Skocz do zawartości

Nowy synchronizator Subiekta 2.0

Polecane posty

35 minut temu, Dominik Heidemann napisał:

Cześć, zauważyłem błąd. Jak poniżej mam ustawione dwie opcje:

image.png.488446057e59ed53cff124e65e5eaab2.png

Efekt poniżej:

image.png.8030552e2c219457ec44ca758558e7eb.png

Dwie transakcje które nie zostały opłacone i nie są gotowe do przetworzenia - zostały utworzone dokumenty oraz nie zostały zmienione statusy. Czy jest jakaś inna opcja która musi być włączona aby to działało poprawnie?

A przypadkiem nie korzystasz jeszcze z jednego komputera, gdzie nie włączyłeś nowego synchronizatora? Ewentualnie kilku użytkowników jednego urządzenia posiadających swoje konta na kompie. U siebie tak zrobiłem :)

 

Zapis w rejestrze uruchamiający nowy synchronizator, działa per użytkownik na komputerze. Zrobiłem zapis w rejestrze na serwerze przez pulpit zdalny i założyłem, że u wszystkich użytkowników uruchomiony został nowy synchronizator. Tak się jednak nie stało. Pozostali pracownicy, korzystający z pulpitu zdalnego na swoich użytkownikach, nadal mieli stary synchronizator.

Sprawa wyszła dopiero dziś, bo dokumenty były wystawiane przez użytkownika w sello o nazwie "Automat", który był uruchomiony na moim koncie.

Wczoraj jednak postanowiłem zapisać sobie w pliku Sello.xml, żeby program uruchamiał się od razu na użytkowniku automat i tu moje zdziwienie (choć teraz wydaje się to oczywiste), okazało się że to ustawienie działa już globalnie. Każdy użytkownik, korzystający z pulpitu zdalnego, po uruchomieniu Sello od razu był logowany na użytkownika, który jest przypisany do działań automatycznych.

W jednym czasie działał nowy i stary synchronizator

 

Trochę bałaganu się narobiło. M.in. to o czym Ty piszesz.

Poza tym, teraz mam problem z pobieraniem transakcji, bo próbuje porać wszystkie dostępne w historii zamiast tylko te niepobrane.

  • Lubię to 1
Link to postu
10 minut temu, Dominik kidl napisał:

A przypadkiem nie korzystasz jeszcze z jednego komputera, gdzie nie włączyłeś nowego synchronizatora?

Wziąłem to pod uwagę i na 6 stanowisk w firmie, które działają w jednej sieci, na wszystkich został włączony nowy synchronizator.

 

10 minut temu, Dominik kidl napisał:

Poza tym, teraz mam problem z pobieraniem transakcji, bo próbuje porać wszystkie dostępne w historii zamiast tylko te niepobrane

Włączyłem synchronizator o godzinie 10, do rana następnego dnia cały czas coś mieliło. Pobrało mi na nowo historie z Allegro, z Ebay który nie jest używany już 10 lat, oraz w końcu porządnie zsynchronizowało mi całą kartotekę towarów. Po tym wszystkim wszystko działa o niebo lepiej. Nie wiem czy jest to skutkiem nowego synchronizatora jednak do tej pory zawsze miałem różnice pomiędzy ilością aukcji w Allegro (Moje Oferty) a liczbą trwających aukcji pokazujących przez Sello. Przez to np. zmieniając ceny dużo aukcji zostawało ze starą ceną. Sello po prostu nie widziało tych aukcji. Przed synchronizatorem było to ok 1500 - 2000 aukcji. Dziś różnica to 5 aukcji.

