys. postów na różnych forach i nadal nie uważam abym był godnym naśladowania nauczycielem :D. Chociaż, gdybym miał odpowiadać w stylu amerykańskim, który ostatnio stał się modny na każdym helpdesku facebookowym w Polsce i musiałoby to brzmieć mniej więcej tak:

PanieBanBanie, dziękujemy za informację :). Jest nam niezmiernie przykro :(, że natrafiłeś na problem z usługą. Prosimy o podanie identyfikatora to przyjrzymy się sprawie! :) :) :) :)

 

Może i marketingowo wygląda to ładnie, ale w mojej ocenie lepiej powiedzieć jak jest, czasami nawet gorzką prawdę lub w miarę merytorycznie i technicznie postarać się pomóc niż mydlić oczy emotkami ;).

Ja przynajmniej takiej właśnie pomocy oczekuję jak zgłaszam problem z jakimś softem do producenta.

;) ;)

 

Co do forum Subiekta to zgadzam się w 100%. Zamiast odpowiedzi na pytanie to:

To chyba problem każdego nieoficjalnego forum. Spróbuj zadać pytanie jaki obiektyw kupić na forum dla filmowców, to też powiedzą, że Cię nie stać, że poniżej 3k nie kupisz nic wartego uwagi, a do czego Ci to?, do tego się nie nadaje, a poza tym masz i tak zbyt słabą lustrzankę, a najlepiej to kup kamerę za 90 tys., jeśli myślisz o tym poważnie ;)

 

A co do vendero, to Mateusz czyta ten wątek, więc zapewne Wasze uwagi uwzględni ;). Tworzenie jednak subforum venderowego na forum Sello chyba nie jest najciekawszym rozwiązaniem, ale przedyskutować można.

Link to postu

A co do vendero, to Mateusz czyta ten wątek, więc zapewne Wasze uwagi uwzględni ;). Tworzenie jednak subforum venderowego na forum Sello chyba nie jest najciekawszym rozwiązaniem, ale przedyskutować można.

Też mam vendero, ale w stanie surowym. Jest bo kupiłem - nie wiem, czy przedłużę... Na razie nie przyniosło to spodziewanych korzyści. Wątek wg mnie miałby sens gdyby kolega Mateusz Vendero :) go odwiedzał i dbał o niego (i o nas).

 

Uważam, że konstruktywnego kontaktu nigdy za mało. A taktyka Bartka się sprawdza, bo lepiej wiedzieć, że nie ma szans na jakąś funkcjonalność w najbliższym czasie niż łudzić się i czekać na nią... Oczywiście dobrze też widzieć efekty pracy nad Sello.

Link to postu

Tworzenie jednak subforum venderowego na forum Sello chyba nie jest najciekawszym rozwiązaniem, ale przedyskutować można.

Jak coś jest mega szybkie do zrobienia to takie "problemy" rozwiązuję od ręki. Czyli zamiast czekać na Team Vendero, aż przemyśli sprawę, poprosi o zgodę 10 kierowników, znowu przemyśli sprawę i w końcu zastanowi się jaki silnik forum wybrać, gdzie go zainstalować, kto będzie nad tym czuwał, itp., itd. ;) Do tego trzeba poinformować użytkowników, muszą się tam zarejestrować, opanować nowe forum, itp., itd. To minie tyle czasu, że projekt Vendero umrze śmiercią naturalną ;)

 

Innymi słowy:

-założenie dodatkowego działu na już istniejącym popularnym forum Sello - 1 minutka,

-napisanie i podpięcie na górze tamtego działu wątku - że jest to tylko dział poświęcony Vendero dla użytkowników i Bartek nie świadczy tam pomocy, ani zresztą Team Vendero bo pewnie i tak nie będzie świadczyło tam pomocy dopóki nie przemyśli sprawy ;) - też 1 minutka,

 

I tak w 2 minutki sprawa zamknięta ;) A czekanie na Team Vendero, aż otworzą własne forum, które będzie przechodziło przez wszystkie fazy nowego forum - wieki ;)

 

Zresztą Vendero, Sello i Subiekt to wszystko jest ze sobą powiązane - jak ktoś ma Vendero to i tak wysyła paczki przez Sello bo raczej większość najpierw miała Sello, a dopiero potem Vendero. A jeśli ktoś zaczyna od Vendero to może jak kupi Vendero to i przy okazji Sello do obsługi aukcji i wysyłek zainstaluje - dodatkowa kasa dla Sello ;)

 

Zresztą nie widzę problemu żeby założyć taki dział dla każdego jednego programu Insertu - zwłaszcza, że istnieje już nieoficjalne forum i jak widać kto chce to korzysta z forum, a kto nie chce to korzysta z telekonsultanta.

