Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzień dobry Panie Jarosławie, Dziękuję za przesłanie pytania. Proszę zapoznać się z opisem w naszej pomocy dotyczącej wystawiania faktur dla JST. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1968,subiekt-123-jak-wystawic-fakture-dla-jednostki-samorzadu-terytorialnego.html
  3. Jak wystawić fakturę dla samorządu? Urzędnicy chcą mieć najpierw wykazanego NABYWCĘ, a zaraz pod spodem również ODBIORCĘ. Jak skonfigurować takiego klienta?
  4. Dzień dobry, Mam taką sprawę. Czasem zdarza się, że ktoś wprowadzi dwa razy tę samą fakturę zakupową (ten sam numer, data dostawca itp). Stary Subiekt GT od razu informował, że jest dubel. W Subiekcie Nexo Pro nie ma tej opcji. Ktoś wie jak to ustawić?
  5. Dzień dobry, VIES służy do weryfikacji aktywności numeru VAT. Do aktualizacji danych służy GUS lub CEIDG. Postać danych adresowych w VIES uniemożliwia ich wykorzystanie podczas dodawania klientów.
  6. Jaki jest miesiąc pierwszej wypłaty tego pracownika?
  7. Tak powinno być. Tylko nie ma tutaj jeszcze mechanizmu, który by łączył etykiety w jeden wydruk - mamy taki w planie, żeby zachować kolejność wydruku.
  8. Wystawianie ofert polega na ich wysłaniu do serwisu i zleceniu aktywacji. Weryfikacja podstawowych danych jest wykonywana przy wysyłaniu oferty, następnie przy aktywacji, która może trwać chwilę również są wykonywane jakieś weryfikacje. Z tego co wiem, po wystawieniu oferty może być ona również zweryfikowana przez osobny mechanizm, który sprawdza produkty. Obecnie Allegro zmienia to podejście na takie, żeby wszystkie weryfikacje były wykonywane przed upublicznieniem oferty - dlatego czas ich publikacji się wydłuży. Tutaj weryfikacji nie przeszło zlecenie aktywacji oferty już wysłanej do serwisu (ale niedostępnej publicznie) - świadczy o tym zadanie Pobieranie statusu wykonania zlecenia aktywowania oferty.
  9. Dzisiaj
  10. wprowadzam urlop pracownikowi (po naliczeniu wynagrodzeń) niestety nie jest widoczne u pracownika w jaki sposób mogę wprowadzić absencje aby zliczała się w raporcie o stanie urlopów? Dziękuję za pomoc
  11. Dzień dobry mam problem z wydrukami dziennika i zapisów za cały rok do pdf. Takie wydruk trwa w nieskończoność. Programu też nie można zamknąć. Drukuję= RAPORTY - DZIENNIK KSIĘGOWAŃ - DRUKU RAPORT
  12. Czyli w takim układzie wybranie zaznaczonej opcji stworzy i wydrukuje mi 4 etykiety? Wcześniej zamówienia zostały spakowane.
  13. Pracuje na tej, z którą się łączy 😉 Po co w ogóle chce Pan robić tę aktualizację serwera SQL skoro to tylko na miesiąc? Zwyczajnie zainstaluje Pan GT na nowym komputerze i odtworzy dane z archiwum zrobionego na SQL 2014. Przy dearchiwizacji do 2019 będzie ostrzeżenie że nie da się potem wrócić na 2014 i prośba o potwierdzenie. To wszystko. A miejsce na aplikacje to setki MB, no może 1GB 😉
  14. Tak, aczkolwiek nie. Funkcje dostępne w module zamówień wysyłkowych w menu Operacje są dedykowane do działań na wielu zaznaczonych zamówieniach, aczkolwiek do wygenerowania przesyłki trzeba uzupełnić jej dane, takie jak chociażby masa, muszą być zapakowane. I tego się aktualnie bez wejścia w pakowanie zrobić nie da - oczywiście będzie to dostępne w najbliższych wersjach.
