Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.05.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzień dobry, czy jest możliwość aby dodając dokumenty w ewidencji VAT poprzez zapis seryjny (zapisz i kontynuuj) nie pamiętało kontrahenta i w kolejnej pozycji było puste pole do wyboru kontrahenta? Ewentualnie gdzie można to zmienić aby w zapisie seryjnym nie pamiętało kontrahenta i była możliwość wyboru czy ma pamiętać kontrahenta czy pozostawić pole puste? Dziękuję i pozdrawiam
    1 punkt
  2. Drodzy Państwo w wersji wiosennej planujemy wprowadzić wiele zmian dotyczących płatności na dokumentach Subiekta. Jest to pierwszy etap prac, który będzie kontynuowany w kolejnych wersjach. Większość zmian nie powinna wpłynąć na pracę dotychczas stworzonych rozszerzeń wykorzystujących Sferę nexo. Jednak jest kilka takich, które mogą wymagać zmian w rozwiązaniach własnych. Pierwszą z takich zmian jest konfiguracja płatności, która przeszła dużą metamorfozę. Przykładowo parametry decydujący o tym czy na dokumencie powinny być widoczne sekcje dotyczące przedpłat i pozostałych płatności zostały zastąpione znanym od kilku wersji mechanizmem ustawiania widoczności pól. To tylko jedna z przykładowych zmian. Jednak jeżeli w swoich rozwiązaniach sferycznych nie odczytywaliście lub zmienialiście Państwo parametrów dotyczących płatności, to te zmiany mimo, że poważne nie powinny mieć wpływu na te rozwiązania. Drugą zmianą, której nie udało się zachować kompatybilności jest realizacja dokumentów, która w pewnych przypadkach wymagała przepisania płatności na dokument realizowany w swoim rozwiązaniu własnym. Jeżeli korzystaliście Państwo ze sposobu opisanego w tym wątku na forum to w wersji wiosennej rozwiązanie takie będzie wymagało modyfikacji. Od wersji wiosennej przy realizacji dokumentów płatności zawsze będą się przepisywać (jeżeli tak określono w parametrach realizacji, klasa ParametryGrupowaniaPodstawowe i wszystkie jej pochodne). Zamieszczony w tym wątku kod będzie więc od tego momentu zbędny. Wydaje się też, że można łatwo przygotować się na okres przejściowy dodając już teraz jedną linijkę kodu jako pierwszą instrukcję po „if” przed przepisywaniem płatności w postaci: zk.PlatnosciDokumentow.Clear(); Zapobiegnie ona dublowaniu płatności przy realizacji po wyjściu nowej wersji programu. Trzecia zmiana może mieć największy wpływ na Państwa rozwiązania własne. Od wersji wiosennej możliwe będzie określenie dowolnych i wielu domyślnych form płatności klienta. W związku z tym zmieni się sposób określania domyślnej płatności klienta oraz zezwolenia na kredyt kupiecki. Oto przykładowy kod dotyczący tych ustawień w obecnej i przyszłej wersji programu: 1. Zezwolenie na kredyt kupiecki i ustawienie domyślnie 60% dla tej formy płatności Stary sposób: podmiot.DomyslnaFormaKredytuKupieckiego = przelew7dni; podmiot.DomyslnyKredytKupiecki = 0.6; Nowy sposób: podmiot.ZezwalajNaKredytKupiecki = true; var domyslnaFormaPlatnosci = new FormaPlatnosciPodmiotu(); podmiot.DomyslneFormyPlatnosci.Add(domyslnaFormaPlatnosci); podmiot.FormaPlatnosci = przelew7dni; podmiot.Procent = 60; 2. Zablokowanie kredytu kupieckiego Stary sposób: podmiot.DomyslnaFormaKredytuKupieckiego = null; Nowy sposób: podmiot.ZezwalajNaKredytKupiecki = false;
    1 punkt
  3. W programie od dłuższego czasu jest błąd, pamiętam że wątek na ten temat już gdzieś był ale nie mogę go znaleźć. Otóż o co chodzi. Jak wprowadzam faktury dotyczące kosztów eksploatacji pojazdów w zapisie złożonym to uciekają mi opisy operacji, w kontrahentach są one ustawione, w zapisie prostym elegancko same wskakują, w zapisie złożonym przy pierwszym dokumencie też ale już jak jest kilka pod rząd to niestety nie wchodzą. Mogę prosić o poprawienie?
    1 punkt
  4. Przyznam, że nie wiem Mam u siebie szablon o treści "uwagi dla sprzedawcy". Nie pamiętam, żebym dodawał ręcznie. Spróbuj również dodać taki szablon i zaznaczyć "Dokument". Włącz mu również, żeby był domyślny. Może to wystarczy.