 

 

 

I jeszcze nawiązując do tematu, że Insert chce zrobić z Vendero takie coś jak mini Allegro ;) to aż boli mnie że taka potężna firma jak Insert, która ma kasę, programistów i możliwości inwestycyjne ale przede wszystkim ogromny potencjał w postaci największej liczby użytkowników !!! programu sprzedażowego Subiekt i najpopularniejszego programu do sprzedaży na Allegro - Sello:

1. Najpierw nie widziała potencjału w użytkownikach Subiekta, żeby zrobić własny program do obsługi sklepu internetowego.

2. A teraz nie widzi w jaki sposób pomysł Vendero i Sello można by wykorzystać do zrobienia prawdziwej złotej kury i nie piszę tutaj o konkurencji dla Allegro bo to się nie sprawdzi. Chodzi tylko o kwestię odpowiedniego powiązania własnych programów.

 

Podpowiem bo dobry ze mnie chłopak ;)

Dlaczego Sello obsługuje Allegro, Ebay a nie obsługuje Vendero? Ludzie mają pełne opisy, zdjęcia, przygotowane szablony aukcji do Allegro, wysyłki, tagi, przeszkolony personel obsługujący Sello!, itp. itd. - wszystko gotowe w Sello. Dlaczego nikomu w Insercie nie przyszło do głowy, żeby w pierwszej kolejności powiązać użytkowników Sello z Vendero tylko robią Vendero jako osobny program do Subiekta, który ze sprzedażą internetową ma tyle wspólnego co Allegro z myciem samochodów ;) Co by było gdyby nagle Sello wprowadziło obsługę Vendero - to tylko kolejny szablon aukcji, który dla Vendero byłby kartą produktową w sklepie Vendero. I od ręki mają tysiące klientów Sello. A tak zamiast jednego modelu:

Subiekt -> Sello -> Vendero

to mamy dwa modele:

Subiekt -> Sello

Subiekt -> Vendero -> Sello

A Vendero to przecież osobny program, dodatkowa praca dla ludzi sprzedających na Allegro, którzy zazwyczaj nie mają czasu uczyć się kolejnego programu. Dodatkowo w Vendero towary trzeba obsługiwać oddzielnie z poziomu Vendero. Brak obsługi tagów jak w Sello. Do każdego towaru trzeba ręcznie oznaczać zdjęcia z bazy Subiekta. No i największy błąd - Vendero działa w chmurze i można je obsługiwać z każdego miejsca na ziemi ::) Jakby faktycznie osoby handlujące w internecie jeździły po całym świecie i chciały sterować własnym sklepem będąc np. na wakacjach. A w Sello wszystko już jest przygotowane do sprzedaży internetowej i wystarczyło pokazać klientom Sello - hej mamy dodatkową płatną funkcjonalność umożliwiającą wystawianie aukcji jako kart produktowych w Vendero.

 

Kurcze no jak można nie wykorzystać tysięcy użytkowników Sello ;) i inwestować w dwa zespoły, które robią praktycznie to samo tylko inaczej się to nazywa - w Sello aukcje, a w Vendero karty produktowe ;) I tu, i tu jest zarządzanie towarami. I tu i tu jest obsługa wysyłek. I tu i tu jest testowanie i wypuszczanie nowych wersji. Mnie by najzwyczajniej w świecie było żal kasy na podwójną robotę, no ale co ja tam wiem jak jestem małym sprzedawcą i muszę szanować każdego grosza. Może jakbym był właścicielem wielkiej korporacji to też bym wyrzucał kasę w błoto  :-\

 

