Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.09.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jako, że mamy wtorek, a chłopaki jeszcze walczą... to strzelam, że raczej przyszły tydzień jednak. Tym bardziej, że planujemy dodać funkcję, która zależy też od naszych zewnętrznych serwisów, a tutaj musimy się dogadać z osobami z innych projektów. Zdradzę Wam, że chcemy dodać do Sello bardzo przydatne dla nas narzędzie, które i Wam wyjdzie na dobre , mianowicie złowrogą telemetrię. Od razu uprzedzam pytania i wątpliwości, nie, nie będziemy Was śledzić . Niestety różne "brukowce" internetowe postawiły telemetrię w złym świetle i słowo to zazwyczaj działa na ludzi odstraszająco. Prawda jest taka, że pozwoli nam to trafniej decydować o sposobie realizacji różnych funkcji, ustawić optymalniej priorytety nowości, dowiedzieć się czy i jak korzystacie w ogóle z pewnych funkcji w programie. Niektóre z funkcji mogą być w ogóle nieużywane a bez danych o ich użyciu musimy takie funkcje często uwzględniać przy realizacji innych zadań - co oczywiście przekłada się na czas, zbytnie skomplikowanie rozwiązania itp. Pozwoli to również zoptymalizować istniejące rozwiązania, bo o ile na forum pojawiają się różne sugestie, za które dziękujemy, o tyle nawet jeśli poprze ją 5 osób to nie wiemy co o tym sądzą pozostali użytkownicy. Dodam również, że wszelkie informacje o użytkowaniu programu, funkcji są wysyłane anonimowo, więc nie jesteśmy w stanie powiązać danych z konkretnym użytkownikiem czy firmą. Dostęp do wrażliwych danych jest u nas rygorystycznie przestrzegany. Po pierwsze do niektórych danych (np. dane osobowe) mechanizm telemetryczny w ogóle nie ma dostępu, więc nie da się w ten sposób pozyskać jakichkolwiek informacji związanych z danymi osobowymi. Po drugie, wszystkie informacje jakie chcielibyśmy uzyskać przechodzą u nas kontrolę (zewnętrzną) pod kątem zasadności. No a po trzecie, każdy z Was może zdecydować czy chce wziąć udział w programie poprawy jakości zarządzania produktem czy nie . Ja będę szczerze zachęcał, bo im więcej osób tym bardziej trafne będą wyniki. Innymi słowy, w skrócie, jakie przykładowe informacje będziemy zbierać: wejścia w konkretne moduły, okna wywołanie funkcji programu liczba cech towarów rodzaj występujących w programie błędów parametry komputera, takie jak ilość pamięci RAM, czy wersja systemu Windows oraz SQLa Jakiego typu informacji nie będziemy zbierać: danych użytkownika, firmy, klientów danych o działalności, kondycji firmy, zyskach, obrotach i wszystkiego co jest związane bezpośrednio z prowadzoną działalnością oczywiście wszelkich haseł, loginów itp. Podsumowując, chodzi o pozyskiwanie samych informacji o tym jak korzystacie z naszego oprogramowania a nie Waszych prywatnych danych. Nie mamy również możliwości śledzenia kogokolwiek i nie siedzi u nas żaden pan Władek, który by śledził co i jak ktokolwiek z Was robi . Mam nadzieję, że podejdziecie do tego raczej na zasadzie wsparcia nas w podejmowaniu trafniejszych decyzji aniżeli, jak to piszą brukowce, śledzenia użytkownika.
    2 punkty
  2. Chyba Panu Rafałowi przygotowali paczkomat bez wyświetlanych (ponad 3s) reklam i bez słońca które często uniemożliwia korzystanie z ekranu... Ciekawe w którym rogu biura stoi ta maszyna... PS chyba nie mamy na forum jakiegoś działu na tematy różne...
    1 punkt
  3. Właśnie wracam z paczkomatu. Udało mi się pobić rekord.
    1 punkt
  4. Szybciej niż myślisz zapewne: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/17-wrzesnia-zmiana-zasad-programu-super-sprzedawca-PDaw0VBEwuG
    1 punkt
  5. W każdym szablonie aukcji jest osobny niezależny opis czy jest on brany z szablonu opisu? W pierwszym przypadku jedyna możliwość to skorzystać ze zmian zbiorczych i próbować usuwać te fragmenty tekstu (linijka po linijce, nie wszystkie na raz*). W drugim, wystarczyłoby usunąć ten wpis z jednego szablonu opisu. * kod pojawiający się w wielu linijkach, lub zawierający pogrubienia (ogólnie znaczniki HTML) musi być wpisany identycznie co do znaku aby funkcja znajdź i zamień zadziałała. Dlatego lepsze rezultaty może dać usuwanie zdań czy wręcz słów, które wyraźnie są objęte przez jakiś element HTML (pogrubienie, nagłówek, lista). Dobre praktyki są takie, że jeśli w kilku miejscach, np w różnych szablonach, występuje ten sam tekst, to nie należy go wpisywać wiele razy - bo jest on później trudny w utrzymaniu. W takich wypadkach najlepiej utworzyć odpowiednie pole własne podmiotu i w nim wpisać tekst, zaś w samych szablonach umieścić odwołanie do tego pola w stylu [Podmiot::PW::Infolinia_pomoc]. Wtedy w razie chęci edycji wystarczy zmienić pole własne podmiotu i kolejne opisy generowane będą już z nową wartością.
    1 punkt
  6. tak "tam" = Allegro Wiem, że trzeba czekać na Allegro, uzupełniłem tylko inf, że problem nie dotyczy samych zmian w cennikach
    1 punkt
  7. Czyli jednak to sprawa priorytetowa i może da się ją jeszcze wprowadzić w sello 1.29? Tu ukłony w stronę Bartka
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. i czas namówić ST do wprowadzenia oznaczania zamówień jako wysłane na allegro wraz z przekazaniem do allegro numeru nadania.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...