 

@edit

ponadto sprawdź jakie masz ustawienia w Parametrach wysyłania i odbierania

image.png.8d3529e23c48690c5eb587ddd58e9309.png

image.png.18d85667d9769445e4ae1130b005ff21.png

Edytowane przez Dominik Heidemann
Link to postu
1 godzinę temu, Dominik Heidemann napisał:

Dwie transakcje które nie zostały opłacone i nie są gotowe do przetworzenia - zostały utworzone dokumenty oraz nie zostały zmienione statusy. Czy jest jakaś inna opcja która musi być włączona aby to działało poprawnie?

Ja bym zerknął do raportu, czy nie ma w nim wpisów np rozpoczęto synchronizację.... dla systemu sprzedaży. Bo to na nowym powinno działać. Jeśli nie działa, to może wskazywać na to, że gdzieś uruchomił się jeszcze stary synchronizator.

  • Lubię to 1
Link to postu
1 godzinę temu, Bartosz Rosa napisał:

Ja bym zerknął do raportu, czy nie ma w nim wpisów np rozpoczęto synchronizację.... dla systemu sprzedaży. Bo to na nowym powinno działać. Jeśli nie działa, to może wskazywać na to, że gdzieś uruchomił się jeszcze stary synchronizator.

Jednak faktycznie był odpalony stary synchronizator. Na serwerze gdzie jest odpalone 24h Sello-matka, informatyk włączył nowy synchronizator dla jednego konta Windows, dla drugiego nie.

  • Lubię to 1
Link to postu

@Bartosz Rosa Od zainstalowania wersji 1.37.6, kilka razy dziennie zawiesza się przy tworzeniu ZK. Nie mogę znaleźć przyczyny. Nie zgłaszałem od razu, chciałem zobaczyć czy to będzie się powtarzało. W raportach nic nie znalazłem.

Sello w automacie zaczyna synchronizację z SGT i wystawia dokument początkowy. I od czasu do czasu na jednej z transakcji się zawiesza proces tworzenia dokumentu i nie kończy się. Transakcja jest zablokowana.

Pomaga wyłączenie i włączenie programu.

Może ktoś miał jeszcze taki przypadek?

 

Subiekt GT wersja 1.66 SP2 HF1

Link to postu

Wczoraj miałem taką historię, że Sello nie tworzyło mi dokumentu początkowego w SGT wywalając błąd: jakiś dżejson czy coś. Co ciekawe w subiekcie każda taka próba kończyła się tym że zakładany był kolejny kontrahent dla tego klienta i tak mi się założyło ich 143. Próbowałem też spod bazy danych powiązać klienta w SGT pod tego w sello ale nic to nie dawało. Już miałem pisać na forum ale zobaczyłem, że Pani w treści wiadomości do sprzedawcy wstawiła małpkę (ale nie taką @ tylko taką jak poniżej), a u mnie treść ta zapisywana jest w opisie dokumentu w SGT no i wywalało się. Po usunięciu małpki poszło. @Bartosz Rosamyślę, że można by dorzucić testerom jako kolejny scenariusz testowy takiego cudaka.

🙈

Edytowane przez Leszek Oleszczuk
  • Dziękuję 1
Link to postu
3 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Czy na tym komputerze gdzie działa automatyczne wystawienia ZK ktoś pracuje?

Jest to serwer. Sello uruchomione na moim koncie (administratora), gdzie zaglądam tylko jak się coś dzieje lub nie dzieje. Nikt nie pracuje na tym użytkowniku, natomiast na samym serwerze za pomocą pulpitu zdalnego, na innych użytkownikach pracuje jeszcze kilka osób w tym jedna również na Sello.

Do wczoraj, osoba która pracowała na serwerze miała stary synchronizator 😅 (nie wiedziałem, że trzeba na każdym użytkowniku zrobić wpis do rejestru).

Dziś jednak miałem ponownie "zawias" przy tworzeniu ZK.

 

3 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Czy może to mieć związek z tym łapaniem skrótów klawiszowych przez Subiekta podczas synchronizacji?