  15. Skoro to wspólna baza dla Sub i Rew, obraz księgowy dokumentu nie jest zadekretowany/zaksięgowany, tylko ma status opisany w dekretacji (patrząc po screenach) i jest zablokowana edycja tego dokumentu źródłowego w Subiekcie to należałoby zapoznać się z informacjami na temat statusów księgowych dokumentów, zajrzeć do ustawień "obsługa typów dokumentów" i zobaczyć na jakim etapie dokument ma być blokowany. Obstawiam, że jest ustawione, że dokumenty o statusie "opisany" mają się już blokować... Należy przeanalizować obieg dokumentów i zweryfikować sensowność tego ustawienia po zapoznaniu się z informacjami na temat statusów księgowych. I tu mała dygresja - zgodzę z p. Danielem, że kwestia statusów księgowych to jest podstawowy element pracy z programem, z dekretowaniem dokumentów schematami więc wnioskuję, że albo wdrożenia/szkolenia z systemu nie było, albo było zrobione po łebkach... Rewizor Nexo nie jest programem bezobsługowym i naprawdę potrzeba miesięcy żeby zacząć go jako tako ogarniać. I jako samouk dopiszę tylko, że nauka na żywym organizmie bywa bolesna, więc czasem warto odżałować chociażby trochę czasu żeby poczytać tematy w pomocy do programu, jeżeli nie ma budżetu na szkolenie. 😉 Ale wracając do sprawy... Obrazu księgowego nie ma możliwości usunąć bez usunięcia dokumentu źródłowego przy pracy na jednej bazie. Jest on połączony z dokumentem źródłowym i dopóki dokument istnieje, jego obraz księgowy również... Dane w obrazach księgowych przy pracy na jednej bazie (Sub + Księgowość) aktualizują się wraz z zapisaniem/edytowaniem dokumentu źródłowego. O ile dobrze wszystko zrozumiałem sedno problemu, żeby zrobić to: trzeba albo zmienić status księgowy dokumentu na taki który nie powoduje blokady na dokumencie źródłowym (prawoklik na pozycji w dekretacji dokumentów -> zmień status) albo dostosować odpowiednio ustawienie w obsłudze typów dokumentów tak aby status dokumentu w dekretacji nie blokował dokumentu źródłowego...
  16. Witam serdecznie Mam pytanko a w zasadzie dwa pytanka w jednym Jaki rozmiar przestrzeni dyskowej zajmuje update SQL Server 2019 oraz SQL Server 2019 Management Studio? Chodzi mi o miejsce zajmowane przez aplikacje - bez baz danych. Będę aktualizował SQL Server 2014 do SQL Server 2019 (wersja SQL Server - dołączana bezpłatnie do pakiety Insert GT) oraz instalował SQL Server 2019 Management Studio. Na dysku twardym - zostało mi 120 GB wolnego miejsca - w tym muszę liczyć, że 70 GB zajmą mi kopie baz - po konwersji do aktualnej wersji programu. W związku tym mam zapytanie - czy 50 GB - wystarczy mi na instalację aktualizacji SQL Server 2019 i instalację SQL Server 2019 Management Studio? Za miesiąc będę - zmieniał komputer, który pełni funkcję serwera na nowy, a z tego co zauważyłem nowa wersja instalacyjna pakietu Insert GT - - pracuje już na SQL Server 2019. Chcę się przygotować o przerzucenia danych z starego komputera na nowy i nie wiem czy się "zmieszczę" :). Pozdrawiam
  17. Nad walutami ubezpieczenia właśnie pracujemy i będą one dostępne w najbliższej wersji (51). Co do wartości ubezpieczenia to jest to zależne od kuriera. Niektórzy liczą ubezpieczenie łącznie z kosztami wysyłki, niektórzy bez - tutaj również mamy zaplanowane prace w tym temacie. Tutaj proszę zwrócić uwagę, że mowa jest o punkcie nadania a nie puncie odbioru - czyli nie chodzi o to gdzie klient chce odebrać, a o to skąd będzie przesyłka nadawana - czyli konfiguracja dostawy WzA w sposobach wysyłki paczki.
