Podbijam temat: jako, że dalej nie rozumiem powodu, dla którego w kartotece klienta możemy ustawić wszystko za wyjątkiem preferowanej indywidualnej stawki VAT, do której przepisywane są wartości z zapisu w KPiR. Schemat jest daremną funkcją ze względu na ograniczoną ilość skrótów (abstrahując od potrójnego hotkey'a rozbitego na całej szerokości klawiatury, co jest w ogóle śmieszne z punktu widzenia szybkiego wprowadzania dokumentów), wprowadzanie od strony ewidencji VAT, przy różnorodności dokumentów otrzymywanych od klienta jest zbędnym zachodem, do tego trzeba sporządzać schematy dekretacji... a i tak za miesiąc trafię na sytuację, która wymaga kolejnego. Wystarczyło zaimplementować tę jedną funkcję, która ma się świetnie w linii GT.
Seryjne wprowadzanie dokumentów, bez lawiny dodatkowych ustawień indywidualnych dla danego klienta, jest zwyczajnie uciążliwe, co z kolei sprawia, że chce wrócić do GT.
Także: czemu ta funkcja została pominięta/usunięta oraz czy w ogóle bierzecie Państwo pod uwagę jej implementację w Nexo?