Jak zwykle to tylko sugestie ;) Wiem, że tutaj wchodzimy w kwestie "polityczne", typu: Insert nie świadczy pomocy na forach, Insert jest nieomylny, niedoinwestowanie Sello w dodatkowych programistów a mogłaby to być złota kura, przeinwestowanie Vendero w ludzi i nie będzie to złota kura, jesteśmy Insertem i lubimy mieć pięć programów do tego samego i pięć zespołów robiących to samo ;)

 

Naprawdę zróbcie u Was jakąś burzę mózgów z własnymi klientami sprzedającymi na internecie, żeby pokazali Insertowi rzeczy, których ten nie widzi, podchwyćcie ich pomysły i zacznijcie ze sobą wiązać własne programy do obsługi ogólnie pojętej sprzedaży internetowej, tak samo jak macie powiązane serie GT i nexo. Użytkownicy wezmą udział w takiej burzy mózgów za darmo bo i tak nie lubią Allegro ;) Przyszłość to własne sklepy internetowe ale powiązane z Allegro, Amazonem, Ebayem, porównywarkami, facebookiem, twitterem, youtubem, itp. itd. Przyszłość to również grupy małych sklepów internetowych sprzedających np. pod szyldem pasaż24 bo i w internecie mali sprzedawcy będą się musieli konsolidować w grupy żeby być w stanie realnie konkurować z mega potęgami. A Insert nie zarabia na Allegro, Amazonie czy Ebay'u tylko na małych sprzedawcach, którzy tam sprzedają ;)

 

PS

Nawet Microsoft jako pierwszy zwęszył mega kasę, wiążąc w jednym projekcie różne urządzenia i stąd Windows 10 działający na każdym "device" i nawet ma obsługiwać internet rzeczy, który dopiero raczkuje. One to rule them all ;) To jest dopiero przyszłość.

PS2

Mamy mało dzisiaj wysyłek na Allegro to się nudzę więc miałem czas wyżyć się w tym wątku ;)

PS3

Forum nadal nie wyrabia z moimi mega długimi postami ;) Robicie to chyba specjalnie żeby mnie odstraszyć z forum ;)

 

w mojej ocenie lepiej powiedzieć jak jest, czasami nawet gorzką prawdę lub w miarę merytorycznie i technicznie postarać się pomóc niż mydlić oczy emotkami ;).

Ja przynajmniej takiej właśnie pomocy oczekuję jak zgłaszam problem z jakimś softem do producenta.

;) ;)

Ja też tak wolę i większości forumowiczów raczej też ten model się bardziej podoba. Czyli jednak masz zdolności :)

 

Uważam, że konstruktywnego kontaktu nigdy za mało. A taktyka Bartka się sprawdza, bo lepiej wiedzieć, że nie ma szans na jakąś funkcjonalność w najbliższym czasie niż łudzić się i czekać na nią... Oczywiście dobrze też widzieć efekty pracy nad Sello.

Dokładnie :)

Sam widząc, że pewnych funkcji Sello nie będzie miało, idę w dodatkowe własne rozwiązania oparte jednak na Sello.

 

Link to postu
Dlaczego nikomu w Insercie nie przyszło do głowy, żeby w pierwszej kolejności powiązać użytkowników Sello z Vendero tylko robią Vendero jako osobny program do Subiekta, który ze sprzedażą

vendero od początku miało ułatwić dotarcie do Internetu użytkownikom Subiekta, którzy nie handlują w sieci. Współpraca bezpośrednio z Sello to nie było to do czego vendero zostało stworzone. No i pamiętaj, że liczba użytkowników Subiekta i Sello różni się i to znacznie.

 

Co do forum to jasne, że otworzenie nowego działu to żaden problem, ale wizerunkowo będzie to trochę słabe, że na forum Sello masz podforum z innym produktem ;).

Link to postu

Dlaczego nikomu w Insercie nie przyszło do głowy, żeby w pierwszej kolejności powiązać użytkowników Sello z Vendero tylko robią Vendero jako osobny program do Subiekta, który ze sprzedażą

vendero od początku miało ułatwić dotarcie do Internetu użytkownikom Subiekta, którzy nie handlują w sieci. Współpraca bezpośrednio z Sello to nie było to do czego vendero zostało stworzone. No i pamiętaj, że liczba użytkowników Subiekta i Sello różni się i to znacznie.

