Rafał Pietrusik 0 Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Jestem użytkownikiem selo 1,24. Posiadam 3 konta w programie. Po pomyślnej autoryzacji trzech kont mam problem z pobraniem warunków zwrotów i gwarancji z serwisu allegro bezpośrednio dla poszczególnych kont. Na serwisie mam je poustawiane na wszystkich 3 kontach. Podczas aktualizacji parametrów z serwisu Sello pobrało tylko warunki dla jednego konta. Dla pozostałych dwóch niestety nie. W czym może być problem? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Okaż trochę cierpliwości. Potrzebna jest poprawka do 1.24. Programiści pracują nad tym. Mam nadzieję, że na dziś lub jutro się pojawi. https://forum.sello.pl/index.php?topic=10154.msg70829#msg70829 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Można również dezaktywować kolejne konta i pobierać parametry (nie trzeba wymuszać) - wtedy warunki się pobiorą dla kolejnych kont. Cytuj Link to postu
Rafał Pietrusik 0 Napisano 12 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Czy dezaktywacja nie spowoduje jakiś problemów? Czy do ponownej aktywacji potrzebne będą jakieś klucze, identyfikatory? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Nie, dezaktywacja wyłącza po prostu konta z synchronizacji i chowa je w menu z kontami. Można je włączać i wyłączać dowolnie. Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Mam problem, ponieważ wczoraj ok 17 zaktualizowałam wersję do 1,24 na jednym komputerze, i do dziś mam komunikat "pobieranie atrybutów specyficznych dla kategorii. Proszę czekać". Mogę wykonywać wszystkie czynności na tym komputerze, ale na pozosłaych sello nie działa. Po próbie uruchomienia programu mam komunikat "struktura bazy danych... jest nieprawidłowa. Wersja bazy danych jest nowsza od wersji programu. Zaktualizuj program aby kontynuować pracę"". Czy mogę prosić o prostą instrukcję co zrobić, żeby uruchomić sello na pozystałych komputerach. Z góry dziękuję za pomoc. Kasia Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Odpowiedź jest podana w treści Wersja bazy danych jest nowsza od wersji programu. Zaktualizuj program aby kontynuować pracę Trzeba zainstalować wersję 1.24 na wszystkich komputerach. W ilu kategoriach mniej więcej wystawiacie aukcje? Czy pobieranie tych atrybutów się nie kończy? Cytuj Link to postu
Piotr36 0 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Mam problem, ponieważ wczoraj ok 17 zaktualizowałam wersję do 1,24 na jednym komputerze, i do dziś mam komunikat "pobieranie atrybutów specyficznych dla kategorii. Proszę czekać". Mogę wykonywać wszystkie czynności na tym komputerze, ale na pozosłaych sello nie działa. Po próbie uruchomienia programu mam komunikat "struktura bazy danych... jest nieprawidłowa. Wersja bazy danych jest nowsza od wersji programu. Zaktualizuj program aby kontynuować pracę"". Czy mogę prosić o prostą instrukcję co zrobić, żeby uruchomić sello na pozystałych komputerach. Z góry dziękuję za pomoc. Kasia Komunikat przypomina ekran powitalny w zakładce NOWOŚCI , dobrze myślę? Na pozostałych komputerach trzeba zainstalować nową wersję Sello. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Nie kończy się, cały czas jest oczekiwanie. Mamy ok 4tys aukcji w 4 kategoriach i wielu podkategoriach. Wczoraj wyskoczyła mi instalacja z automatu, stąd miałam problem dziś, jak nie było podsunięte pod nos, ale dziękuję mimo wszystko za pomoc Niestety niewyświetla się strona sartowa prawidłowo. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Jaki to system operacyjny? Proszę też sprawdzić czy jest zainstalowana najnowsza wersja przeglądarki Internet Explorer - i która wersja jest zainstalowana? Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji korzystam z firefoxa wersja 55.0.3 (32 bity) a ie mam wersje Microsoft Edge 38.14393.0.0 o ile dobrze patrze Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Edge to nie jest Internet Explorer. Ważna jest wersja Internet Explorera. Czy ten problem występuje na jednym czy wielu komputerach? Czy instalacja na nim przebiegła bez zakłóceń? Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji O ile wiem to ma już IE. Edge mam w wersji 38 a na innym stanowisku jest wersja 40 i działa poprawnie, więc po instalacji nowszej wersji edge powinno być ok Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 12 Września 2017 Udostępnij Napisano 12 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji O ile wiem to ma już IE. Edge mam w wersji 38 a na innym stanowisku jest wersja 40 i działa poprawnie, więc po instalacji nowszej wersji edge powinno być ok Ależ jest IE. Wpisz w wyszukiwarce w Menu Start "Internet" a wyskoczy. Cytuj Link to postu
Cebulki Kwiatowe 1 Napisano 13 Września 2017 Udostępnij Napisano 13 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Mi nie pobrało od początku aktualizacji do żadnego z naszych kont. Ani gwarancji, ani zwrotów. W serwisie wszystko ustawione już od dawna. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 13 Września 2017 Udostępnij Napisano 13 Września 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Czy konta są autoryzowane? Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Niestety dalej występuje u mnie ten sam problem z wyglądem strony startowej sello. Czy może mi ktoś pomóc i nakierować jak mam sobie z tym poradzić? Mam przeglądarkę Microsoft Edge 38.14393.0.0 a na innych kompuerach z przeglądarką Microsoft Edge 40.15063.0.0 i tam strona startowa wyświetla się właściwie. Niestety nie mogę sobie poradzić z zaktualizowaniem przeglądarki do wersji Microsoft Edge 40.15063.0.0. Po wpisaniu internet w menu start (jak zalecił jeden z pomocnych forumowiczów) nie wyświetla mi się IE. Będę wdzięczna za pomoc Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Na wstępie ściągnij sobie Internet Explorer 11. Edge to chyba nie jest optymalny pomysł jeśli używasz Sello. Spróbuj IE11. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji PS https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17621/internet-explorer-downloads Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Można też iść do Panelu Sterowania Programy -> Programy i Funkcje -> Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows i tam wybrać Internet Explorer 11. Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Dziękuję, za odzew i chęć pomocy Wychodzi jednak że mam IE11. ale niestety dalej nie działa poprawne wyświetlanie. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Proszę uruchomić IE11 i przejść w nim kreator który się pojawi a następnie zaktualizować ją do najnowszej wersji jeśli nie jest. W IE11 w oknie Informacje powinno być zaznaczone pole Instaluj nowe wersje automatycznie, a samą aktualizację można wymusić przez Windows Update. Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Udało mi się uruchomić IE11, i jest wersja 11.953.14393.0 (i zaznaczyłam żeby nowe wersje istalowały sie automatycznie), ale co dalej ? Sello dalej ma rozjechaną stronę startową Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Był robiony restart Sello? Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Problem z pobieraniem parametrów dotyczących warunków zwrotów i gwarancji Tak. i dalej nic. Wyłączyłam i włączyłam komputer i też nic nie pomogło. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.