Łukasz Wodecki 1 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. dotyczy wszystkich przesyłek allegro: allegro polecony, allegro paczkomaty....Nie wiem czy ma na to wpływ fakt że są to transakcje zaciągnięte ze starej bazy do nowej. We wszystkich transakcjach jest zaciągnięty towar jednorazowy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. A jaki w paczkach jest wpisany rozmiar? Cytuj Link to postu
Łukasz Wodecki 1 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. (edytowane) Generalnie komunikat pokazuje się w zakładce do paczek w momencie kiedy chcę stworzyć paczkę i nie ma tam opcji do wpisania rozmiarów paczki. Edytowane 16 Grudnia 2020 przez Łukasz Wodecki Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. 2 godziny temu, Łukasz Wodecki napisał: Generalnie komunikat pokazuje się w zakładce do paczek w momencie kiedy chcę stworzyć paczkę i nie ma tam opcji do wpisania rozmiarów paczki. A jakie ustawiłeś parametry paczek w ustawieniach dostawy w WzA? Można tam ustawić domyślne wymiary. Albo w każdym TOWARZE oddzielnie, jeśli są paczki 1-towarowe. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2020 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. Najwyraźniej domyślne ustawienia generują niepoprawną wartość dla rozmiarów paczki. Proszę spróbować utworzyć paczkę pojedynczo i sprawdzić jakie te wartości rozmiarów paczki się wpiszą w oknie. Cytuj Link to postu
Piotr Sokołowski 14 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. W dniu 27.11.2020 o 15:06, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: polecony masz wyłączony: Mam zaznaczoną tę opcję i pojawia mi się błąd: Przesyłka zawiera nieprawidłowe dane: - Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika (/parcel-management/parcel-create-commands/{commandId}) Wymiary paczki do 14x11x4 cm przy masie 80g więc raczej to nie jest problemem. Umowa własna z Pocztą. Poza tym próbowałem jeszcze wysłać coś przesyłką firmową poleconą ale pojawia mi się taki błąd: must be a well-formed email address Jak usunę e-mail z adresu co wysyłki to mam taki błąd: Invalid value: HTTP Status: Bad Request (400) @Bartosz Rosa Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. Czy to jest pełna treść błędu z raportu? Cytuj Link to postu
Piotr Sokołowski 14 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. (edytowane) 11 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Czy to jest pełna treść błędu z raportu? Pobieranie stanu wykonania zlecenia utworzenia przesyłki z Allegro dla paczki "1172/2021" na koncie "NivoToys" (88700510): Przesyłka zawiera nieprawidłowe dane: - Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika (/parcel-management/parcel-create-commands/{commandId}) Tworzenie przesyłki w serwisie Wysyłam z Allegro dla paczki "2290/2021" na koncie "urwiskowo" (12015543): must be a well-formed email address Invalid value: (tu jest adres e-mail klienta)HTTP Status: Bad Request (400) Edytowane 12 Lutego 2021 przez Piotr Sokołowski Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. 6 minut temu, Piotr Sokołowski napisał: Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika To oznacza, że serwis WzA nie mógł się skomunikować z jakiegoś powodu z API wybranego przewoźnika. W takim wypadku należy dla paczki wybrać opcję ponownego utworzenia przesyłki w serwisie kuriera: I wysłać paczkę raz jeszcze. Ewentualny czerwony błąd można wyczyścić poleceniem Wyczyść błędy paczki (Ctrl+Shift+B). 6 minut temu, Piotr Sokołowski napisał: Tworzenie przesyłki w serwisie Wysyłam z Allegro dla paczki "2290/2021" na koncie "urwiskowo" (12015543): must be a well-formed email address Serwis WzA stwierdził, że adres e-mail jest niepoprawny. Czy zawiera on jakieś "dziwne" znaki i jest w jakiś sposób niestandardowy? Cytuj Link to postu
Piotr Sokołowski 14 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. 13 minut temu, Bartosz Rosa napisał: To oznacza, że serwis WzA nie mógł się skomunikować z jakiegoś powodu z API wybranego przewoźnika. W takim wypadku należy dla paczki wybrać opcję ponownego utworzenia przesyłki w serwisie kuriera: Już kilka razy tak robiłem i nic. 17 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Serwis WzA stwierdził, że adres e-mail jest niepoprawny. Czy zawiera on jakieś "dziwne" znaki i jest w jakiś sposób niestandardowy? Adres jest normalny, zmieniłem na nasz i był taki sam błąd (urwiskowo@leno.com.pl) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. To by trzeba było log podesłać do nas na sello@insert.com.pl - może zaplątał się tam jakiś niewidoczny znak. W załączeniu plik do włączania/wyłączania logu. Należy go rozpakować, uruchomić włączenie, uruchomić ponownie Sello jako administrator (prawy przycisk myszy). Log będzie zapisany w folderze Sello na C:\Program Files(x86)\Insert\Sello\Logs jako plik Allegro-<data>.json. aukcje.zip Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. 51 minut temu, Piotr Sokołowski napisał: Adres jest normalny, zmieniłem na nasz i był taki sam błąd (urwiskowo@leno.com.pl) Tu raczej chodzi o e-mail klienta allegro, czy jest z plusem (takie sprawdzenie czy to zamówienie pochodzi z allegro). Cytuj Link to postu