Liczba Sello i Vendero - też się różni i to znacznie ;)

 

 

Chodzi mi o to, że tak naprawdę są dwa rodzaje użytkowników Subiekta:

 

1. Subiektowcy nie handlujący na internecie - co z tego że jest ich 500k jak i tak nie handlują na internecie, a Vendero to nie jedyny program współpracujący z Subiektem w tym zakresie. Vendero ma więc poważną konkurencję, zwłaszcza że w stosunku do konkurencyjnych rozwiązań dopiero raczkuje ;) Tacy klienci nie wiedzą zbyt wiele o handlu internetowym więc robić pod nich Vendero... Hmmm... ;) Najważniejsze, że wartość handlu internetowego tych klientów równa się 0zł, a nawet jak zaczną sprzedawać w internecie to ile czasu im zajmie dojście do poziomu, który posiadają użytkownicy Sello - nawet tacy malutcy jak ja ;)

 

2. Subiektowcy handlujący na internecie:

-czyli już mają własne sklepy internetowe więc Vendero jest dla nich jako bardzo słaba ciekawostka, bo sami mają lepsze rozwiązania ;) No i nikt nie przesiądzie się na Vendero bo mu szkoda czasu na przesiadkę.

-i/lub handlują na Allegro/Ebay'u, czyli korzystają z Sello

Ci już wiedzą z czym się wiąże handel internetowy i tylko szukają pomysłów jak szybko i łatwo rozszerzyć działalność na więcej kanałów, np. kont na Allegro, serwisów aukcyjnych, sklepów internetowych. Ci potrzebują w Sello porządnego zarządzania wieloma szablonami aukcji, działającego Ebay'a, obsługi wielu cen/magazynów, obsługi kompletów, aukcji wielowariantowych, itd. ;)

Dla takich użytkowników nie cena jest najważniejsza, a szybkość i wygoda wdrożenia oraz zarządzania wieloma kanałami (np. kilkoma kontami Allegro) taka sama jak jednym :)

 

No i ciekawe jakie obroty robią te 94 sklepy Vendero w stosunku do tych paru klientów używających Sello ;) Albo jeszcze bardziej - ile czasu zajmie Vendero dojście do poziomu, że zacznie na siebie zarabiać tak jak Sello, bo to na pewno na siebie zarabia.

 

Co do forum to jasne, że otworzenie nowego działu to żaden problem, ale wizerunkowo będzie to trochę słabe, że na forum Sello masz podforum z innym produktem ;).

Lepszy rydz niż nic ale tak, masz rację.

 

Zresztą Vendero to nie problem Temu Sello więc i tak by było szkoda nawet tych 2 minutek ;)

Niech Team Vendero się martwi swoim produktem - to oni muszą zarobić na pewnie z 20-tu członków swojego zespołu, z tymi 94 sklepami na ponad 500k użytkowników Subiekta ;)

Link to postu

Vendero dobre dla niewtajemniczonych ale chcących zaistnieć w sieci, lecz brak modułów rozszerzających np. program rabatowy/lojalnościowy, integracje z porównywarkami cenowymi, paczkomatami, odbiorami w punkcie stawia ten produkt na niskim poziomie w porównaniu z innymi sklepami dostępnymi na rynku.  

 

Poza tym jak wygląda pozycjonowanie takiego sklepu w przeglądarce, kto odpowiada za marketing Insert czy użytkownik ?

 

Tak czy inaczej ~120 sprzedanych licencji (wg. danych z pasaz24.pl) od czerwca ub.r. to wg. mnie słaby wynik, więc albo Insert zainwestuje albo będzie to taki jednorazowy produkt na 12mc.

Link to postu

Vendero dobre dla niewtajemniczonych ale chcących zaistnieć w sieci, lecz brak modułów rozszerzających np. program rabatowy/lojalnościowy, integracje z porównywarkami cenowymi, paczkomatami, odbiorami w punkcie stawia ten produkt na niskim poziomie w porównaniu z innymi sklepami dostępnymi na rynku. 