Raczej nie, na tyle na ile można zaufać innym osobą, jeśli twierdzą, że tego nie robią :) Do automatycznej synchronizacji, celowo mam osobnego użytkownika, który ma tez ustawione hasło. Jeśli ktoś inny używałby skrótów i tworzył dokumenty ze swojego użytkownika w Sello, to miałbym ZK wystawione przez tą osobę a takich dokumentów nie mam.

Odeszliśmy niemal w 100% od ręcznego tworzenia dokumentów w Sello. Wszystko załatwia automat.

Link to postu
4 minuty temu, Leszek Oleszczuk napisał:

Co ciekawe w subiekcie każda taka próba kończyła się tym że zakładany był kolejny kontrahent dla tego klienta i tak mi się założyło ich 143.

🙈

To już zostało zgłoszone. Bartek obiecał poprawkę ale też pisał, że do 1.37.6 nie dadzą rady tego wprowadzić. Trzeba czekać na 1.38 lub 1.37.7.

Link to postu
2 godziny temu, Leszek Oleszczuk napisał:

Co ciekawe w subiekcie każda taka próba kończyła się tym że zakładany był kolejny kontrahent dla tego klienta i tak mi się założyło ich 143.

To będzie poprawione w najbliższej wersji.

2 godziny temu, Leszek Oleszczuk napisał:

zobaczyłem, że Pani w treści wiadomości do sprzedawcy wstawiła małpkę

Dzięki za informacje 👍, bo mieliśmy problem ze zdiagnozowaniem źródła tego problemu. A to emoji ;)

2 godziny temu, Dominik kidl napisał:

Do wczoraj, osoba która pracowała na serwerze miała stary synchronizator 😅 (nie wiedziałem, że trzeba na każdym użytkowniku zrobić wpis do rejestru).

No my też o tym nie pomyśleliśmy. Sam włącznik powinien być globalny dla całej bazy a nie jak teraz poprzez rejestr dla komputera/konta. Ale tak zostało bo było to wcześniej używane tylko do testów i musiało pozostać ukryte.

2 godziny temu, Dominik kidl napisał:

Dziś jednak miałem ponownie "zawias" przy tworzeniu ZK.

Próbowaliśmy dzisiaj powtórzyć zawieszanie ale widocznie za mała próbka albo nie takie warunki. Czy komuś jeszcze zdarza się takie zawieszanie przy tworzeniu ZK?

Może też jakieś 🙈 :)

 

Link to postu
W dniu 12.03.2021 o 17:26, Bartosz Rosa napisał:

Próbowaliśmy dzisiaj powtórzyć zawieszanie ale widocznie za mała próbka albo nie takie warunki. Czy komuś jeszcze zdarza się takie zawieszanie przy tworzeniu ZK?

Jedynie co jakiś czas wyskakuje komunikat "System sprzedażowy nie został poprawnie uruchomiony". Jednak na innym komputerze od razu zadziałało więc myślę że to jednostkowe chwilowe problemy.

Link to postu

Hej, mam ciąg dalszy problemów :)

 

Nie jestem w stanie zmusić Sello żeby zapisywało pliki z fakturami w PDF do wskazanego folderu na dysku, tak wygląda ścieżka folderu:

obraz.png.f662a49111bbb93d986c01972cb61a40.png

Folder tez istnieje:

obraz.thumb.png.1556ad5fd1791bfd2763e986cdb15c41.png

 

 

Druga rzecz czy udało się coś ustalić z tymi klientami że w nazwie zapisuje sie nick z allegro?

 

Edytowane przez Marek Zbikowski
.
Link to postu
2 godziny temu, Dominik Heidemann napisał:

Jedynie co jakiś czas wyskakuje komunikat "System sprzedażowy nie został poprawnie uruchomiony".

Proszę w takim razie zajrzeć do raportu i odnaleźć zadanie pt: "Uruchamianie systemu sprzedaży" - tam powinien być błąd, który uniemożliwił uruchomienie połączenia z Subiektem, wskutek  czego nie powodzą się kolejne zadania dla niego zlecone.

