MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart U mnie w PACZKACH > DO WYSYŁKI (w paczkomatach nie da się podejrzeć) mail z "+" widoczny jest tylko po prawej na screenie / czy tak jest prawidłowo? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart A na etykietach paczkomatowych nie ma tego +? Trzeba by zweryfikować które dane z Sello przekazuje PP2. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 1 minutę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: czy tak jest prawidłowo? Tak, jeśli w oknie adresu paczki jest e-Mail z + to taki e-mail jest przekazywany przez Sello do InPostu. Jeśli paczki tworzy jakiś inny, zewnętrzny program to trzeba zweryfikować skąd on bierze dane - powinien z adresu dostawy, nie z klienta. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart OK Na etykiecie jest OK, w managerze jest OK. Wysyłka Sello>InPost Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 2 godziny temu, Kamil Kamil napisał: Być może Pani, będzie opłacać z Pani pensji, w kilku naszych placówkach dodatkowe opłaty, które są niezależne od nas, skoro opisuje Pani, że to żaden problem. Chyba ma Pani 21 lat skoro twierdzi, że "to tak naprawdę nic". Nasi pakowacze pakują produkty w kartonik, który zostaje przygnieciony innymi paczkami, przez co zmienia swój wymiar a wtedy łatwa droga aby Doręczyciel do Paczkomatu zmienił jej gabaryt, Oni dostają z tego jakąś prowizję ?! Człowieka szlag trafia jak wypisuje Pani takie rzeczy. To jest problem i warto poszukać dla niego rozwiązanie, bo trzeba wyjść z zamkniętego pudełeczka i otworzyć głowę bardziej, takie sytuacje konfliktowe nie dotykają tylko nas ale innych Naszych Partnerów. Dodam, że nie, nie jesteśmy firmą krzak, tylko działamy już 30 lat na rynku, więc proszę wyjąć głowę ze skrytki Odpowiem nie na temat, jednak aż nie mogłam się powstrzymać dziękuję bardzo za odmłodzenie, jednak jeśli po wypowiedzi określa Pan wiek rozmówcy, to przy takim spięciu nie chciałby Pan poznać swojego wieku w mych oczach Poza tym istnieją na rynku jeszcze małe firemki, które pod wyrażeniem "niewielkiej ilości" mają tych większych paczek może 2-5 miesięcznie i wśród większej ilości malutkich przesyłek nawet nie zauważają, że są okrojeni (albo właśnie przymykają oko, bo nie zbankrutują od wydania 20-30zł więcej, a na pewno oszczędzą sobie nerwów z reklamacjami). Poza tym odniósł się Pan tylko do małego fragmentu wypowiedzi robiąc raban, jakbym właśnie ogłosiła niepodległość Gdańska. Trochę luzu Nikt nie lubi dopłat, ale dla jednych będzie to nic, jeśli jest to mało i chcą mieć święty spokój, a dla jednych (do których odniosłam się w sumie w praktycznie całości poprzedniej wypowiedzi) jest to bardzo obciążające. PS. skoro kartoniki są regularnie zgniatane i zmieniają rozmiar, może warto nanosić wymiary na pudełko? Linie z wymiarami, wtedy będzie widoczne, jakie wymiary miało pudełko i że zostało uszkodzone w transporcie (w końcu narysowane linie sfalują się). Albo bardziej dopychać kartony, jeśli przy zgniataniu występuje przynajmniej centymetr różnicy. Jest dużo rozwiązań na ten problem, a skoro przewoźnik dba o paczki jak dba, i cały czas występuje konflikt z określaniem gabarytu, może warto zmienić coś po swojej stronie, aby nie dać się naciągaczom? Wierzę, że wina nie leży po Pana stronie, ale czasem lepiej coś zmienić i mieć spokój, niż walczyć z wiatrakami. 