Piotr Sokołowski 14 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. 2 minuty temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Tu raczej chodzi o e-mail klienta allegro, czy jest z plusem (takie sprawdzenie czy to zamówienie pochodzi z allegro). Ale to jest nie Allegro polecony. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. Teraz, Piotr Sokołowski napisał: Ale to jest nie Allegro polecony. Ja odniosłem się do zapytania o mail: jeśli WzA zgłasza problem z mailem, to wg mnie nie może odnaleźć tego zamówienia u siebie w API, więc albo wysyłasz zamówienie z poza allegro, albo w paczce jest błędny adres klienta (bez plusa). Nie istotne jaka to przesyłka. Cytuj Link to postu
Piotr Sokołowski 14 Napisano 12 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. (edytowane) 18 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Ja odniosłem się do zapytania o mail: jeśli WzA zgłasza problem z mailem, to wg mnie nie może odnaleźć tego zamówienia u siebie w API, więc albo wysyłasz zamówienie z poza allegro, albo w paczce jest błędny adres klienta (bez plusa). Nie istotne jaka to przesyłka. Wysyłałem zamówienie spoza Allegro 😐 @Bartosz Rosa Wysłałem wiadomość z logiem. Edytowane 12 Lutego 2021 przez Piotr Sokołowski Cytuj Link to postu
ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI 0 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. jednak musze wrocic do etykiet z paczkomatów , czy etykieta ( allegro paczkomaty ) nie powinna zawierac info ze wysyła ALLEGRO ? moja etykieta wygląda tak : Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. 1 godzinę temu, ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI napisał: jednak musze wrocic do etykiet z paczkomatów , czy etykieta ( allegro paczkomaty ) nie powinna zawierac info ze wysyła ALLEGRO ? moja etykieta wygląda tak : Powinna. Sprawdź jak tę dostawę ustawiłeś w konfiguracji ShipX: Cytuj Link to postu
ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI 0 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. im "głębiej wchodzę " tym mniej wiem : Cytuj Link to postu
ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI 0 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. (edytowane) oraz Edytowane 20 Lutego 2021 przez ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. Wejdź tutaj i zobacz jaką usługę masz wybraną w API inpostu: Dostawę Allegro masz dobrze wybraną, ale jeszcze trzeba sprawdzić czy Sello też wysyła taką samą do API Inpost. Cytuj Link to postu
ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI 0 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. Cytuj Link to postu
ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI 0 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. id i token pobrałem : Cytuj Link to postu
ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI 0 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. i teraz nie wiem czy w przypadku allegro paczkomaty są inne i nie mozna pobierac z poziomu manager.paczkomaty.pl ze swojego konta ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 21 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. 12 godzin temu, ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI napisał: i teraz nie wiem czy w przypadku allegro paczkomaty są inne i nie mozna pobierac z poziomu manager.paczkomaty.pl ze swojego konta ? Jeśli chcesz wiedzieć na 100% jakie mają być etykiety, to wygeneruj sobie jedną ręcznie w Menedz. Paczek Inpost w zakładce ALLEGRO. Takie same powiny się pobierać i drukować z poziomu Sello. Cytuj Link to postu
ZBIGNIEW FIAŁKOWSKI FIAŁKOWSKI 0 Napisano 21 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2021 w Konfiguracja Wysyłam z Allegro. wiem jak powinna wyglądać ale nie wiem jak ustawić to w sello aby były takie same Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.