31 minut temu, Marek Zbikowski napisał:

Nie jestem w stanie zmusić Sello żeby zapisywało pliki z fakturami w PDF do wskazanego folderu na dysku, tak wygląda ścieżka folderu:

W jaki sposób tworzone faktury? Zbiorczo czy ręcznie z podglądem?

38 minut temu, Marek Zbikowski napisał:

Druga rzecz czy udało się coś ustalić z tymi klientami że w nazwie zapisuje sie nick z allegro?

Niestety nie. Takiego scenariusza powtórzyć nie możemy. Jedyna szansa, że tak się dzieje to utworzenie ZK zanim jeszcze przylecą z Allegro dane z formularza i w Sello klient ma podany tylko sam nick.

Może nie wszędzie został włączony nowy synchronizator i ten stary bruździ? Można to poznać po raporcie i wpisach typu "Rozpoczęto wykonywanie..." dla systemu sprzedaży.  Nowy synchronizator takich wpisów nie umieszcza w raporcie, tylko same błędy i ostrzeżenia.

Link to postu
38 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Proszę w takim razie zajrzeć do raportu i odnaleźć zadanie pt: "Uruchamianie systemu sprzedaży" - tam powinien być błąd, który uniemożliwił uruchomienie połączenia z Subiektem, wskutek  czego nie powodzą się kolejne zadania dla niego zlecone.

Cytat

Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży.
System.Exception: Nieprawidłowy login lub hasło użytkownika systemu sprzedaży.
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.GTInstance.PrepareInstance()
   w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ThreadRun()

btw. wciąż próbuje mi utworzyć dokument początkowy dla różnych transakcji ze starego konta ebay.de. W jaki sposób mogę całkowicie usunąć to konto?

image.thumb.png.544e033a3735643fe423db4bc8995fd5.png

Link to postu
W dniu 12.03.2021 o 08:12, Dominik kidl napisał:

@Bartosz Rosa Od zainstalowania wersji 1.37.6, kilka razy dziennie zawiesza się przy tworzeniu ZK. Nie mogę znaleźć przyczyny. Nie zgłaszałem od razu, chciałem zobaczyć czy to będzie się powtarzało. W raportach nic nie znalazłem.

Sello w automacie zaczyna synchronizację z SGT i wystawia dokument początkowy. I od czasu do czasu na jednej z transakcji się zawiesza proces tworzenia dokumentu i nie kończy się. Transakcja jest zablokowana.

Pomaga wyłączenie i włączenie programu.

Może ktoś miał jeszcze taki przypadek?

 

Subiekt GT wersja 1.66 SP2 HF1

Niestety problem nadal występuje.

To co zauważyłem:

  1. Gdy zawiesza się tworzenie ZK, w tym samym czasie zawiesza się u mnie proces pobierania transakcji. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Najdłużej czekałem 2 godziny ale żaden z procesów nie został dokończony.
  2. Wraz z pojawieniem się ww problemu w raportach odnajduję dużo starych transakcji, które Sello próbuje pobrać.
  3. W Menedżerze zadań znalazłem 2 dodatkowe procesy Sello, które nie zostały z jakiegoś powodu zamknięte. Sprawdziłem wszystkich użytkowników, nikt nie zostawił włączonego Sello. Procesy były uruchomione na użytkowników moim, czyli tym na którym idzie automatyczna synchronizacja.
  4. W raportach o 18:53:50 pojawił się błąd "Wykryto nieopłaconą i anulowaną transakcję, dla której w serwisie Allegro występuje wpłata." jednak już nie ma błędów o braku towaru w systemie sprzedaży. Kolejno o 18:59:23 ponownie ten sam błąd, dla tej samej transakcji i również już żadnych innych błędów. Synchronizację z SGT mam co 10 min i ma towary dezaktywowane w SGT, więc Sello co 10 minut wyrzuca błędy o braku tych pozycji. Po błędzie do tej transakcji, już nie robił synchronizacji z SGT. Wygląda, jakby właśnie w tym momencie się zablokował. Sello było cały czas uruchomione. W raportach, kolejny wpis jest dopiero o 23:05:36 o treści "Synchronizacja z systemem sprzedaży: Upłynął limit czasu zapytania". Wczoraj koło 23:00 wszedłem na serwer i zauważyłem ten błąd. Zamknąłem Sello i wymusiłem zamknięcie procesów. O 23:05:37 pojawiły się wpisy o braku towaru w SGT, więc synchronizacja już poszła. Do północy nic się już nie działo. Błędy w obrębie północy opisałem poniżej.