1 Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 15 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Dokładnie tak jak @Bartosz Rosa opisuje. U nas jest dokładnie tak samo. Na listach przewozowych Paczkomatów też jest bez +. Adres jest pobierany z "Adresu Dokumentowego" a nie z "Adresu Wysyłki" w Formularzu Transakcji w Sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Rozumiem. W takim razie możemy dodać też podmianę tego adresu w adresie dokumentowym jeśli Wasze rozwiązania korzystają z tego adresu (choć moim zdaniem powinny korzystać z adresu dostawy, bo to o dostawę chodzi). Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 15 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart (edytowane) Równocześnie informuję też Firmę, która dostarcza Nam rozwiązanie zewnętrzne o sugestii wprowadzenia zmiany aby pobierali z adresu dostawy email Klienta, aby wszystko było jasne. Edytowane 27 Sierpnia 2019 przez Kamil Kamil Cytuj Link to postu
Piotr Taraszkiewicz 12 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 56 minut temu, Bartosz Rosa napisał: A na etykietach paczkomatowych nie ma tego +? Trzeba by zweryfikować które dane z Sello przekazuje PP2. Od wersji 19.7.7 ProstaPaczka pobiera adres e-mail z adresu do wysyłki. Jeżeli jest u kogoś inaczej to zapraszamy do kontaktu z nami bezpośrednio w celu wyjaśnienia problemu. Cytuj Link to postu
Marcin Leplawy 6 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart U nas paczki są generowane do inpostu z Subiekta a wcześnie dane do Subiekta trafiają z Sello jak ustawić aby z Sello dane szły do Subiekta z "+"? Cytuj Link to postu
marbie B 2 Napisano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Tak jak napisał @MARCIN e-kupowanie.pl adres w jednym miejscu jest bez +. Być może to generuje jakiś błąd przy eksporcie adesu. Czy Sello wysyła go jako całość z jednego pola czy jest łączony z 2 pól? Dane w PP2 oraz Manager InPost są poprawne z plusem. Mimo tego adres nie jest poprawnie rozpoznawany. Czy to wystarczy aby stwierdzić, że problem jest przy imporcie danych z Sello? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 3 minuty temu, marbie B napisał: PP2 Korzystanie z PP2 jest wygodne, ale Sello z Paczkomatami współpracuje bez zgrzytów. Myślałeś nad wykorzystaniem Sello do integracji InPost Shipx - tutaj aktualnie działa OK. Chyba, że w czymś PP2 jest dla Ciebie wygodniejsza/lepsza. Pisz do nich. Pomogą. Masz najnowszą wersję? v19.8.7 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 9 godzin temu, Marcin Leplawy napisał: U nas paczki są generowane do inpostu z Subiekta a wcześnie dane do Subiekta trafiają z Sello jak ustawić aby z Sello dane szły do Subiekta z "+"? Skąd dokładnie brany jest adres e-mail w Subiekcie? W 1.32 dodaliśmy jeszcze przenoszenie emaila+ do adresu dokumentowego - powinien się on przenieść do Subiekta. 33 minuty temu, marbie B napisał: adres w jednym miejscu jest bez +. Być może to generuje jakiś błąd przy eksporcie adesu. Czy Sello wysyła go jako całość z jednego pola czy jest łączony z 2 pól? Istotny jest adres w oknie adresu. Adres email widoczny na dole w podglądzie to jest adres brany z klienta. 34 minuty temu, marbie B napisał: Dane w PP2 oraz Manager InPost są poprawne z plusem. Mimo tego adres nie jest poprawnie rozpoznawany. Co oznacza, że nie jest poprawnie rozpoznawany? Cytuj Link to postu
marbie B 2 Napisano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Przed chwilą, Bartosz Rosa napisał: Co oznacza, że nie jest poprawnie rozpoznawany? Mail od Allegro. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Nie wiem w jaki sposób i kiedy Allegro analizowało te adresy, myślę, że trzeba by to z nimi ustalić, dlaczego taki mail wysłali, skoro do paczkomatów trafiają poprawne maile+. Cytuj Link to postu