 

Na dzień dzisiejszy vendero to produkt do... zarabiania na licencjach sello. Powinno się je reklamować w vendero, trzeba tylko sprzedawać takie powiązanie: vendero > subiekt > sello > obsługa wysyłek

:)

Link to postu

Na dzień dzisiejszy vendero to produkt do... zarabiania na licencjach sello. Powinno się je reklamować w vendero, trzeba tylko sprzedawać takie powiązanie: vendero > subiekt > sello > obsługa wysyłek

:)

 

 

Niesamowicie mnie dziwi to nietrafianie z inwestycjami  szefostwa InSertu.

Zamiast inwestować tam gdzie jest szansa, czyli w Sello, inwestują w "Nowość" na rynku - sklepy internetowe. A mamy rok 2016.

Niedługo pewnie szefostwo odkryje, że jest Facebook.

 

Powinno być więcej ludzi w Sello, a nie tworzenie tego co już wszyscy mają i wmawianie im, że to nowość ;D

W dodatku o funkcjonalności mniejszej niż darmowe rozwiązania dostępne od lat.

 

Jak się wchodzi na rynek, bardzo gęsty w tej dziedzinie, to trzeba mieć produkt wybitny.

W czym Vendero jest wybitne ? W integracji z Subiektem ?

https://www.google.pl/search?q=subiekt+sklep+internetowy

 

:D

 

 

Dodam jeszcze tylko, że sklep działający w subdomenie jakiegoś większego tworu wygląda co najwyżej jak ubogi krewny  ;D

A konta pocztowe trzeba mieć na gmailu ?  ;D ;D

Link to postu

 

PanieBanBanie, dziękujemy za informację :). Jest nam niezmiernie przykro :(, że natrafiłeś na problem z usługą. Prosimy o podanie identyfikatora to przyjrzymy się sprawie! :) :) :) :)

 

Tak. Najgorzej, że efekt samozachwytu działa tylko za pierwszym razem.

Gdy odpiszesz, że chodzi Ci o niedziałającą grzałkę do herbaty i znowu otrzymasz maila z prośbą o podanie identyfikatora, cały czar pryska.

;D ;D

 

Wiele firm zatrudnia "stażystów" na first line help desku, którzy mają gotowe wzory do wklejania.

Firm z wykwalifikowanym personelem, umiejącym prowadzić rozmowę w powyższym stylu jest bardzo, bardzo mało....

 

Kiedyś mój kolega pracował w Oran...w firmie telekomunikacyjnej.

Właśnie na telefonie.

Mieli tablice ze wszystkimi możliwymi odpowiedziami klienta na dane pytanie i strzałki co należy odpowiedzieć.

 

 

To chyba problem każdego nieoficjalnego forum. Spróbuj zadać pytanie jaki obiektyw kupić na forum dla filmowców, to też powiedzą, że Cię nie stać, że poniżej 3k nie kupisz nic wartego uwagi, a do czego Ci to?, do tego się nie nadaje, a poza tym masz i tak zbyt słabą lustrzankę, a najlepiej to kup kamerę za 90 tys., jeśli myślisz o tym poważnie ;)

 

Tak.

Najlepsze, że to działa też za granicą :)

Kiedyś natknąłem się na dyskusję kogoś kto właśnie kupił Nikona D810 i nie wie jaki obiektyw do niego kupić.

Dostał nieźle po głowie, a mi się przypomniał znajomy, co kupił sobie nowe Audi Q7 z silnikiem 3L i 270KM, i zaraz przerobił na gaz.

 

 

Link to postu

Niesamowicie mnie dziwi to nietrafianie z inwestycjami  szefostwa InSertu.

Zamiast inwestować tam gdzie jest szansa, czyli w Sello, inwestują w "Nowość" na rynku - sklepy internetowe. A mamy rok 2016.

Niedługo pewnie szefostwo odkryje, że jest Facebook.

 

Powinno być więcej ludzi w Sello, a nie tworzenie tego co już wszyscy mają i wmawianie im, że to nowość ;D

W dodatku o funkcjonalności mniejszej niż darmowe rozwiązania dostępne od lat.