W raporcie napotkałem tez takie błędy:

  1. Tworzenie w systemie sprzedaży dokumentu początkowego do transakcji 'Grupa transakcji 51117/2021': Odpowiedni dokument (ZK 13596/03/2021) istnieje już w systemie sprzedaży. Powiązano z transakcją istniejący dokument. Kontrahent ani pozycje NIE zostały zaktualizowane. - To znaczy że z jakiegoś powodu Sello próbowało ponownie wystawić ZK do transakcji? W SGT mam to ZK utworzone przez Sello z dnia 16.03.2021. Powyższy błąd był o godzinie 00:03:43 z dnia 17.03.2021. W jakiej sytuacji Sello może próbować ponownie wystawić ZK. Z treści błędu można wnioskować, że przy pierwotnym utworzeniu ZK, nie zostało ono zapisane w powiązaniach z transakcją. ZK zostało wrzucone do SGT  16 marca ale prawdopodobnie tuż przed północą.
  2. Zapisywanie klienta "xxxxxx" (9967245) z konta xxxxx na Allegro.pl: Wystąpił błąd (0x80040E31) - czas błędu 17.03.2021, 00:02:08. Zakup z przed północy w dniu 16.03.2021. ZK utworzone po północy. Finalnie udało mu się zapisać klienta  w bazie. Mam identyczne błędy pojawiające się co pewien czas dla rożnych transakcji i klientów.
  3. Nie można rozpocząć operacji 'Aktualizacja dokumentów zamówień' ponieważ jej poprzednie wykonanie jeszcze się nie zakończyło. - taki błąd znalazłem z godziny 23:57. Nikt już nie pracował, więc jest on wywołany przez automat.
  4. Nie można rozpocząć operacji 'Tworzenie dokumentów zamówień' ponieważ jej poprzednie wykonanie jeszcze się nie zakończyło. - taki błąd znalazłem z godziny 23:57. Nikt już nie pracował, więc jest on wywołany przez automat.

 

Mam w raporcie mnóstwo błędów o tym, że towar nie istnieje w systemie sprzedaży. W SGT został dezaktywowany. Wiem, że pisaliśmy o tym wiele razy... w jaki sposób mogę się pozbyć tych błędów? Przy synchronizacji co 10 min, za każdym razem mam prawie 1300 pozycji z błędem. W ciągu 1 dnia tj prawie 180 pozycji z błędami.

Może jakieś polecenie SQL do usuwania ich z bazy Sello? Mogę z raportów wyciągnąć symbole tych produktów.

Link to postu
18 godzin temu, Marek Zbikowski napisał:

Faktury tworzone poprzez opcję "Dokumenty końcowe"

A czy przy wystawieniu faktury z dolnej zakładki DOKUMENTY PDF też się nie tworzy?

18 godzin temu, Dominik Heidemann napisał:

Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży.
System.Exception: Nieprawidłowy login lub hasło użytkownika systemu sprzedaży.

Czy te loginy i hasła zostały sprawdzone?

18 godzin temu, Dominik Heidemann napisał:

wciąż próbuje mi utworzyć dokument początkowy dla różnych transakcji ze starego konta ebay.de. W jaki sposób mogę całkowicie usunąć to konto?

