Bartosz Rosa 1 770 Napisano 2 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 18 godzin temu, Sławomir B napisał: w sello w tej chwili mam 3 transakcję które widnieją jako oczekujące na wpłątę mimo że na allegro od kliku dni już status jako ANULOWANA Ale anulowana przez klienta czy anulowana przez sprzedawcę? Bo to są dwa różne i niezależne statusy zamówienia. Sello pobiera tylko statusy anulowania od klienta, natomiast statusy sprzedawcy są synchronizowane z Sello do Allegro. Co się dzieje jeśli pobierze się dane transakcji z menu pod prawym klawiszem myszy? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 2 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Co do tych dokumentów jeszcze, to proszę sprawdzić czy jest możliwości wywołania funkcji usuń powiązanie dla dokumentu z dolnej zakładki DOKUMENTY i wtedy czy uda się wystawić dokument z podglądem. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 12 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Co do tych dokumentów jeszcze, to proszę sprawdzić czy jest możliwości wywołania funkcji usuń powiązanie dla dokumentu z dolnej zakładki DOKUMENTY i wtedy czy uda się wystawić dokument z podglądem. Ja w nexo miałem wczoraj podobną sytuację. Może wniosek coś podpowie... Przyszedł zwrot to cofnąłem paczkę do transakcji i chciałem ponownie wystawić dok. końcowy. Usunąłem powiązania i przy tworzeniu dok. końcowego podpiął sie pierwszy nie tworząc nowego. Cytuj Link to postu
Sławomir B 9 Napisano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Witam anulowane przez klienta Po zaznaczeniu transakcji i wybraniu ręcznie "Pobierz dane transakcji " nic się nie zmienia status nadal widnieje na szaro Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 3 minuty temu, Sławomir B napisał: Witam anulowane przez klienta Po zaznaczeniu transakcji i wybraniu ręcznie "Pobierz dane transakcji " nic się nie zmienia status nadal widnieje na szaro To nie anulowane zamówienie tylko płatność. Zamówienie masz jako NOWE. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 2 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Tak, płatność anulowana nie jest tożsama z anulowaniem zamówienia przez klienta. Anulowana płatność nie jest w żaden sposób sygnalizowana, bo jest uznawana za brak płatności (w Sello nie ma dolarka na zielono, tylko wyszarzony, przerywaną linią - co oznacza że rozpoczęto szybką płatność internetową ale nie została ona zakończona - czyli albo nie jest jeszcze przetworzona, albo została odrzucona, albo anulowana). Kupujący musi świadomie wywołać w Allegro funkcję Anuluj zamówienie aby to dotarło jako status do Sello. Natomiast jeśli kupujący kupił, nie płaci, nie odbiera telefonów czy maili to należy taką transakcję anulować, ale od strony Sello. Wtedy Sello ustawi status sprzedawcy w zamówieniu na anulowany. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 2 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 1 godzinę temu, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.38.1 napisał: Ja w nexo miałem wczoraj podobną sytuację. Może wniosek coś podpowie... Przyszedł zwrot to cofnąłem paczkę do transakcji i chciałem ponownie wystawić dok. końcowy. Usunąłem powiązania i przy tworzeniu dok. końcowego podpiął sie pierwszy nie tworząc nowego. Jeśli masz ZK zrealizowane już jakimś dokumentem końcowym to nie da się wtedy wystawić nowego dokumentu - Subiekt nie pozwoli. Sello wtedy podpina poprzedni wystawiony dokument - powinno być ostrzeżenie w raporcie (tak wiem, mało dostępna informacja, ale jest). Cytuj Link to postu
Mirosław Antończyk 6 Napisano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Witam,po aktualizacji cen w allegro wyskoczył taki błąd 0x80040E31 ? może ktoś wie o co chodzi? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 16 minut temu, Mirosław Antończyk napisał: Witam,po aktualizacji cen w allegro wyskoczył taki błąd 0x80040E31 ? może ktoś wie o co chodzi? A czy coś więcej napisano w raporcie w Sello w związku z tym? Cytuj Link to postu
Mirosław Antończyk 6 Napisano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 coś takiego znalazłem" Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'DZEM HERBAPOL 280g BRZOSKWINIA' ('5900956201207'): Wystąpił błąd (0x80040E31)" Cytuj Link to postu