No właśnie dlatego mnie to boli ;) My się sami męczymy z małym handlem. Nawet jak nam się uda zwiększyć sprzedaż dwukrotnie to i tak naprawdę guzik z tego bo działamy w małej skali. Większość z nas tutaj to samouki i sami musimy ogarniać kwestie programistyczne bo przecież żadnego z nas nie byłoby stać na zatrudnienie na stałe junior-informatyka, a gdzie tam programisty ;)

 

A tutaj ktoś mający możliwości, ludzi i przede wszystkim kasę nie potrafi zrobić z nią czegoś mega wielkiego. Ba nawet tego nie widzi ;) Gdybym ja miał kasę i ludzi znających się na rzeczy to bym wiedział gdzie i jak ich wykorzystać i zaraz bym sam sobie dorobił mega zautomatyzowaną obsługę wielu kont w Sello. A tak muszę się męczyć samemu i więcej czasu tracę na naukę i próby, zamiast na faktyczną sprzedaż :( Plus boję się żeby nie popsuć sobie bazy Subiekta i Sello bo tak naprawdę nie będzie miał mi kto pomóc ją naprawić.

 

Najgorsze jest chyba to, że Insertowcy nie uczą się na własnych błędach i robią dokładnie taki sam błąd jak twórcy Sello na początku czyli wszystko w jednej cenie. W przypadku Sello rozumiem ten błąd bo powstawało w innych warunkach ale żeby powtarzać ten sam błąd w przypadku VENDERO - to NIEDOPUSZCZALNE. Przecież widzą gdzie są błędy finansowania Sello. Co więcej widzą jak konkurencja rozróżnia moduły/wersje w swoich sklepach internetowych. A w Vendero rozróżnienie jest tylko na jakieś wizytówki/firmówki ;) a samego sklepu internetowego tylko na ilość produktów. A powinno być na moduły - podstawowy sklep za 100zł, a chcesz integracje z porównywarkami i dodatkowe funkcje to mikropłatności za kolejne moduły lub wersje pro. Chociaż wydaje mi się, że najwięcej kasy to można chyba jednak wyciągnąć na mikropłatnościach ;) Rozpisałbym Insertowi jak to dokładnie powinno wyglądać ale mi się nie chce bo oni i taki wiedzą lepiej ;)

 

Zresztą jak tak się zastanowić to wiele bogatych firm robi takie błędy. Skojarzyłem teraz, że u mnie w mieście jest właściciel jednej z większych prywatnych firm produkcyjnych, który dorobił się w latach 90-tych. Postanowił wybudować market z jednej strony miasta na bardzo wielkim placu. To co wybudował to sam stwierdził że spierdzielił sprawę - malutki jak mini-biedronka i żeby na prostym placu tak skomplikować sobie parking to nawet gdybyście chcieli to byście tak nie spierniczyli jak on ;) Po kilku latach wykupił kolejną dużą działkę z drugiej strony miasta i powiedział że teraz to dopiero postawi market - wyszło gorzej niż pierwszy ;) A gdy do naszego miasta przyszła firma zajmująca się masowym stawianiem galerii handlowych to na dużo mniejszej działce upchali taką mega galerię z mega parkingiem że naprawdę pokazała jak powinno się budować i oczywiście tłumy ludzi poszły do nowej galerii, a markety tego gościa ledwo zipią ;)

 

Może zostaniemy konsultantami i będziemy jeździć po takich firmach i pokazywać im czego nie widzą, a kasa za takie konsultacje będzie lepsza niż handel na Allegro, na początek zaczniemy od promocyjnej ceny 10k za godzinę ;) A dla znajomych za flaszkę ;) LOL

 

Jak się wchodzi na rynek, bardzo gęsty w tej dziedzinie, to trzeba mieć produkt wybitny.

W czym Vendero jest wybitne ? W integracji z Subiektem ?

Paradoksalnie odpowiedź na Twoje pytanie brzmi - TAK ;) I dokładnie na taki efekt skali liczył Insert ale chyba się przeliczył ;)

Na pewno tych sklepów na pasażu będzie przybywać ale pytanie brzmi - jaka będzie jakość tych sklepów i ilu będą mieć powracających klientów. A cena Vendero to nie Sello więc i zarabiać trzeba na takim sklepie internetowym żeby go utrzymywać ;)

 

Mieli tablice ze wszystkimi możliwymi odpowiedziami klienta na dane pytanie i strzałki co należy odpowiedzieć.