Konta usunąć się tak łatwo nie da, bo jest powiązane z każdą aukcją, transakcją i paczką, które zostały do niego utworzone. A to polecenie SQL, które podsyłałem kiedyś było wykonane i mimo tego próbuje tworzyć te ZK?

18 minut temu, Dominik kidl napisał:

Wraz z pojawieniem się ww problemu w raportach odnajduję dużo starych transakcji, które Sello próbuje pobrać.

Czy okresowe pobieranie ponowne transakcji jest włączone? Ewentualnie można sprawdzić tabelę:

 

select * from reg_OrderEventTrackerFails

Czy w niej znajdują się te transakcje, które Sello próbuje pobierać?

25 minut temu, Dominik kidl napisał:

Tworzenie w systemie sprzedaży dokumentu początkowego do transakcji 'Grupa transakcji 51117/2021': Odpowiedni dokument (ZK 13596/03/2021) istnieje już w systemie sprzedaży. Powiązano z transakcją istniejący dokument. Kontrahent ani pozycje NIE zostały zaktualizowane. - To znaczy że z jakiegoś powodu Sello próbowało ponownie wystawić ZK do transakcji? W SGT mam to ZK utworzone przez Sello z dnia 16.03.2021. Powyższy błąd był o godzinie 00:03:43 z dnia 17.03.2021. W jakiej sytuacji Sello może próbować ponownie wystawić ZK. Z treści błędu można wnioskować, że przy pierwotnym utworzeniu ZK, nie zostało ono zapisane w powiązaniach z transakcją. ZK zostało wrzucone do SGT  16 marca ale prawdopodobnie tuż przed północą.

To oznacza, że przy pierwszym tworzeniu ZK nie zostały do Sello zwrócone dane utworzonego dokumentu, np z powodu awarii Subiekta i jego zamknięcia podczas dodawania dokumentu. Wtedy przy kolejnej próbie wystawiania, aby ZK się nie zdublowało Sello go wyszukuje i podłącza do transakcji już ten wcześniej utworzony.

 

30 minut temu, Dominik kidl napisał:

Zapisywanie klienta "xxxxxx" (9967245) z konta xxxxx na Allegro.pl: Wystąpił błąd (0x80040E31) - czas błędu 17.03.2021, 00:02:08. Zakup z przed północy w dniu 16.03.2021. ZK utworzone po północy. Finalnie udało mu się zapisać klienta  w bazie. Mam identyczne błędy pojawiające się co pewien czas dla rożnych transakcji i klientów.

To wygląda jak timeout przy próbie dostępu do serwera SQL. Jak wygląda jego obciążenie podczas synchronizacji?

 

41 minut temu, Dominik kidl napisał:

Nie można rozpocząć operacji 'Aktualizacja dokumentów zamówień' ponieważ jej poprzednie wykonanie jeszcze się nie zakończyło. - taki błąd znalazłem z godziny 23:57. Nikt już nie pracował, więc jest on wywołany przez automat.

Bo to kolejne uruchomienie automatu generuje taki błąd, co potwierdza, że poprzednie wywołanie się zawiesiło na jakimś etapie i nie może się ukończyć. Dodamy tutaj profilaktyczne restarty instancji Subiekta podczas wykonywania dużej liczby zadań.

 

45 minut temu, Dominik kidl napisał:

Mam w raporcie mnóstwo błędów o tym, że towar nie istnieje w systemie sprzedaży. W SGT został dezaktywowany. Wiem, że pisaliśmy o tym wiele razy... w jaki sposób mogę się pozbyć tych błędów?

W ustawieniach systemu sprzedaży na zakładce TOWARY jest odpowiedni parametr sterujący wyświetlaniem tych ostrzeżeń  (żółte to ostrzeżenia, czerwone to błędy :) )

 

obraz.png.ec34a653ee073583a89d46519d70c24c.png

Po jego wyłączeniu proponuję też wyczyścić raport, bo zapewne w nim znajduje się wiele wpisów.

