Ale to nie jest problem funkcjonowania tylko aplikacji firmy InsERT z Windows 11. Tego typu problemy związane z aktualizacjami systemu Windows oraz koincydencjami z innymi aplikacjami w systemie, występują również w przypadku innych producentów różnych aplikacji.
To jest coś na zasadzie, że oddając komputer klientowi z zainstalowanym (nowym) systemem Windows, klient po tygodniu wraca, że zgłasza reklamacje bo system nie działa.
A uruchamiając system, jest cała masa "dziwnych" aplikacji.
Albo przykład z zeszłego roku. "Ratuj, bo Subiekt po aktualizacji wolno działa", co pomogło? Wyłączenie aplikacji webowej "Farmerama" czy jakoś tak. Coś co obciążało proces w 90-95%.
W ramach uporządkowania, wypowiedzieli się teraz Partnerzy firmy InsERT, a nie pracownicy firmy InsERT.
I jako serwisant IT oraz aplikacji InsERT, nie uważam, że w Pani wypadku problem jest po stronie firmy/oprogramowania firmy InsERT.
Proszę przede wszystkim sprawdzić w logach systemu Windows, czy przypadkiem nie blokuje program antywirusowy. Przeważnie G-DATA lub McAffe lubią blokować więcej niż trzeba, a są domyślnie instalowane na nowych "markowych" komputerach. Nawet ESET w zeszłym roku, w maju, po 2-3 latach bezproblemowego funkcjonowania SUZ'a (aplikacja firmy InsERT od urządzeń zewnętrznych), po jednej z aktualizacji aplikacji, zablokował tą aplikację.