Michał B. 3 Napisano 4 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 (edytowane) Po aktualizacji do nowej wersji (robiliśmy aktualizację z 1.30) niektóre transakcje zgrupowane w zakładce PODSTAWOWE wyglądają j.n - nie widać towarów. W szczegółach transakcji w głównym widoku wszystko wyświetla się normalnie Edytowane 4 Lutego 2019 przez MIchał Bobowiec Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Dziwne, że dotyczy to tylko niektórych transakcji. Proszę sprawdzić, czy wykonaniem poniższego polecenia SQL za pomocą programu serwisowego coś zmieni: delete from gr__KonfiguracjaEx where cge_section = 'Towary Transakcji' Jak wykonać polecenie SQL?. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Widzę, że problem jest szerszy. Czy ktoś byłby w stanie podesłać nam bazę danych do analizy z tym problemem? Tak będzie najszybciej ustalić przyczynę, bo w naszych testach problemu powtórzyć, póki co, nie możemy. W razie czego proszę o kontakt na sello@insert.com.pl. Najlepiej gdyby baza nie była zbyt duża. Cytuj Link to postu
Rafał Jaczewski 2 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Dodam tylko, że po dodaniu ręcznie z kartoteki dowolnego towaru transakcja wyświetlana jest poprawnie- pojawiają się towary w transakcji. Cytuj Link to postu
Michał B. 3 Napisano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Potwierdzam ze problem występuje tylko w grupach w których jest więcej niż 2 pozycje towarowe. Niestety nasza baza jest za duża aby ją przesyłać. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Czy masa w tej transakcji jest prawidłowa? 14 ton? Czy to może ma związek z problematycznymi transakcjami? Cytuj Link to postu
Anna Osiwalska 0 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Noszę się z podobnym problemem i rzeczywiście błąd występuje jedynie przy więcej niż dwóch towarach. Dodanie ręczne towaru z listy rzeczywiście pomaga, ale ceny zostają "niezrabatowane"/"nieskompletowane". Mam bazę około 60GB także ciężko byłoby ją przesłać. Miłego dnia, Anna Cytuj Link to postu
Michał B. 3 Napisano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 pole "masa" wykorzystujemy w innym celu (u nas określa nawoje na rolkach), nigdy z tym nie było problemów. 1 Cytuj Link to postu
Anna Smolarska 15 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Moja baza też duża. Mogę wpuścić pracownika Sello na Teamviewer do siebie na chwilę. Proszę o kontakt na priv Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 TV niewiele nam da, bo nie da rady zobaczyć co się dzieje pod spodem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Udało nam się problem powtórzyć, przypadkiem na jednym z komputerów. Jest zatem szansa na sprawdzenie o co chodzi. Póki co nie potrzebujemy zatem bazy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Ok, znaleźliśmy problem. Chodzi o odświeżanie listy, która na niektórych środowiskach jest wykonywana bardzo nieoptymalnie - zapewne ma tutaj wpływ karta graficzna, sterowniki itp. Problem można obejść, ale wymaga niestety delikatnej zmiany w kodzie, w związku z czym przygotujemy poprawkę. Pojawi się możliwie szybko. Cytuj Link to postu
Rafał Jaczewski 2 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 A czy dało by się dołożyć skrót klawiszowy który otwierał by zakładkę " dodaj z kartoteki" ? A może taki jest tylko ja nie wiem. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 7 minut temu, Tomasz Olejniczak napisał: A czy dało by się dołożyć skrót klawiszowy który otwierał by zakładkę " dodaj z kartoteki" ? A może taki jest tylko ja nie wiem. 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 W transakcji można używać InsTYNKTu towarów wprost na liście. Wystarczy wpisać fragment nazwy czy symbolu. Jeśli nic się nie dzieje przy wpisywaniu, trzeba w ustawieniach sprawdzić czy InsTYNKT towarów jest włączony. Cytuj Link to postu
Rafał Jaczewski 2 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Dziękuje Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 My również spotkaliśmy się z tym problemem, przy transakcjach z wieloma rzeczami. Poza znikaniem samego widoku (sytuacja taka sama jak powyżej na screenach) zaobserwowaliśmy, że przy dodaniu dodatkowego towaru do transakcji Sello po jakimś czasie przypisuje tym towarom tą samą cenę pobieraną z formularza - do transakcji z pojedynczym przedmiotem dodajemy czasami ręcznie jakiś "gratis" wliczany w cenę zamówienia, czasami inne udziwnienia, taka praca Przykład: mamy transakcję za kwotę 269zł + przesyłka za 12zł W transakcji standardowo jest jeden przedmiot za 269zł. Dorzucamy kolejne pozycje, jedna za 17zł, druga za 3zł. Oczywiście musimy wyrównać cenę towaru, więc koniec końców wychodzą nam w transakcji trzy przedmioty - jeden za 249zł, drugi za 17zł, a trzeci za 3zł. Po jakimś czasie Sello samo przestawia ceny. Wychodzi z tego transakcja na 819zł - 12zł za przesyłkę + 3 różne przedmioty po 269zł. Oczywiście w tym momencie Sello nagle pokazuje błąd formularza. Po przeprawieniu po jakimś czasie problem