 

Link to postu
20 minut temu, Bartosz Rosa napisał:
Godzinę temu, Dominik kidl napisał:

Wraz z pojawieniem się ww problemu w raportach odnajduję dużo starych transakcji, które Sello próbuje pobrać.

Czy okresowe pobieranie ponowne transakcji jest włączone?

Jest wyłączone.

 

20 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Ewentualnie można sprawdzić tabelę:

 


select * from reg_OrderEventTrackerFails

Czy w niej znajdują się te transakcje, które Sello próbuje pobierać?

Tak, znajduje 20 transakcji. Sprawdziłem je i wszystkie mają w Sello status Gotowe do przetwarzania jednak każda z nich była wcześniej niekompletna, bez wpłaty. Klienci kupili np 5 marca a opłacili dopiero 10 marca.

 

26 minut temu, Bartosz Rosa napisał:
Godzinę temu, Dominik kidl napisał:

Zapisywanie klienta "xxxxxx" (9967245) z konta xxxxx na Allegro.pl: Wystąpił błąd (0x80040E31) - czas błędu 17.03.2021, 00:02:08. Zakup z przed północy w dniu 16.03.2021. ZK utworzone po północy. Finalnie udało mu się zapisać klienta  w bazie. Mam identyczne błędy pojawiające się co pewien czas dla rożnych transakcji i klientów.

To wygląda jak timeout przy próbie dostępu do serwera SQL. Jak wygląda jego obciążenie podczas synchronizacji?

Nie sprawdzałem obciążenia wczoraj jak był ten błąd. Teraz śledziłem w Activity Monitor w Management Studio, wygląda w mojej ocenie na małe obciążenie (Processor Time ~2%, Waiting Tasks 0, Database 0-0,2 MB/sec, Btach-Requests/sec 100-400). Wszystkie synchronizatory są włączone.

 

40 minut temu, Bartosz Rosa napisał:
Godzinę temu, Dominik kidl napisał:

Mam w raporcie mnóstwo błędów o tym, że towar nie istnieje w systemie sprzedaży. W SGT został dezaktywowany. Wiem, że pisaliśmy o tym wiele razy... w jaki sposób mogę się pozbyć tych błędów?

W ustawieniach systemu sprzedaży na zakładce TOWARY jest odpowiedni parametr sterujący wyświetlaniem tych ostrzeżeń  (żółte to ostrzeżenia, czerwone to błędy :) )

😮😬😅

Wstyd mi.

Link to postu
Godzinę temu, Dominik kidl napisał:

Tak, znajduje 20 transakcji. Sprawdziłem je i wszystkie mają w Sello status Gotowe do przetwarzania jednak każda z nich była wcześniej niekompletna, bez wpłaty. Klienci kupili np 5 marca a opłacili dopiero 10 marca.

No to można te transakcje pobrać ręcznie z menu kontekstowego myszy. Powinny wtedy zniknąć z tej tabeli i Sello nie będzie o nie więcej odpytywać serwisu.

 

 

Link to postu
8 godzin temu, Bartosz Rosa napisał:

No to można te transakcje pobrać ręcznie z menu kontekstowego myszy. Powinny wtedy zniknąć z tej tabeli i Sello nie będzie o nie więcej odpytywać serwisu.

 

 

Niestety nie zniknęły. Wszystkie 20, z PPM wybierałem "Pobierz dane transakcji". Po wrzuceniu zapytania SQL nadal te same transakcje znajdują się na liście.

 

Dziś ponownie się zawiesił na tych samych procesach. W raporcie brak informacji o jakiejkolwiek czynności związanej z błędami. Po zamknięciu programu pozostał uruchomiony proces Sello. Serwer SQL nie wyglądał na obciążony.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...