Krzysztof Handke 3 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart (edytowane) @Bartosz Rosa Niestety u nas w Sello w żadnym punkcie nie jestem w stanie odnaleźć adresu email z "+". w MS ten adres jest a w Sello nie, jak to możliwe? Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez orzeu Cytuj Link to postu
Marcin Leplawy 6 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Skąd dokładnie brany jest adres e-mail w Subiekcie? W 1.32 dodaliśmy jeszcze przenoszenie emaila+ do adresu dokumentowego - powinien się on przenieść do Subiekta. Istotny jest adres w oknie adresu. Adres email widoczny na dole w podglądzie to jest adres brany z klienta. Co oznacza, że nie jest poprawnie rozpoznawany? Adres e-mail w subiekcie bierzemy z kontrahenta ale tam jest bez+ nigdzie nie widzę aby był z plusem w Subiekcie. Możesz mnie naprowadzić? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart A co ze starymi klientami, kiedy klient kupił coś na Allegro przed dodaniem + w Sello? Sello zaktualizuje mu maila w kartotece klienta na z + kiedy klient dokona transakcji po zmianie w Sello kiedy dodaliście + do maila? Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Czy ktoś się orientuje czy wysyłanie paczek smart allegro jest możliwe tylko jako konto prepaid czy tez można je wysyłać na umowę i dostawać fakturę na koniec miesiąc? znając praktyki inpostu może się okazać ze dalej będą pobierać za paczki przedpłacone i ciężko to będzie zweryfikować bo nie daja zadnego wykazu za co się płaci. druga sprawa co z paczkami gdzie trzeba wysłać 3-4 bo się nie mieści do jednej ? inpost zezwoli na darmowe czy nie pobierze tylko za jedną. trzecia sprawa gabaryt allegro pisze ze zmiana z a na b lub b na c jest bezpłatna, a płatna jest tylko c do a i a do c a in post pobiera bez roznicy Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 4 minuty temu, Dariusz Pawlak napisał: czy tez można je wysyłać na umowę i dostawać fakturę na koniec miesiąc? Tak, trzeba podpisać umowę z handlowcem. 4 minuty temu, Dariusz Pawlak napisał: nie daja zadnego wykazu za co się płaci. Do faktury dołączają wykaz paczek z opłatą. 5 minut temu, Dariusz Pawlak napisał: gdzie trzeba wysłać 3-4 bo się nie mieści do jednej ? inpost zezwoli na darmowe czy nie pobierze tylko za jedną Przez Sello da się rozdzielić na kilka, najwięcej chyba miałem 3 lub 4. InPost liczy za każdą osobno. Ale niedługo rozliczanie przejmie allegro... Zobaczymy też jak to będzie z tymi gabarytami... 1 Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart mam umowę ale tylko na kuriera i zwykłe paczkomaty wiem ze mozna rozdzielic przez sello al co bedzie po 4.września Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 3 godziny temu, orzeu napisał: Niestety u nas w Sello w żadnym punkcie nie jestem w stanie odnaleźć adresu email z "+". w MS ten adres jest a w Sello nie, jak to możliwe? Minimalne wymagania to Sello 1.31.3. Adres email+ dostarczany jest z Allegro wraz z formularzem i tam w pierwszej kolejności należy go szukać. Adres ten przenoszony jest do transakcji (automatycznie lub ręcznie w zależności od konfiguracji) i znajduje się w adresie wysyłkowym transakcji. Stamtąd trafia do adresu wysyłkowego paczki i dalej do kuriera podczas tworzenia paczek synchronizacją Sello. Jeśli są używane zewnętrzne synchronizatory to należy upewnić się, że jest zainstalowana najnowsza wersja, ewentualnie skontaktować się z autorem aplikacji. 