Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam, Po zapisie faktury zakupu otwiera nam się okno "Zbiorcza aktualizacja cenników" (włączony mamy dialog aktualizacji cen w parametrach cenników). Ze względu na specyfikę naszej branży ceny sprzedaży dla klientów są ustalane przez producentów (dlatego każda pozycja ma w cenniku ustawioną opcję "Stała cena sprzedaży") Okno aktualizacji cen służy nam w zasadzie do przepisania narzuconych cen sprzedaży które widnieją jako dodatkowa kolumna na fakturze papierowej. I tu zaczyna się problem ponieważ kolejność pozycji w oknie "Zbiorcza aktualizacja cenników" nie jest zgodna z zapisaną fakturą. W "Ustaw sortowanie" jest spory wybór ale brakuje "po kolejności wprowadzania". Na dłuższych fakturach zamiast przepisywać narzucone ceny producenta wiersz po wierszu trzeba się trochę męczyć z wyszukiwaniem odpowiedniego rekordu. Wersja Subiekta NEXO Pro jest aktualna. Proszę o sugestie.
    1 punkt
  2. Dzień dobry, czy jest w programie taka możliwość, aby podczas importu z JPK Fa do rejestru VAT od razu automatycznie wskakiwał opis księgowy np. "sprzedaż towarów" ?
    1 punkt
  3. Ale to nie jest problem funkcjonowania tylko aplikacji firmy InsERT z Windows 11. Tego typu problemy związane z aktualizacjami systemu Windows oraz koincydencjami z innymi aplikacjami w systemie, występują również w przypadku innych producentów różnych aplikacji. To jest coś na zasadzie, że oddając komputer klientowi z zainstalowanym (nowym) systemem Windows, klient po tygodniu wraca, że zgłasza reklamacje bo system nie działa. A uruchamiając system, jest cała masa "dziwnych" aplikacji. Albo przykład z zeszłego roku. "Ratuj, bo Subiekt po aktualizacji wolno działa", co pomogło? Wyłączenie aplikacji webowej "Farmerama" czy jakoś tak. Coś co obciążało proces w 90-95%. W ramach uporządkowania, wypowiedzieli się teraz Partnerzy firmy InsERT, a nie pracownicy firmy InsERT. I jako serwisant IT oraz aplikacji InsERT, nie uważam, że w Pani wypadku problem jest po stronie firmy/oprogramowania firmy InsERT. Proszę przede wszystkim sprawdzić w logach systemu Windows, czy przypadkiem nie blokuje program antywirusowy. Przeważnie G-DATA lub McAffe lubią blokować więcej niż trzeba, a są domyślnie instalowane na nowych "markowych" komputerach. Nawet ESET w zeszłym roku, w maju, po 2-3 latach bezproblemowego funkcjonowania SUZ'a (aplikacja firmy InsERT od urządzeń zewnętrznych), po jednej z aktualizacji aplikacji, zablokował tą aplikację.
    1 punkt
  4. Witam, czy jest możliwość jak w powyższym po nadejściu nowego zamówienia automatyczne wywołać adres URL (np. 127.0.0.1/index.php?alarm=tak)? Mam system, który monitoruje moje sklepy internetowe, po wpadnięciu zamówienia wywoływany jest adres URL, który to poprzez kolejne urządzenie wyzwala na magazynie dzwonek informujący pracowników o nowym zamówieniu.
    1 punkt
  5. Istnieje możliwość usunięcia dokumentu, jednak przed tym należy go Odrzucić. Po odrzuceniu dokumentu, po chwili powinna pojawić się opcja Usuń.
    1 punkt
  6. To niestety nie tak, to nie są wersje baz danych tylko wersje serwerów SQL, może Pan posiadać 50 serwerów SQL w różnych wersjach z różnymi nazwami instancji, proszę wybrać rozwiązanie docelowe, skoro posiada Pan już serwer SQL w wersji 15 to możne Pan po prostu zacząć z niego korzystać, a serwer SQL w wersji 12 odinstalować.
    1 punkt
  7. Dzień dobry, może Pani przejść do Konfiguracji – Opisy księgowe dokumentów, odszukać np. Ewidencja VAT – Zapis w ewidencji VAT sprzedaży – nagłówek i tam uzupełnić pole Opis.
    1 punkt
  8. Informacje o tym, jak zaktualizować oprogramowanie MS SQL Server 2019 (15.x) znajdują się w temacie e-Pomocy technicznej InsERT GT – Jak zaktualizować MS SQL Server do wersji 2019? W przypadku przesłanego tematu, w punkcie 7. wystarczy wybrać instancje nexo, zamiast sugerowanego GT.
    1 punkt
  9. Udało się coś poprawić w tym temacie? Jak rozwiązujecie płatności dla faktoringu?
    1 punkt
  10. Aktualnie okna te wymagają otworzonego jakiegoś innego okna pod spodem, aby się pod nie podpiąć, ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, aby można je było pokazać niezależnie. Zapisuję sugestię.
    1 punkt
  11. Okazało się, że zapytanie SQL działa i już tworzą się produkty dla ofert które niby nie miały zdjęć. Popełniłem szkolny błąd próbując komunikować się z bazą na stacji roboczej zamiast z poziomu admina na serwerze. Odwołuję alarm i dziękuję za poświęcony czas.
    1 punkt
  12. Dostęp do portalu można uzyskać z poziomu oferty polecanych produktów w Koncie InsERT lub nadając wymagane uprawnienia z poziomu zarządzania użytkownikami firmy. Po uzyskaniu uprawnień, do portalu dewelopera można dostać się, wchodzą na stronę https://developers.insert.com.pl lub korzystając z menu posiadanych aplikacji zalogowanego użytkownika.
    1 punkt
  13. Tak. przy okazji jeden problem zgłoszony do Allegro i już poprawiony - który uniemożliwiał poprawienie jednego z tych problemów ze zdjęciami. Wersja się przesunie na następny tydzień - niestety wypadki losowe i siły wyższe. Sello nie ustawi wyróżnienia, bo nie jest to możliwe obecnie. Powielenie oferty nic tutaj nie zmieni. Oferty będą bez wyróżnień, nawet jeśli na liście aukcji jest inna informacja.
    0 punktów
  14. Temat wciąż mamy na uwadze, jednak bez konkretnego terminu realizacji.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...