ponawia się. Wygląda to tak jak na screenach (dla ułatwienia również screen jak powinno być ). Nie ma wpływu na to, czy paragon jest wystawiony, czy nie. Nawet po wystawieniu dokumentu i przeniesieniu transakcji do paczek robi się to samo. Jest tutaj duża szansa na wystawienie błędnych rachunków - na szczęście w skrajnej sytuacji wyślemy po prostu zbyt duże pobranie i klient nie przyjmie paczki. Jednak wiadomo, strata na przesyłce będzie. Drugim wychwyconym błędem (na szczęście to jest drobnostka, da się przeżyć )jest sortowanie - korzystamy z filtrów o sposobie przekazania oraz tworzone. Nie jestem pewna, kiedy ten błąd występuje, jednak często zdarza się, że przy wybraniu w o sposobie przekazania firmy np. InPost, filtr tworzone przestaje mieć znaczenie i wyświetla wszystkie transakcje, mimo wybranej opcji z możliwością edycji lub zbiorczo. W tym przypadku wystarczy jeden klik więcej, aby sytuacja wróciła do normy, jednak może mylić Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 28 minut temu, Joanna S. napisał: przy dodaniu dodatkowego towaru do transakcji Sello po jakimś czasie przypisuje tym towarom tą samą cenę pobieraną z formularza Również to wczoraj zauważyliśmy. Czy jest to mocno uciążliwe obecnie? Bo jeśli tak, będziemy musieli przełożyć poprawkę z brakiem listy na przyszły tydzień a chcieliśmy ją wypuścić dziś lub jutro. Ewentualnie ten problem poprawimy w kolejnej poprawce. 30 minut temu, Joanna S. napisał: Po jakimś czasie Sello samo przestawia ceny. Prawdopodobnie po pobraniu formularza dzieje się tak ponownie. Proszę spróbować czy oznaczenie takiej transakcji jako ręcznie zaakceptowany formularz coś zmienia? Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Wydaje mi się, że zaakceptowanie formularza rozwiązało problem, ceny pozostały jak na razie niezmienione, po ponownej synchronizacji danych też nic się nie przestawiło. Dla nas błąd nie robi aż takiego zamieszania, gdyż nie mamy bardzo dużej ilości paczek do obsłużenia. Część rzeczy i tak przestawiamy ręcznie, więc ręczne zaakceptowanie formularza to nie problem. Gorzej w przypadku innych użytkowników, chociaż dobrze, że jest jakieś rozwiązanie chwilowe 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Jest już dostępna poprawka 1.30.3. Prosiłbym o weryfikację czy problem z odświeżaniem towarów zniknął. Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Po aktualizacji nie zauważyłam już nigdzie problemu z wyświetlaniem, więc chyba działa Odnośnie poprzedniego - ręczna akceptacja formularzy nie robi zamieszania z cenami. Zostają takie, jakie się ustawi. Jak po takim czasie się nie zmieniły to już raczej nic ich nie ruszy 1 Cytuj Link to postu
Anna Smolarska 15 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 (edytowane) Jeszcze jedna ciekawostka. W Sello mamy zamówienia z Allegro i ze sklepu. Do tej pory było to chronologicznie: allegro, allegro, sklep, allegro, allegro, sklep, sklep. Teraz już tak nie ma, jest: sklep, sklep, sklep, allegro allegro, allegro, allegro. Czy przy okazji można by wrócić do poprzedniego sortowania? Trochę to kłopotliwe i mało intuicyjne. Można łatwo przegapić sklepowe zamówienie skoro pojawia się na dole listy. Zaburza to kolejność pracy. Tego samego dnia robiliśmy aktualizację Subiekta i s2s, mam nadzieję, że to nie ich wina, bo do Sello zamówienia wrzucane są z Subiekta. Edytowane 6 Lutego 2019 przez Anna Smolarska Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 4 minuty temu, Anna Smolarska napisał: Jeszcze jedna ciekawostka. W Sello mamy zamówienia z Allegro i ze sklepu. Do tej pory było to chronologicznie: allegro, allegro, sklep, allegro, allegro, sklep, sklep. Teraz już tak nie ma, jest: sklep, sklep, sklep, allegro allegro, allegro, allegro. Czy przy okazji można by wrócić do poprzedniego sortowania? Trochę to kłopotliwe i mało intuicyjne. Można łatwo przegapić sklepowe zamówienie skoro pojawia się na dole listy. Zaburza to kolejność pracy. Tego samego dnia robiliśmy aktualizację Subiekta i s2s, mam nadzieję, że to nie ich wina, bo do Sello zamówienia wrzucane są z Subiekta. Już ktoś o tym pisał. Jakoś u mnie było i jest tak, ze z danego dnia z s2s zamówienia zawsze w Sello są "na dole" dnia. A u Was się zmienia... Mam posortowane tak: A jak Ty sortujesz? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Niedawno na forum był temat poruszany i z tego co pamiętam to albo w s2s albo w Subiekcie w zamówieniach nie jest zapisywana godzina (jak było wcześniej), zatem i w Sello każde ZK jest wystawione z godziną 0:00. Cytuj Link to postu
Anna Smolarska 15 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 11 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Już ktoś o tym pisał. Jakoś u mnie było i jest tak, ze z danego dnia z s2s zamówienia zawsze w Sello są "na dole" dnia. A u Was się zmienia... Mam posortowane tak: A jak Ty sortujesz? Ja sortuję także po utworzeniu. Dopiero po zainstalowaniu serii poprawek zaczęło tak dziwnie wrzucać. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.