Skocz do zawartości

Problem z pobieraniem transakcji

Polecane posty

Uwaga 2010-08-22 12:29:35 Nie jest znany adres e-mail klienta ...

2010-08-22 12:29:35 Pominięto transakcję starszą niż data początkowa: Dotyczy aukcji 130388106305, klient: ... (nY+sHZ2PrBmdj6wVnY+sEZ2PrA2dj6wJlIKpDJmCqAydj6x9nY+seQ==)

Uwaga 2010-08-22 12:29:35 Nie jest znany adres e-mail klienta ....

2010-08-22 12:29:35 Pominięto transakcję starszą niż data początkowa: Dotyczy aukcji 130388881140, klient: .... (nY+sHZ2PrBmdj6wVnY+sEZ2PrA2dj6wDmIunAZeKqA2dj6x9nY+seQ==)

 

i tak setki razy się to powtarza aż się Sello zwiesza

 

Istnieje coś takiego jak pomoc techniczna Sello, jakiś mail?

Link to postu

Witam

 

Hmmm przyznam szczerze, że jak dotąt nie spotkałem się z takim błędem, ale niech Pan spróbuje wykonać następujące czynności:

 

1. Odinstalowanie Sello

2. Ponowna instalacja

3. Po utworzeniu konta, przy pierwszym uruchomieniu odczekać do momentu, ąż pobiorą się wszystkie kategorie Allegro.

4. Następnie proszę przejść do modułu Administracja, potem zakładka Parametry i otworzyć Parametry Wysyłania i Odbierania.

5. Wewnątrz zobaczyć czy jest zaznaczona opcja Przy ręcznym odbieraniu -> Pytaj o parametry odbierania. Jeśli nie ma to proszę to zaznaczyć i OK.

6. W lewym górnym rogu kiknąć Wyślij/Odbierz, a potem Odbierz w lini Serwisy Aukcyjne.

7. Pojawi się ramka gdzie możemy ustalić zakres pobieranych informacji.

9. Proszę zaznaczyć tam wszystkie checkboxy, oprócz: Tylko na podstawie zmian w historii, Tylko od kupujących oraz Tylko dla niekompletnych aukcji

10. OK.

Link to postu

Bardzo dziękuję za te informację ale są one niestety bardzo podstawowe. Takie operacje już wcześniej wykonałem. Generalnie jako laik z każdym problematycznym programem tak postępuje.

 

Jeszcze raz zapytam. Czy zna ktoś mail do obsługi technicznej Sello? Chyba w płatnym programie Sello jest jakaś pomoc od autorów?

 

Odpowiadamy na forum i poprzez email. Stad tez odpowiedź RzeKina na tym forum. Oczywiście można wysłać alternatywnie mail na adres: sello@insert.com.pl. Aby się nie powtarzać proszę podać adres rozpoczętego wątku.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam,

Ta opcja jest u mnie odznaczona. Klienci i transakcje pobierają się ale po kilkudziesięciu minutach. Nie wiem czy to ma jakiś związek ale również w zakładce klienci/wiadomości, nie są widoczne wszystkie wiadomości dotyczące transakcji. Często nie ma nawet tych generowanych przez Allegro: Sprzedałeś....

Ta zakładka stała się właściwie bezużyteczna.

Link to postu
Klienci i transakcje pobierają się ale po kilkudziesięciu minutach

To jest w zasadzie "normalne" zachowanie webApi o którym wiemy od początku prac nad Sello. Czasami transakcje są dostępne z opóźnieniem w stosunku do tego co widać na www.

 

Witam, a dziś widzę, że nie odebrały się wszystkie transakcje i mam klientów bez transakcji.

Czy to oznacza, że w Sello są klienci (którzy wcześniej nie kupowali) a nie ma zapisanych transakcji dla tych klientów? Nie widać ich w module transakcji czy w module klienci na dole na zakładce transakcje?

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

przy zgłaszaniu tego problemu proszę o podesłanie logów z pobierania transakcji oraz wskazanie, dla których aukcji brakuje transakcji ( a jeszcze lepiej jakby były screeny pokazujące kupujących w chwili pobierania danych przez Sello na konkretnych aukcjach z którymi jest problem).

 

Instrukcję jak włączyć logowanie można otrzymać wysyłając maila na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku.

Link to postu

Witam nie chce zakładać nowego wątku to napisze tu przed weekendem tj w piątek 29 października wszystko mi działało pobierało wszystkie dane etc. a jak wróciłem z wszystkich świętych odpaliłem sello to okazało się że za każdym razem wywala mi błędy nie może niczego ściągnąć tylko wiadomości pobrało a poza tym nic :(

 

Czy to jakiś normalny błąd czy coś jest nie halo ?

Link to postu

No to tak odpaliłem dzis rano Sello i oczywiście dalej błędy.

 

Odbieranie aukcji zakończone błędem:

 

Ostatnia operacja nie powiodła się.

SOAP_HTTP_ERROR: An HTTP error occured

Nie można odnaleźć określonego pliku. (2)

 

Odbieranie transakcji zakończone błędem:

 

Ostatnia operacja nie powiodła się.

SOAP_HTTP_ERROR: An HTTP error occured

Nie można odnaleźć określonego pliku. (2)

 

Odbieranie Parametrów zakończone błędem:

 

tu niby jest błąd ale w szczegółach niczego nie widać.

Link to postu

Czy problem występuje tylko na laptopie? Czy tylko tam jest Sello zainstalowane?

 

W tym przypadku ciężko powiedzieć co jest przyczyną problemu. Trzeba by się najpierw dowiedzieć jakiego pliku nie można odnaleźć. Niestety nie jest to logowane w błędzie, gdyż ten błąd zgłasza najprawdopodobniej system Windows.

 

Najlepiej było by skorzystać z pomocy informatyka i np za pomocą programu process monitor ( http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896645.aspx ) ustawiając odpowiednie filtry na proces Sello.exe, wytropić plik którego brakuje - włączając logowanie tuż przed tym jak ten błąd w Sello się pojawia.

 

Gdyby udało się to wykonać, proszę o podesłanie nam logów z tego programu.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...