Jak chcecie sobie zobaczyć jak wygląda praca pracownika w nowoczesnym help center, to bardzo polecam Wam komedię romantyczną Miss Dial (2013) http://www.imdb.com/title/tt1819601/

Jest to dokładnie pokazane w tym filmie wraz z rozwiązaniami od strony technicznej/kontroli pracy pracownika itp. Najlepsze w tym filmie jest to że 90% filmu jest o pracy w telefonicznym help center wraz z super przykładami dzwoniących klientów ;) a tylko 10% to komedia romantyczna. No wypisz wymaluj nasi dziwni klienci z Allegro ;)

Link to postu
lecz brak modułów rozszerzających np. program rabatowy/lojalnościowy, integracje z porównywarkami cenowymi, paczkomatami, odbiorami w punkcie stawia ten produkt na niskim poziomie w porównaniu z innymi sklepami dostępnymi na rynku.

vendero się dopiero rozwija, więc spokojnie, wspomniane funkcje pojawią się zapewne niedługo.

 

Niesamowicie mnie dziwi to nietrafianie z inwestycjami  szefostwa InSertu. Zamiast inwestować tam gdzie jest szansa, czyli w Sello, inwestują w "Nowość" na rynku - sklepy internetowe

Szefostwo dysponuje słupkami, których Ty nie widzisz :). Pamiętaj, że Sello z naszego (ST) i  Waszego punktu widzenia jest naturalnie "najważniejsze", ale stanowi tylko drobny ułamek wszystkich klientów, więc i na słupkach wskazujących dochody jest na pomijalnym miejscu w stosunku do pozostałych produktów. Doinwestowanie Sello nie przyniesie jakichś mocno znaczących korzyści, a z definicji inwestycja powinna się zwrócić i dać zarobić.

A z samym vendero chodzi o łatwy dostęp do sklepu dla osób do tej pory wykluczonych z Internetu - pomyśl ile trzeba zrobić rzeczy aby założyć sklep internetowy i go zintegrować z Subiektem, lub chociażby prostą stronę aby dać znać ludziom w okolicy, że masz zakład produkujący świeczki.

 

a mi się przypomniał znajomy, co kupił sobie nowe Audi Q7 z silnikiem 3L i 270KM, i zaraz przerobił na gaz.

Jest też w Polsce jeden Hummer zagazowany ;)

 

A tutaj ktoś mający możliwości, ludzi i przede wszystkim kasę nie potrafi zrobić z nią czegoś mega wielkiego. Ba nawet tego nie widzi Mrugnięcie Gdybym ja miał kasę i ludzi znających się na rzeczy to bym wiedział gdzie i jak ich wykorzystać i zaraz bym sam sobie dorobił mega zautomatyzowaną obsługę

No i tu dochodzisz do sedna sprawy ;). Można by zapytać, dlaczego nie masz "możliwości, ludzi i kasy"? :). Może jednak te decyzje podejmowane przez Szefostwo nie są aż takie chybione jak opisujecie? Microsoftem też z drugiej strony nie jesteśmy, ale kto jest? :)

Pieniądze na drzewie nie rosną (nie licząc branży sadowniczej), więc ktoś musiał zapracować na taki wynik lub podjąć "dobre" decyzje.  Ale to są tematy związane z zarządzaniem firmą i każdy właściciel niech rządzi według własnego uznania :).

 

Dobra, skończmy już z gdybaniem, Sello samo się rozwijać nie będzie :) a o vendero pogadacie sobie z Mateuszem jak będzie forum :).

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

integracja vendero z subiektem to lipa

vendero przy zakupie towrzy uzytkownika jednorazwego a co za tym idzie nie przenosi do sello numeru telefonu wiec trzeba recznie szukac go w subiekcie ale to jeszcze nic, drobnostka,,gorsze jest że jesli klient podaje adres inny adres do wysyłki ten adres wogole się nie pojawia ani w sello ani w subiekcie i trzeba recznie odpalac panel vendero , szukac zamowienia wchodzic w nie i szukac tego adresu, co oznacza ze kazde zamowienie trzeba tak czy tak recznie sprawdzic w panelu, vendero nie przenosi także chocby do notatek symbolu paczkomatu, wiec tez go trzeba recznie znalezc, dalej z z poziomu vendero mozna wygerenrowac paczkę do paczkomatu ale jedynie ubezpieczoną

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...