    1 punkt
  5. W nowej wersji Sello ma być obsługa FSd. Na czym to ma polegać? Faktura detaliczna jest wywoływana bez skutku magazynowego w Subiekcie czyli Sello będzie tworzyć najpierw paragon a potem FSd do tego?
    1 punkt
  6. podpinanie dokumentu końcowego do transakcji w Sello, jeśli zamówienie zostało zrealizowane przez Subiekta z poziomu ZK a ZK było utworzone przez Sello wysyłanie wersji elektronicznej faktury do Allegro (jeśli powyższe uda się zrealizować)
    1 punkt
  7. Przydałoby się, wszystkie inne pobierają się z kartoteki kontrahenta a akurat ja używam kilku opisów dla szeroko pojętej eksploatacji np. paliwo, leasing, eksploatacja... więc mi by to bardzo ułatwiło pracę
    1 punkt
  8. Witam, Obsługa wielu magazynów ma być w kolejnej dużej wersji (1.39) zgodnie z informacją z nagłówka o wersjach.
    1 punkt
  9. Dzień dobry, na ten moment nie ma możliwości konfiguracji trybu seryjnego. Zapisaliśmy sugestię do jednej z kolejnych wersji InsERT nexo.
    1 punkt
  10. Pracujemy nad dodaniem odpowiedniego parametru w programie, po włączeniu którego dane do zaliczek CIT i deklaracji CIT będą pobierane od 1 maja. Pojawi się to w programie najszybciej, jak to możliwe. Bardzo proszę o cierpliwość.
    1 punkt
  11. Nie jest to sprawa "życia i śmierci", nie mniej o ile dodanie parametru nie jest problemem byłoby miło. Dziękuję / Pozdrawiam
    1 punkt
  12. Dzień dobry. Nie ma takiej możliwości. Chyba nic nie stoi na przeszkodzie dodać taki parametr. Sposób podsumowywania dla VAT określa się w parametrach ewidencji VAT więc raczej jak będziemy dodawać domyślny okres wydruku, to właśnie w tym miejscu.
    1 punkt
  13. Też popieram Pana Marcina, dodatkowo zamiast poziomych linii oddzielających grosze lepiej dać przecinek lub chociażby linię przerywaną lub maksymalnie cienką. Poprawiła by się czytelność. I oszczędność
    1 punkt
  14. Witam, Kwestia, że będę tutaj zwracał uwagę na standardowe ustawienie po uruchomieniu programu i korzystając ze standardowego wzorca. Jak widać na załączonym takie standardowe ustawienia i mam raptem 7 linii zapisu. Po usunięciu podsumowania może dodatkowo dwie się zmieszczą ale jak widać największym problemem są tutaj nazwy firm i adresy które zajmują bardzo dużo linii. I są to nazwy pobierane z GUS lub Ceidg więc nikt tego nie poprawia po prostu tak księgują. I warto by było to jakoś zmienić aby to w standardowym wzorcu głównym ładnie się mieściło.
    1 punkt
  15. Popieram Pana Marcina. W porównaniu do innych programów marnujemy tonę papieru. Fajnie, że ktoś w końcu poruszył ten temat
    1 punkt
  16. Zawsze to kilka kartek mniej. Ale serio weźcie się za to porządnie to bo to są naprawdę duże ilości papieru jakie idą na drukowanie tych zestawień a są one obowiązkowe.
    1 punkt
  17. Dzień dobry. Może, na początek, wystarczyłaby możliwość wyłączenia podsumowania na każdej stronie?
    1 punkt
  18. Witam, otrzymałam fakturę dokumentującą WNT z maja - czyli powinnam wykazać ją: podatek należny maj - podatek naliczony wrzesień. Mam jednak problem z informacją UE - do informacji idą dane z rejestru zakupu czyli ta faktura pokazuje się we wrześniu a nie w maju. Może mam coś źle zaznaczone, czy ktoś miał już taki problem? I ewentualnie jak go rozwiązać? Z góry dzięki.
    1 punkt
  19. Opis dla tego typu zapisu pobiera się z parametrów eksploatacji i rozliczeń pojazdów. Zapiszemy jednak sugestię, aby dodać parametr, który pozwoliłby decydować o tym, czy opis ma być pobierany z parametrów eksploatacji pojazdów, czy z opisu księgowego kartoteki klienta.
    1 punkt
  20. fantastycznie by było gdyby udało się przed 31.12.2021
    1 punkt
  21. Nie do końca zamknięcie roku w celach podatkowych w Rewizorze GT jest dobrym rozwiązanie, ponieważ za cały rok 2021 należy sporządzić sprawozdanie z BO na 1 stycznia 2020, a nie 1 maja 2021. Wydaje mi się, że @insert insert powinien przygotować wsparcie do wyliczenia zaliczki, nie mniej można ją też zawsze samemu wyliczyć z obrotów kony wynikowych.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...