Mirosław Antończyk 6 Napisano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:47 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'BATON MARCEPAN SOLIDARNOSC 30G' ('5900189005719'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:47 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'MONTE WHITE KUBEK 150G ' ('4014500515571'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:45 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'MC BATONIKI Z CZEKOLADY MLECZNEJ 100g SMAK ML.' ('5905784340920'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:45 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'AJAX PROSZEK CYTRYNOWY 450g' ('15232'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:44 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru ' ! MROZONKI AGREST 2,5KG ' ('15228'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:44 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'PRYMAT ZIELE ANGIELSKIE 600G CATERING' ('5901135001144'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:44 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'PRYMAT CYNAMON MIELONY 390G PET CATERING zly kod' ('5901135024365'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:43 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'CZEKKOLADA WEDEL 100g MLECZNA Z ORZECHAMI LASKOWYM' ('5901588017990'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Błąd System sprzedaży 02.06.2021 15:55:43 Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru 'SOS SOJOWY JASNY 625ML HOUSE OF ASIA' ('5901752700260'): Wystąpił błąd (0x80040E31) Towar Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Czy po restarcie Sello oraz komputera, na którym jest serwer SQL dla Sello/Subiekta ten problem nadal się pojawia? Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Po odrzuceniu zapisu dokumentu końcowego (podejrzałem sobie dane Klienta) pracownik nie może utworzyć kolejnego dokumentu. pomaga tylko usunięcie transakcji. Problem występuje przy kliknięciu przycisku ANULUJ, a nie zauważam go po zamknięciu okna dokumentu końcowego x-em HELP !!! Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 HEEEEEEEEELLPPP !!! Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Dobra problem pojawia się niezależnie od zamknięcia X-em lub ANULUJ. Problem pojawia sie, gdy w paragonie lub FV podejrzę sobie marżowość, skrót klaiwaturowy: CRTL+SHIFT+SPACJA Potem dostaję dziwny komunikat którego nie kojarzę w Synchronizatorze v1: POMOOOCYYYYYY Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Sprawdzimy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Faktycznie, dzieje się taka magia. Analizujemy co jest przyczyną. 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Dodam, że nie było tego problemu w poprzednim synchronizatorze. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Jest też problem nr 2 w menu PACZKI: Jak pobiorę etykietę INPOSTu i dopiero potem generuję dokument końcowy, to numer tego dokumentu nie pojawia się w gridzie paczek. Nie pomaga żadne F5 itd, po prostu informacja stracona. Jeśli najpierw zrobię z menu PACZKI dokument końcowy i potem dopiero etykietę INPOSTU problemu nie ma. ratunku. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Kulfon nr 3: Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 W starym synchronizatorze naprawiliście kiedyś, że Sello ustawiało w dokumencie sprzedaży domyślną cenę ustawioną w Sello jako np "detliczna", to Sello podmieniało ją na "specjalna". Niestety w nowym Synchronzatorze problem powrócił, przy czym Sello do cen detalicznych ustawia teraz poziom cen jako "hurtowy". Wydało się to, jak chciałem zrobić w zwrocie zwrot najniższej wartości transportu Klientowi, to Subiekt wstawił mi właście cenę transportu z poziomu "hurtowy": HILLFFEEEEEEE Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 1 godzinę temu, HotKey . napisał: Jak pobiorę etykietę INPOSTu i dopiero potem generuję dokument końcowy, to numer tego dokumentu nie pojawia się w gridzie paczek. Nie pomaga żadne F5 itd, po prostu informacja stracona. Jeśli najpierw zrobię z menu PACZKI dokument końcowy i potem dopiero etykietę INPOSTU problemu nie ma. Podeślij jakieś screeny obrazujące problem (bez danych osobowych). Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 44 minuty temu, Bartosz Rosa napisał: Podeślij jakieś screeny obrazujące problem (bez danych osobowych). Chodzi o to, że jak puszczę jednocześnie Wyślij/Odbierz, żeby Inpost odesłał mi numer etykiety oraz bardzo blisko tego dodatkowo kliknę PPM --- > dokument końcowy to etykieta inpostu się zjawia, niestety nie ma numeru dokumentu końcowego, mimo iż faktycznie jest on tworzony i trzeba do niego doszperać się ręcznie w Subiekcie. Problem jest bardzo irytujący, gdyż bez tego numeru dokumentu końcowego nie jestem w stanie rozliczyć płatności wpadających mi na konto. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 A możesz podrzucić historię z transakcji? Spróbuj też w takiej sytuacji utworzyć ponownie dokument końcowy, jeśli jest on już utworzony w Subiekcie to powinien się podpiąć do transakcji w Sello. 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 19 minut temu, Bartosz Rosa napisał: A możesz podrzucić historię z transakcji? Czyli dokładnie co ? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.