  18. Nie, gdyż w Sello1 nie jest już rozwijane i tylko krytyczne poprawki są w nim wdrażane.
  19. Serwis InPostu odpowiada, że taki punkt odbioru nie istnieje. Czy nadal problem występuje?
  20. Dzień dobry, czy istnieje możliwość dodania opcji pobierania danych z VIES? Aktualnie jest możliwość sprawdzenia danych czy aktywne, pokazania danych z VIES (nie można skopiować z okienka), to może dało by się również dodać pobieranie danych? Pozdrawiam, Krzysztof
  21. Nie ma z kilku powodów. Czas, brak tagów Sello, brak szablonów ofert. Funkcja pojawi się w programie, gdy będziemy mieć wszystkie podzespoły potrzebne do jej działania. W najbliższej wersji pojawi się część z nich, jak przenoszenie danych towaru do ofert, czy filtry umożliwiające zweryfikowanie towarów pod kątem obecności ich w serwisach. To oczywiście nie rozwiązuje powyższego problemu ale jest kolejnym krokiem aby ten problem rozwiązać. Tutaj jeszcze podlinkuję porównanie aktualnego postępu prac nad Sello NX w stosunku do Sello 1. Jest tam również wyszczególniona funkcja wystawiania towarów w ofertach.
  22. ten komunikat na czerwono to przed wystawieniem, czy po sie pojawił przy kolejenj próbie wystawienia? w tym przypadku opis był błędny, nie produkt
  23. Pracownik poniżej 50 roku życia przebywał na zwolnieniu lekarskim od 16.04.2023 do 14.10.2023 (182 dni), następnie otrzymał świadczenie rehabilitacyjne od 15.10.2023 do 11.02.2024. Po uzyskaniu pozytywnego zaświadczenia od lekarza medycyny pracy, pracownik wrócił do pracy jednak od dnia 11.04.2024 otrzymał kolejne zwolnienie lekarskie. Przerwa między świadczeniem a kolejnym zwolnieniem wynosi dokładnie 59 dni, w związku z czym nie można otworzyć nowego okresu zasiłkowego, a co za tym idzie pracownikowi nie przysługuje prawo do wynagrodzenia chorobowego. Potwierdzenie w tej sprawie uzyskałam również z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Program niestety nie uwzględnia nowych przepisów obowiązujących od ubiegłego roku i jak widać w zestawieniu - liczy od nowa 33 dni wynagrodzenie chorobowe. Proszę o informację kiedy błąd zostanie poprawiony. ponowna niezdolność a brak przerwy.doc
  24. To zależy przy wykonywaniu jakiej czynności ten błąd występuje. Allegro weryfikuje różne rzeczy na różnych etapach a aktualnie zmieniają sposób weryfikowania ofert przy ich wystawianiu - co może wprowadzić trochę zamieszania. Prośba o jakieś zrzuty ekranu z tym błędem, bo tak z samego opisu trudno wywnioskować więcej.
  25. Pracownik zatrudniony od 01.02.2024 do 30.04.2024 w miesiącu lutym przebywał na zwolnieniu lekarskim zgodnie z przedstawioną ewidencją. Z uwagi na to, że za wskazane okresy pracownikowi nie przysługiwało wynagrodzenie (okres wyczekiwania), na ewidencji wykazano zwolnienie lekarskie z kodem świadczenia przerwy 151. Tego typu nieobecność stanowi nieobecność usprawiedliwioną niepłatną i nie powinna być wykazywana na świadectwie pracy. Po wygenerowaniu świadectwa w pkt. 11 jest poprawna liczba dni tj. 1, natomiast w pkt. 16 program wykazał wszystkie nieobecności bez prawa do wynagrodzenia. Wersja programu: 1.79 HF4 (1.7904.4.5958) świadectwo pracy_okres wyczekiwania.doc
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...