2 godziny temu, Marcin Leplawy napisał: Adres e-mail w subiekcie bierzemy z kontrahenta ale tam jest bez+ nigdzie nie widzę aby był z plusem w Subiekcie. Możesz mnie naprowadzić? Obecnie nie ma tego przenoszenia do Subiekta. Dodaliśmy jeszcze na szybko ustawianie emaila+ w adresie dokumentowym, ale w testach wyszło, że kontrahent tworzony jest na podstawie klienta w Sello a wersja jest już niemal gotowa do wystawienia. Jeśli nie wyjdą inne problemy to wypuścimy 1.32 jutro (czwartek) a ewentualne rozwiązanie z umieszczaniem tego adresu w kontrahencie Subiekta rozważymy w przyszłym tygodniu. Z którego dokładnie pola w kontrahencie brany jest adres e-mail? (zrzut ekranu) 2 godziny temu, Mariusz Kownacki napisał: A co ze starymi klientami, kiedy klient kupił coś na Allegro przed dodaniem + w Sello? Sello zaktualizuje mu maila w kartotece klienta na z + kiedy klient dokona transakcji po zmianie w Sello kiedy dodaliście + do maila? Sello wstecznie niczego nie aktualizuje. Emaile+ pojawią się w nowych transakcjach. Email w kartotece klienta nie zawiera i nie będzie zawierał +, bo dla każdej transakcji jest ten sufiks inny - i dlatego występuje on w transakcji. Inaczej który e-mail klienta byłby domyślny jeśli klient dokonywałby jednocześnie wielu zakupów? Adres e-mail klienta to: e52yw78@example.com, zaś adresy związane z transakcjami będą dla każdej inne: e52yw78+e426w4e@example.com, e52yw78+s52yw8s@example.com, ale ich początek jest zawsze taki sam dla klienta. Cytuj Link to postu
Marcin Leplawy 6 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 36 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Obecnie nie ma tego przenoszenia do Subiekta. Dodaliśmy jeszcze na szybko ustawianie emaila+ w adresie dokumentowym, ale w testach wyszło, że kontrahent tworzony jest na podstawie klienta w Sello a wersja jest już niemal gotowa do wystawienia. Jeśli nie wyjdą inne problemy to wypuścimy 1.32 jutro (czwartek) a ewentualne rozwiązanie z umieszczaniem tego adresu w kontrahencie Subiekta rozważymy w przyszłym tygodniu. Z którego dokładnie pola w kontrahencie brany jest adres e-mail? (zrzut ekranu) poniżej zamieszczam zrzut z Subiekta GT z kąd pobieramy adres do wysyłki w sumie nigdzie indziej go nie ma Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Obawiam się, że trzeba by to przerobić. W sytuacji gdy klient dokona kilku zakupów ten e-mail będzie nadpisany ostatnią wartością i emaile będą błędne. Jedyne sensowne miejsce obecnie to adres dostawy w transakcji lub paczce w Sello. Subiekt nie ma miejsca na różne adresy e-mail dla każdego zamówienia. Można ewentualnie spróbować wpisać te adresy z dostawy z transakcji do uwag w dokumencie i stamtąd je pobierać. Cytuj Link to postu
Piotr Taraszkiewicz 12 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 11 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Obawiam się, że trzeba by to przerobić. W sytuacji gdy klient dokona kilku zakupów ten e-mail będzie nadpisany ostatnią wartością i emaile będą błędne. Jedyne sensowne miejsce obecnie to adres dostawy w transakcji lub paczce w Sello. Subiekt nie ma miejsca na różne adresy e-mail dla każdego zamówienia. Można ewentualnie spróbować wpisać te adresy z dostawy z transakcji do uwag w dokumencie i stamtąd je pobierać. Czy dodacie w Sello, aby przy tworzeniu zamówienia / dokumentu końcowego adres e-mail z adresu do wysyłki był wstawiany do uwag dokumentu Subiekta GT i Subiekta nexo? I czy zrobicie co w taki sposób, aby dało się taki adres wyciągnąć wyrażeniem regularnym? Będziemy na dniach udostępniali taką funkcję (wyszukiwania e-maila w uwagach) i bardzo by się przydał ten email w uwagach, użytkownikom co listy tworzą z Subiekta GT/nexo. Z góry dziękuję w imieniu użytkowników Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.